| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 396 .. 790 791 792 793 794 .. 2276 .. 3757
27.09.12 10:18
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Wenn kein Ehevertrag abgeschlossen wird, stehen die Ehegatten unter dem orgendlichen Güterstand der Errungenschaftsbeteiligung. Die Errungenschaftsbeteiligung unterscheidet bei jedem Ehegatten zwischen Errungenschaft und Eigengut, dh. es ergeben sich in der Errungenschaft total 4 Vermögens- und Gütermassen:
Errungenschaft:
- der Arbeitserwerb (Lohn)
- die Leistungen von Personalvorsorgeeinrichtungen und Sozialversicherungen (AHV, IV, etc)
- die Erträge des Eigengutes (Zinsen, Dividenden)

Eigengut:
- die Gegenstände für den persönlichen Gebraucht (Kleider etc.)
- die Vermögenswerte, die dem Ehegatten zu Beginn des Güterstandes gehören
- Erbschaften, Schenkungen

Sprich: Wenn ein Ehegatte verstirbt, wird vom Gesamtvermögen der Ehegatten (Aktiven./.Passiven) das Eigengut beider Ehegatten abgezogen. Dies ergibt den Vorschlag. Dieser Vorschlag fällt dann zu 50% an den überlebenden Ehegatten und zu 50% in den Nachlass.
Bei der Berechnung des Nachlassvermögens des Erblassers wird zu den 50% Vorschlag das Eigengut dazugerechnet, die Todesfallkosten abgezogen, was total das erbrechtliche Vermögen des Erblassers ergibt. Dieses fällt an die Erben.

Es kann zB ein Ehevertrag abgeschlossen werden, in dem der ganze Vorschlag dem überlebenden Ehegatten zufallen soll, d.h. das erbrechtliche Nachlassvermögen des Erblassers besteht nur noch aus seinem Eigengut. Diese wiederum fällt wieder an die Erben. So kann der Ehegatte recht gut geschützt werden.

Bei der Gütertrennung heissts halt: meins - deins. Bei Auflösung des Güterstandes durch Tod oder Scheidung gibt es keine güterrechtliche Auseinandersetzung, dh. ich nehme mein Vermögen, er sein Vermögen. Die Gütertrennung ist für Situationen vorgesehen, bei welchem einem Ehegatten wirtschaftliche Verluste drohen oder bereits eingetreten sind.

Der Güterstand der Gütergemeinschaft umfasst das Eigengut jedes Ehegatten sowie das Gesamtgut. Eie Einkünfte beider Partner werden zum Gesamtgut verschmolzen, welches beiden gehört. Jeder Ehepartner ist am Gesamtgut zur Hälfte beteiligt.


Mir wärde kei Ehevertrag abschliesse. Mir si ou dr Meinig: Aus ghört aune :-) das heimer scho itze so und i findes das am praktischte, schliesslech ghöre mir doch zäme. Klar, im Fall vore Scheidig cha das sehr blöd si, aber i dänke haut scho dra, dases für immer wird ha

27.09.12 10:39
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Danke für die Zusammenfassung nochmal Lus :)
Also ich bruuch kai Vertrag drfür. Isch jo gesetzlich alles scho so greglet wie mir's eh würde ufteile.

@letzte Karte
Jänu, s het numä deshalb nit passt, wil mir no 2 wiiteri iglade hei... und das hani vrgässe gha.
Jo, so hani scho chli Material, stimmt :)

