| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 397 .. 792 793 794 795 796 .. 2277 .. 3757
28.09.12 12:19
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hei Lula

Jaja s isch so http://www.20min.ch/schweiz/bern/story/S...y-West-21189563

I wett dete säuber nid ga hürate, aber i ha e andere gedanke: Wahrschindlech wärde itze de wider meh im "ordentleche" zivilstandsamt hürate und wiche nid uf die bsundrige us, de geits vilicht es müü ringer dr Wunschtermin z verwütsche U "notfaus" gängi scho dete ga hürate. I kenne aber öpper wo dete ghürate het woni nid so es guet verhältnis meh ha und irgenwie muesi nid grad ou dete ga hürate....

28.09.12 13:06
Lula 

Re: Bräute 2013

I weiss gar nit öber wo mir kenne, derte zivil hetti ghürote... Has mim aber scho verzellt...

28.09.12 13:12
Lula 

Re: Bräute 2013

U Di Gedanke chönnti richtig gsi, wüu es isch ja quasi aues besser aus dLaupenstrasse. zProblem chönnti de eifach si, das Bümpliz nit so viu Date abietet, us de je nach Tag oder Datum glich viu Asturm uf di uswärtige git...
Verstah aber Di Gedanke, wäg am nit derte wöue hürote. Aber Date chöme ja scho gli use, oder? Alüte u reserviere, am beschte gad am Morge früech...

29.09.12 05:07
jasi86 

Re: Bräute 2013

So Mädels i meld mi au no ganz churz....

Sry i bi eifach zfuul alli sitene nozläse

Ganz churz, i ha gestert äs Email as Zivilstandesamt Murte gschickt zum en Termin z reserviere...(chash ab Oktober fürs nögste Johr) d'Antwort isch super gsi....

Sehr geehrte Frau.......

Wir nehmen die Reservationen ab Oktober entgegen und das wäre schon ab Montag. Ich habe Sie für den 24. Mai 2013 eingetragen; bitte melden Sie sich anfangs nächstes Jahr für die Formalitäten.

Ha mi mega gfreut dass das scho "erledigt isch bevor mer id Ferie gönd...

Bis baaaald....

29.09.12 17:15
Lula 

Re: Bräute 2013

Hoi Jasi, hey das si ja super Nachrichte!! Fröit mi mega für Di.

Wünsche Dir es schöns Wucheändi u geniali Ferie!!!

01.10.12 10:05
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge ihr alli! ich ha mal e frag us de perspektive vomene hochzitsgast :-)

bald sind mer ane zivili hochzit iglade vo öpperem, wo eigentlich im usland wohnt und jetz sini fründin da hürated. es hät gheisse, sie wünsched sich kei gschänk, aber öpis chlises muess natürli scho mit... eifach geld schenke findi i dem fall komisch. es dörf au nöd öpis allzugrosses sii, will sie reised scho bald wieder hei. d bruut känni gar nöd... es isch also chli e knacknuss. hetted ihr e idee für es herzigs gschänk wo mer i dere situation cha mache? sie sind e wuche vor de hochzit no bi eus, chönnted natürli eifach uswärts go esse und die beide ilade...

01.10.12 14:07
Lula 

Re: Bräute 2013

@Himbeer: I würdi ä Guetschiin für nes Ässe oder Solbad/Thermalbad Guetschiin. Oder e schöne Usflug?!

01.10.12 14:13
Lilly4 
Re: Bräute 2013

en guetschii für es esse isch dänki immer guet ... dänn chamer sich au bitz besser kennelerne (wenn du seisch dass t bruut nöd emal kennsch) wär grad e super glegeheit däzue ...

01.10.12 14:30
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja s problem isch ja ebe dass sie 2 wuche nach de hochzit scho wieder hei reised. also wenni da en guetschi schenke werdeds de gar nöd chöne ilöse, dasselbe gilt für en usflug. sie sind ja eh insgesamt nur 3 wuche da und mached au selber no usflüg, ich will ja nöd miteme guetschii ihne no s programm diktiere wenns da sind...

ich denk es esse wird s beste sii. mir treffed sie ja ei wuche vorem fest und au zum kennelerne wärs grad guet. jetz isch nur d frag öb mer selber sölled choche bi eus oder doch lieber uswärts gah. häsch halt schochli meh ziit zum rede und gnüsse wenn nöd ide chuchi stahsch...

01.10.12 14:40
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo Mädels

Bi wieder do! gniess grad mi letschte Feriedag bevor i morn wieder muess afo schaffe!

@ himbeer het jetzt au gseit en Guetschin für es Esse oder ebe will dir euch nid soguet kenned en Gutschin für e Gmeinsami Unternehmig... Z.b brunch i dä Berge oder e Dag amenä See oder im Winter öbis speziells(bi mir grad nid sicher vo wo du bisch, süst wüsst i es paar sache meh..)

@me hz technisch hei mir nüt gmacht i de Ferie aber jetzt chas so richtig losgoh.... Euses gschäft isch fertig baut und fast igrichtet!!! Cha kei Farb und putzsache meh gseh!
Am samstig gang i ad Modeschau und bi ganz gspannt uf d kleider vo de neue Kollektione!

Freii Traauig: wer nehmed dir wo euch traut? Ha jo div. Agfrogt und alli choscht e mega geld... Guet ig bi jo au drfür jede het si job und dä muess zahlt si aber finds doch chli happig 2000.- für es halbs stündli... Ha mir jetzt überlegt doch dr kath pfarrer zfroge öb er e traauig macht ohni religiöse hintergrund... Schliesslich zahl i jedes Joohr e hufe chilchestüre.... Was meinet dir? Het do öber erfahrige?

 1 .. 397 .. 792 793 794 795 796 .. 2277 .. 3757
Problem   schnell   Kollegin   himbeer   schaffe   Hochzit   bearbeitet   wirklich   natürlich   irgendwie   gspannt   eigentlich   langsam   einfach   natürli   Zuletzt   Zeremonie   eigentli   richtig   vorallem