Bräute 2013 |
|
1 .. 397 .. 791 792 793 794 795 .. 2276 .. 3757
|
27.09.12 12:19
Daninici10nicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@LadyWolverine: ja bi sonere "chline" gsellschaft wür i die ganz klar nöd wölle debi ha und i find das da au guet rechtfertige chasch. ihr händ e chlini familiäri fiir und fertig. binere gsellschaft vo 100 lüt oder so wärs vielicht nöd so schlimm gsi, aber so. do wür i echt nur die ilade wo ihr au gern händ
@valey: bi mir ischs so das jedes no so chline detail stimme mue, v.a. denn bim hochzitschleid. i würs au gli nomol alege und luege wie di drin fühlsch. wenns 100 %ig passe denn nimms, sus bereusch nacher vielicht. und wenns doch nöd so ganz perfekt isch für di denn häsch no gnueg zit zum dir e anders ussueche
|
|
|
|
27.09.12 12:23
Sterndli04
|
Hallöchen zäme So, ich melde mi doch au wieder emal. Han mini Moneybox fertig bastlet und bin jetzt dra, Iladigsböxli zbastle, hui das isch doch no ufändiger wieni dänkt han
Wege iversüchtige Pflichtgäst: Ich säg immer "Neid ist die höchste Form der Anerkennung". Ich dänke, wenns ebe e chlini Gsellschaft isch, isches würklich doof. Hend ihr denn ke Apero woner settigi eifach nu für das chönd ilade?
Mer hend eus gseit, bi eus gibts ken Pflichtgast. Mir mache ja ke Apero sonder hend nur gladnigi Gest für alles. Und mir möchte nume mit dene fiire, wo sich für eus freued und denn au s Fest mit eus gniesset. Drum hend mer eifach gseit, sche*** drauf, was die denn säget wo nid iglade sind. Us irgend eim Grund, wemmer si ja nid debii ha und meistes berueht das ja uf Gegesitigkeit..
Hoffe, ihr findet e Lösig, wo eues Fest denn perfekt macht
Wünsche eu no es schöns Tägli.
Grüessli
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28.09.12 07:37
Lusnicht registriert
|
Guete Morge liebi Mitbrütlis A aui wos interessiert: Hüt morge im 20Minute isch gstande, dass ds Zivilstandsamt Bern ar Laupenstrasse zuegeit. Si heis äue ändlech gmerkt wie schlimm dases derte isch Ds Zivilstandsamt züglet wider zrügg is Schloss Bümpliz
|
|
|
|
|
1 .. 397 .. 791 792 793 794 795 .. 2276 .. 3757
|