| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 397 .. 791 792 793 794 795 .. 2276 .. 3757
27.09.12 12:19
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LadyWolverine: ja bi sonere "chline" gsellschaft wür i die ganz klar nöd wölle debi ha und i find das da au guet rechtfertige chasch. ihr händ e chlini familiäri fiir und fertig. binere gsellschaft vo 100 lüt oder so wärs vielicht nöd so schlimm gsi, aber so. do wür i echt nur die ilade wo ihr au gern händ

@valey: bi mir ischs so das jedes no so chline detail stimme mue, v.a. denn bim hochzitschleid. i würs au gli nomol alege und luege wie di drin fühlsch. wenns 100 %ig passe denn nimms, sus bereusch nacher vielicht. und wenns doch nöd so ganz perfekt isch für di denn häsch no gnueg zit zum dir e anders ussueche

27.09.12 12:23
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hallöchen zäme
So, ich melde mi doch au wieder emal. Han mini Moneybox fertig bastlet und bin jetzt dra, Iladigsböxli zbastle, hui das isch doch no ufändiger wieni dänkt han

Wege iversüchtige Pflichtgäst: Ich säg immer "Neid ist die höchste Form der Anerkennung". Ich dänke, wenns ebe e chlini Gsellschaft isch, isches würklich doof. Hend ihr denn ke Apero woner settigi eifach nu für das chönd ilade?

Mer hend eus gseit, bi eus gibts ken Pflichtgast. Mir mache ja ke Apero sonder hend nur gladnigi Gest für alles. Und mir möchte nume mit dene fiire, wo sich für eus freued und denn au s Fest mit eus gniesset. Drum hend mer eifach gseit, sche*** drauf, was die denn säget wo nid iglade sind. Us irgend eim Grund, wemmer si ja nid debii ha und meistes berueht das ja uf Gegesitigkeit..

Hoffe, ihr findet e Lösig, wo eues Fest denn perfekt macht

Wünsche eu no es schöns Tägli.

Grüessli

27.09.12 12:47
valey 

Re: Bräute 2013

hallo Sterdnli :D hesch denn es foti vo dinere MoneyBox?? :D *neugier*

ich setz mich mal next week mit minere tante zeme zum luege was mer für eini bastlet.. hihi :D


Weg em chleid... jaaa das chleid isch wahnsinnig schöön...
ich gohne jez ebe denn nach mine Ferie nomol und HOFFE dases no dett isch... sie heds glaubs ned chönne uf zite tue..

das hed echt super zu mir passt und genau i minere grössi

27.09.12 14:07
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Hoi Sterndli

Doch sichr hend mir es Apéro. Do chömme schätzungswiis 200 Lüt ;)
Do döf sie gärn cho.

Wenn euse Tätschi s cha vrstoh und er ab em Apéro 'elai' chunnt (drvo abgseh ischer doch eh vil z bschäftigt, als dass er es Chindli am Rockzipfel cha bruche), sette mir ihre denn au e Apéro-Iladig schicke, wie de andere Gäscht?

27.09.12 15:32
valey 

Re: Bräute 2013

LadyWolverine

jaa suscht tüend ehre eifach en Apero Iladig schicke... falls sie ergendwie blöd tuet od so.. de chönt ehr emmerno säge s Fest nacher isch eigendli nur für die ängeste Kollege/Verwandte...

27.09.12 16:05
valey 

Re: Bräute 2013

Ladys

ha kurz en anderi frog..
die wo zivil und kirchlich hürotet... aso das s Kirchliche Kleid de Maa ned gseht bis a dem tag isch be mer eso :D

was isch med em Zivile Kleid? Isch das au es gheimnis vo euchem Schatz? :D

27.09.12 17:43
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich has eh nonig aber ich denk das wird denn keis gheimis sii. denn chönd mer eus au chli besser farblich apasse, chli e falle sötts ja scho mache.

27.09.12 21:55
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo Zäme

Meld mi au mal wieder

himbeer:
ich has eh nonig aber ich denk das wird denn keis gheimis sii. denn chönd mer eus au chli besser farblich apasse, chli e falle sötts ja scho mache.

Wird bi mir au so sih, wär schön wenn min Schatz sini Kravatte mit de Farb uf mis Chleid würd abstimme, machemer immer so drum wird's bi mir auch keis Gheimnis mitem Standesamt Chleid. Das für Trauuig wird er den au erst bim Paarfotoshooting gseh becho.

Wünsch oi allne ä schöne Abig.
Grüessli

28.09.12 07:37
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete Morge liebi Mitbrütlis
A aui wos interessiert: Hüt morge im 20Minute isch gstande, dass ds Zivilstandsamt Bern ar Laupenstrasse zuegeit. Si heis äue ändlech gmerkt wie schlimm dases derte isch
Ds Zivilstandsamt züglet wider zrügg is Schloss Bümpliz

28.09.12 11:13
Lula 

Re: Bräute 2013

@Lus: Würkli?? Isch ja dr Hammer!! Schloss Bümpliz wäri trotz Kirche super!! Mir hei si derte mau are Toufi gsi, u mir si nes einig gsi, dass es ä Troum wäri derte Zivile zha... Muess i gad mim Schatz verzelle wenn er hei chunnt

 1 .. 397 .. 791 792 793 794 795 .. 2276 .. 3757
einfach   langsam   schaffe   eigentli   Hochzit   irgendwie   Zeremonie   Zuletzt   eigentlich   natürli   Problem   richtig   Kollegin   natürlich   schnell   wirklich   gspannt   himbeer   bearbeitet   vorallem