@Problem'chen'
Ich ha doch mol vrzählt das ich d Fründin vo eusem Tätschi nit wett drbi ha a dr Hochzyt.
Ich weiss s isch chli fies, abr ich ha jetz diä Iladig numä uf sine Name usgstellt. Bi gspannt ob a) sie dumm tuet und er mit eus drüber wird diskutiere, b) er sie gliich mit ameldet, c) sie eifach numä zum Apéro chunnt. Ha in dr letzschte zyt eh s Gfüehl er isch au nit eso ganz glücklich mit ihre..
Wenn a) denn schwätze mmir halt, wenn b) müenn mir eus öppis überlege, wenn c) bzw. wenn er sich eifach ameldet ohne sie, sette mir denn no e Apéro-Iladig a sie vrschicke?
Gopf das isch es Duurenand... Abr inzwüsche cha ich nüm aifach sagä "jänu, ignorier ich sie halt".
Ich wott sie nit drbi ha. Eifach nit.
Dr Onkel vo mim GG hei mir au elai iglade, aber numä wil mir beidi sini neue Läbesgefährtin nit kenne und nüt mit ihre z tue hei. Und er het au kais Problem drmit. Isch jo schliesslich numä e Tag wo sie ebe mol nit zämme sind.
Ich wünscht d Planig würd chli aifacher go...Wenn mer sich nit über so Seich muess Gedanke mache... -.-

Zuletzt bearbeitet am 27.09.12 11:22

27.09.12 10:49
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hmhhmhmhm auso we si sich drfür het sich glich a z mäudä würdi o mit ihrä redä... z schwirigä isch haut de muäsch de Farb bekennä und sägä wiso sä nid wosch drbi ha ...

27.09.12 11:02
valey 

Re: Bräute 2013

@LadyWolverine

jaa aso wenn sie zeme sind und er wett sie medneh.. mm weis au ned isch denn doof wenn ehre denn seisch nei du döffsch ned oder ned? i denke wenn sie chunnt ignoriersch sie eifach..


Mim Schatz sini cusine und ehre fründ möchti au ned umbedingt debi ha... send nur iversüchtig und wett ned das sie mer s fest versauet..
aber mer müend sie ilade... well d eltere lademer au ih (tante onkel vo mim schatz) und all anderi cusins tüemmer au... i hoff eifach sie tuet ned blöd...

iversucht cha amigs recht gemeini sache mache

27.09.12 11:09
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

auso mir hei o 4 Cousins igladä und 1 nid... mit ihm machämir niä öppis und hei o niä driäkt mit ihm kontakt und drum...

27.09.12 11:10
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ich glaub bi jedere hz häts dä eint oder ander womer nöd uuuunbedingt däbi wot ha, aber amig gahts leider eifach nöd anderscht

mir händs aber eigentlich no recht guet chöne duresetze das mer die iladet wo mir wend und nöd die womer müend, aber z.b. partner vo eusne fründe oder au partner vo dä cousin, die sind bi eus scho au grad automatisch iglade ... hämer dänkt: das chömer nöd mache!

ja valey, ifersucht und nied isch s schlimmscht wos git bi eus gits au di eint oder ander, die sind aber au nöd iglade nei danke, chani guet druf verzichte, wot nur t lüüt um mich ume ha wo sich mit eus freuet und s guet mit eus meinet, nöd wos wend versaue oder womöglich miteme letsch det stönd, uiui

27.09.12 11:17
valey 

Re: Bräute 2013

jaa sie isch ebe mega niedisch uf mich... und ich ha halt en fründ wo mich liebt und au sache med mer unternimmt und mich hürote well
und ehre fründ isch halt de wo lieber geld für pokere usw. usgseht und sie chönd sich ned soo gross sache leiste... und sie gönnts mer ned vo de hochzit

es isch eifach sie isch s gottechind vo de eltere vo mim schatz und jaa.. sie isch no oft bi mine schwiegereltere dehei und so..

:-/ das findi chli doof



anderi frog
i be ja am zistig go kleider aprobiere und s einte isch wuuunderschön gsi echt..
aber ebe de letscht...
und die beroterin hed gmeint i sell so uf de dezember erst weder en termin mache de heds au neui sache
i ha eifach angst dass denn DAS kleid nümm hed...
isch das blöd weni würd alüte und sege i wett i paar woche scho nomol en termin? würd das chleid gern nomol aprobiere?? weis ned sie hed gseit ich sell erst im dez weder go...

