| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 394 .. 785 786 787 788 789 .. 2273 .. 3757
25.09.12 08:54
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha mine girls gseit ich würd ihne scho öpis zahle, also vilicht nöd grad 4 kleider vo de modissa aber wenns jetz so öpis wär wie litb chönntis scho überneh. aber sie sind sehr entsetzt gsi und händ gseit ich müess das sicher nöd zahle. jetz luegi eifach mal für was sie sich denn entscheidet. ich wird ihne aber sicher je es strüssli id hand drucke und wenns klappt würd ich sie denn am tag vo de fiir au grad schminke lah.

25.09.12 10:12
Sanis

nicht registriert

LIB... mini Mädels wei de ono bsteuä...und ig de viläch ono grad... 1-2 Cool summerlichi Chleider frü i dä Flittis...

25.09.12 11:47
LadyWolverine 

Jo mini Brautjungfere Kleider wei mir ebe au dört bestelle.. Ich hoff numä mini erschti Brautjungfere (mi Schwöschtere) cha sich mit mine beide andere Brautjungfere einige...

Egal, ich ha mis Chleid ^^

Mol e Frog was dir würdet sagä:
Eusi Farbe sind jo violett, orange und creme.. Creme isch mi Farb, das isch jo klar :P
Würdet dir die Brautjungfere gärn in orange odr violett gseh a dem Tag (eher violett, wils mini Farb isch, orange die vo mim GG)?
Wenn jo, was sell die Trauzügin alege?
Mini Sis isch ebe e türkis-Fan. Isch jo kai Farb wo sich mit einere vo eusen würd bisse.
Odr alli s gliche Kleid und ebe die TZ in violett, mini 1. BJ in türkis und mini andere beide BJ in orange? :/ Wird villcht chli arg bunt.

Was würdet dir sagä?

25.09.12 11:50
valey 

Hey LadyWolverine :)

Also mini TZ isch glichzitig au eini vo de BJ. ich ha vier im ganze... und alli werdet s gliche Chleid alegge..

wie wärs bi dir wen bj würdet in violett agleit sii und es strüssli ha mit orange farbige blueme?? :))

ps. hüt obe gohni chleider go aprobiiiiere juuppii freumi :D

25.09.12 11:55
Sanis

nicht registriert

Valey.. i fröiä mi grad mit dir wäg dä chleider... das isch so öppis spieziells! wär nimmsch itz aus mit?

25.09.12 11:58
valey 

jaa freumi echt..

also mini TZ (best fründin) chunt mit, mini schwöster, mis mami und mis schwiegermami
hihihi ganzi truppe...

jaa me weis ja nie velecht find ich hüt ja scho mis traumkleid und well all debi ha hehehe :)

25.09.12 11:59
LadyWolverine 

Hey das isch emol e supr Idee, valey :)

Jo ich ha denn au 4 im ganze... ^^ Drbi hani eigentlich numä 1 TZ welle...
Denn het abr mis Mami scho miner Schwöschter vrzählt sie sig TZ, was abr nit gstumme het. Also isch sie halt BJ gworde. Und zwei Koleginne hei au no gfundä sie würde das gern mache...

Jänu.. Denn sinds halt 4 im Ganze ^^

Ou, denn vil Spass bim aprobiere!! :)

25.09.12 13:33
Lilly4 

viel spass hüt valey ... brichtisch eus dänn morn ich glaub du wirsch dich hüt ines chleid verliebe bi chez janine chamer fascht nöd anderscht, hät sooo viel schöni chleider, da MUESS mer eifach eis finde

25.09.12 13:38
valey 

hihi Lilly jaa wär weiis :D
ha eis gseh uf de website wo mer jetz scho meega gfallt

ich brichte denn morn gradd

Datei-Anhänge
366989-152.jpg 366989-152.jpg (31x)

Mime-Type: image/jpeg, 162 kB

25.09.12 13:41
Lilly4 

oh wüki? welles dänn?

chasch ihne dänn grad am afang säge welles das sicher wotsch aprobiere, dänn chönds es dir fäng use sueche und i däre ziit wirsch du aber sicher no 10 anderi schöni chleider gseh wo dier gfallet ... bi mier isch zwar recht schnell gange, s zweite isch es scho gsi ich wür sooooo gern nomal dri schlüfä !!!! muess aber no bis im feb. warte :-/

1 .. 394 .. 785 786 787 788 789 .. 2273 .. 3757
natürlich   irgendwie   richtig   schnell   gspannt   Kollegin   bearbeitet   himbeer   vorallem   Hochzit   eigentli   eigentlich   schaffe   natürli   einfach   wirklich   Problem   langsam   Zeremonie   Zuletzt