| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 398 .. 793 794 795 796 797 .. 2277 .. 3757
01.10.12 14:43
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@ himbeer sorry lese sött meh chönne!! Has grad verwechslet.... Wie wers mitemene typische schwyzer gschenk... Zum biespiel gits so raclettöfeli wo mäh mit cherzli cha betriebe statt mit strom.., isch nid zgross und praktisch egal wo si wohne... Chönned jo denn bi euch z.b es raclett esse mache und ihne das mit ufe heiweg gäh!!!

01.10.12 15:38
himbeer 

hihi ja danke für de input trotzdem, ich überlegg mer jetz nur no öb mer selber sölled choche oder uswärts :-)

bi eus machts grad de trauzüüge, er isch en chindergartefründ vo mim schatz und sehr en guete redner. ich wird ihm mal es paar infos zämestelle wie mir eus das vorstelled und vilicht findi no es paar inputs und videos als biispiel... de macht das sicher guet. ich ha au nöd welle soviel geld zahle für öper externs. es isch doch eh persönlicher wenn dich öper würkli kännt.

ich würd eigentlich au mal gern sone trauig selber durefüehre, mal luege öb da bald mal öper hürated i de bekanntschaft :-)

02.10.12 07:50
LadyWolverine 

Guete Morge Ladies

Ich bi so müed und ich ha kalt.. Mega motiviert hüt ^^

Mol e Frog: Wo goht dir euri Brautschuhe go kaufe?
Ich bi am Wucheend in Freiburg gsi, abr irgendwie het's nit wirklich öppis i de Brutgeschäfte gha... :/
Ha au e blödi Grössi und denn müenn si no flach si... -.-

Wie stellt dir euch das mitem Schleier vor? Heit dir eine odr weit dir keine ha?
Wenn, sells e lange si? Odr numä bis zu de Elleboge?
Weit dir ihn bim ilaufe ind Chilä vorem Gsicht ha? Weit dir ihn obe odr unte a dr Frisur?
Vil Froge und hoffentlich es paar Antworte ^^ Ich bi am schwanke... Mis Mami meint ich sett nit so e lange Schleier neh, wil jo sunnsch s ganze Chleid vrdeckt isch. Abr ich wott de Schleier jo numä in de Chilä alege und spöter denn abziehe...

@himbeer
Ich würd uswärts go ässe. Ebe wil du sie jo nonig kennsch. Am Ende machsch du e riese Ufriss und kochsch öppis mega feins und sie hets nit gärn odr isch allergisch etc. pp. Usserdem heit dir bim uswärts go ässe vil meh Zyt zum enand kenne lehre und schwätze, wie du scho gseit hesch. :)

Zuletzt bearbeitet am 02.10.12 07:51

02.10.12 08:54
himbeer 

guete morge :-)

ja ich tendiere au zu uswärts. mal luege was GG dezue meint :-)

schleier hani wahrschinlich keine, mir gönd ja au nöd id chile und denn findis chli too much.
aber grundsätzlich isch en schleier ja sehr schön wenns zu dir und zum kleid passt. und ja, du häschen ja nöd de ganz tag ah. also wenns dir gfallt denn go for it!

und da ich ja nonig mal s kleid ha hani au no kei schueh. aber ich ha scho ghört dass de brautschuhladen in bern sehr e grossi uswahl söll ha.

02.10.12 09:08
Lula 

Guete Morge Mädels

@LadyWolverine: Was isch de los bi Dir? Wirsch krank oder eifach ä schlächti Nacht gha?
I irde äuä gad uf Bern i Brutschuehlade. Wüu i wetti ou nit au zu höchi Schueh, 1. hanis nit gärn u 2. isch mi Schatz nit viu grösser aus ig. Gugg mau hie http://www.brautschuhe.ch/

I wetti gar kei Schleier, lieber e schöni Frisur u irgend so nes Dekoteil dinne... Oder ou es Blüemli...
Wichtig isch, dass Du Di wohl füehlsch drmit, ob lang oder kurz spiut doch kei Rolle. Zumau nach dr Kirche abziesch... Probier doch mau im ne Gschäft us, ou wies isch mit dr Längi u wie schwär das so eini isch, u wies isch zum loufe, hocke u di süsch bewege.
dFrag isch haut eifach ou, wie viu das de wettisch usgäh; wüu ä länge isch sicherer tüürer wie ne kurze... Oder Frag doch mau bi de 11er u 12er Brüütlis nache, äg Erfahrige, u wär weiss, viellech het dr no ne Brut e Schleier zum Witerverkoufe.

02.10.12 10:40
LadyWolverine 

@Lula
Nee nee, das isch normal bi mir am morge ;) Ha jedi Nacht e schlächti Nacht ;)

Ich ha scho e Schleier bestellt i Ellebogelang. Het numä 16 CHF kostet (Light in the Box) und dann het ich no eine vo miner Mami i bodelang. Muess abr luege ob er zum Kleid passt.

02.10.12 12:41
Lula 

@LadyWolverine: Ah ja guet, de isch es ja kei Problem, probiere, u gugge wie di wöhler füehlsch u was Dir besser gfaut!

02.10.12 13:01
Lus

nicht registriert

Froue, d Termine für usserordentleche Zivilstandsämter im Kanton Bärn fürs 2013 si dusse :-) Juhuiiiiii

02.10.12 16:01
schmetterling84 

So Mädels

Bi hüt am morge Gotti worde vomenä Bueb :-) ha so ä riese freud und er isch soooo herzig... Gang mi schwöschter nochher goh bsueche...

HZ technisch chum i im moment eifach nid drzue öbis zmache... sött no eusi Kärtli fertigmache und denn verschicke! Aber süscht herrscht grad flaute!

02.10.12 16:05
Nemo 

Hallo zäme!!
Also ich wird sicher kein schleier ha. mir sind ja au nöd ide chlide, darum findi passts au nöd. aber wenni eine hetti, denn wär de bi mir unde ade frisur und keine wo übers gsicht ghat...aber ebe, das isch mega gschmacksach....
schueh hani scho. hani im chez janine kauft mitem chleid. sind au nöd höch, super uspolstered, eifach genial!!
sie sind vo rainbow. die chunt mer au im brautschuhlade in bern über. ich wür dir die echt empfehle, han no nie so bequemi schueh agha!! es gits sie us satin und us leder. die us satain sind ebe uspolstered und chan mer sogar ifärbe...eifach super!
tuen eu no es bildi vo mine schüeli ane...

Datei-Anhänge
2012-09-19 13.53.36.jpg 2012-09-19 13.53.36.jpg (38x)

Mime-Type: image/jpeg, 111 kB

1 .. 398 .. 793 794 795 796 797 .. 2277 .. 3757
Zuletzt   Problem   bearbeitet   Hochzit   langsam   gspannt   eigentli   vorallem   natürlich   himbeer   eigentlich   einfach   wirklich   richtig   Kollegin   natürli   Zeremonie   irgendwie   schaffe   schnell