27.09.12 11:25
Lilly4 
Re: Bräute 2013

so sache sind nie schön ... aber dämfall 'MÜENDER' sie ja ilade, od.?

bi mier isch genau glich gsi valey, chans also richtig nahempfinde ALSO: ich han mich ja sofort i mis chleid verliebt und sie händ mer dänn au gseit, sie wüsset nöd wie lang dä lieferant das chleid no lieferet, wills ebe vonere ältere kollektion isch ... und das risiko hani nöd welle igah + vorallem han ich dä fehler au scho gmacht das ich öpis gfunde han womer zu 100% gfalle hät aber dänn glich uf s neue gwartet han und det nüd däbi gsi isch womer so guet passt hät und s alte isch dänn au weg gsi, drum hani das mal nöd riskiert und hans bstellt und ich bin voll happy bis jetzt hanis no kei sek. bereut! es isch eifach perfekt! und drum findi, wenn mer sich sicher isch, warum warte!?! aber ich weiss halt nöd wie sicher du dir bisch ...

27.09.12 11:57
valey 

Re: Bräute 2013

Jaa Lilly du hesch recht

ha grad vorher aglüte und en termin 1 1/2 woche gmacht
ich hoffe bis denn isch das chleid ned wegg... *.* tüend mer dumee drucke dases denn no dett isch

echt de isch en traum gsi.. und nur no de letscht.. :(

27.09.12 12:09
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Jo wüsset dir, s isch nit eso das mir e riese Gesellschaft sind. Sind gerad emol 30 Schnäuz, eigentlich bis uf ganz wenigi Usnahme numä Vrwandschaft.
Mir hend scho so vil Lüt müenn striche, die mir wirklich gärn drbi gha hätte und denn selle mir für öpperen s Gäld usgeh wo mir beidi nit bruche? Ich find das unfair gegeüber andere Lüt.
S chömme z. B. au nit alle Tanten und Onkels odr nit alle Gotten und Göttis.
Us eusem Fründeskreis hend mir au nit alli chönne ilade (und do wär mir jede lieber gsi..).
Und mit dene 30 Lüt isches au schwer e einzelni Person aifach z ignoriere.
Sie isch nut numä niidisch und ifersüchtig, sundern sie passt au aifach nit i euses (sorry wenns jetz chli hart tönt) Niveau ine. Ich ha kai Luscht eusere Verwandschaft so jemande atue z müesse.
Sie isch kindisch, auffällig, nit ihrem Alter gemäss, het e grosse Schnorre, z wenig Sinn fürd Realität, legt sich a dasses zum weglaufe isch etc. pp.

valey:
Gang es nomol go alege, so bald wie möglich.
Sichr cha es sii, dass im November e Bruut chunnt und 'dis' Kleid kauft.
Lueg, bi mir isches so gsi:
Ich ha bim erschte Aprobiere grad es Kleid gfundä. Mir isch au gseit worde, sie heige numä no eis drvo und wenn ichs wett ha, müesst ichs scho grad kaufe.
Hani au gmacht, wils echt toll gsi isch.
Abr durch das hani nüm chönne wiiter luege. Und glaub mir, du gsehsch no so vil tolli Kleider wennd dis scho kauft hesch ;)
Deshalb: Lueg dass du so gli wie Möglich nomol e Termin machsch (isch doch egal was die Beroterin gseit het, wenn du settsch wiedr cho). Und wenn du s Kleid alegsch und s isch no immer DIS, denn kauf es und lueg nit wiiter ume.
Wenns abr Sache git wo dich chli störe (Das chönnt no e chli.. etc), denn lueg wiiter odr ebe spöter nomol ;)

Oh, da hani chli lang gschribe ^^ Heb dir d Duume :)

Zuletzt bearbeitet am 27.09.12 12:11

 1 .. 396 .. 790 791 792 793 794 .. 2276 .. 3757
wirklich   vorallem   langsam   irgendwie   Problem   Zuletzt   richtig   eigentli   gspannt   natürli   natürlich   Kollegin   Zeremonie   eigentlich   schaffe   schnell   bearbeitet   einfach   himbeer   Hochzit