| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 399 .. 795 796 797 798 799 .. 2278 .. 3757
02.10.12 19:23
Nemo 

Re: Bräute 2013

@ lady: sie händ no 10% uf alli artikel,aber nur no 2 täg!! Hani grad gseh...

02.10.12 19:30
Nemo 

Re: Bräute 2013

@mime: du chunsch sie i praktisch allen brutgschäfter über. Rainbow Oder colored shoes heisseds...

02.10.12 20:35
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Merci vielmol für d glückwünsch!!! Bi grad bim chline gsi.... Er isch sooo herzig!!!!

@ nemo. Cool ha dr chönne helfe! Ha au die gliche bstellt mol 10 muess ebe luege öb si passe ha no eimuster vo dä universele.... Ig bi au mega über d quali überrascht gsi.... Ig ha aber d schlaufe us satin noime anders bstellt... Aber dis gseht sicher au mega s!!!!!

03.10.12 07:45
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Ich bi grad uf dr Siite gsi. Also für eusi 32 Hussene und die passende Organza-Schleifene wäre mir bi öpper 160 CHF inkl. Porto.

Aaaber.. Ich bi mir nit meh so ganz sichr, ob ich das würklich sett mache... :(
Lueget bitte schnäll mol euse Saal a:
weh weh weh punkt badschauenburg.ch/DE/restaurant/schauenburgersaal

Ich ha gehofft dass ich mit schöne ivory-Stuhlhussene die rote Polsterig vo de Stühl cha abdecke, wil eusi Farbe sind jo creme/ivory - violett - orange.
Ich ha gfunde das bisst sich mit däm bordeaux.
Aber jetzt hani gseh, dass jo au die Vorhäng i dem bordeaux sind und die Tische werde in wyss ideckt si. Und wenn ich ivory-Husse würd bestelle, denn würd sich s ivory mit dr wysse Tischdecke bisse...

Ich glaub demfall lass ichs lieber lo sii, oder?
Glaub s fallt denn weniger uf, wenn ich eifach nüt dergliche mach und numä d Tischdecko aifach i violett und orange mach. Was meint ihr?

P.S.:
Gescht isch mis ersti Päckli vo Light in the Box cho :)
Jetzt chani denn gli emol afo mit de Gastgeschänk vorbereite :)
Die bechömme je nach Maa odr Frau e violetts odr orangenes schleifli und werde spöter denn no mit violett-orangene M&Ms mit euse Name und eusem Datum bedruckt gefüllt :)
Und als 'Etikett' hani scho marmoriertes Papier vorbereitet, wo jewils dr Name druf chunnt. Somit isches Gastgeschänk au zusätzlich s Tischkärtli :) Ich zeigs euch denn mol wenni s erschte fertig ha :)



Und mini Curlies für ind Frisur findi au uu schön

03.10.12 08:02
Nemo 

Re: Bräute 2013

hey lady:
also ich wür die stüel gliech "ipacke" aber das isch natürli echt gschmacksach. warum nimmsch denn nöd stuehlhusse in wiess? denn häsc keis problem mit de tischtüecher?!
ich finds hald mega elegant, es gseht eifach uuuuu fästlich us.

03.10.12 08:07
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete Morge

@Ladywolverine

Ig würd d Stuhlhusse kaufe.. ig find die rote Stiehl mache dr ganz Saal sehr "schwer" und s violett und Orange und s Ivory si denn eifach zviel.. so hesch 4 farbe.. klar si d Vorhäng no dört aber die störe dr Tisch jo nid, aber d STiehl si so dominant dass ig sä würd verhülle... denn chasch no schöni Violetti und orangi Bänder neh drum und denn merkt mäh au nüm das d Vorhäng Bordeaux si!

Ig bi halt Fan vo Stuhlhusse.....

03.10.12 14:29
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Waaaaaah.. uf die Stüehl passe schients keini normale Husse :( Sie sind sogar scho i Frankreich und so go luege, abr die sitzflächi isch breiter als normal.
Sie schickt mir aber gliich no hüt am Nomi die Masse.. Vilicht passe jo die us de USA..?
*snif*

03.10.12 14:32
Nemo 

Re: Bräute 2013

@lady:
nöd verzwiefle, es git au sötigi wo uf dini stüehl passed...ganz bestimmt!!
es git universal husse und die passed 100%ig!!
gugg mal da: http://www.chaircoverfactory.com/product...at_uniivory.htm

und da bruchsch nöd mal e masche rundume....

03.10.12 14:34
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hui das mit dene Stuehlhussene tönt blöd. Zerscht mau die Richtige finde und när müessesi no bezahlbar si...
Bi üs im Resti sisi Bestandteil vor Dekoration wese wotsch. Chasch sogar no d Farb vor Schlaufe wähle wosi dra düeh I liebe drum Hussene, ha daheime säuber ou am Stubetisch
Übrigens: ha vori grad d Termine für d Brutchleideraprob abgmacht, am 24.11 fahts a.... fröie mi

03.10.12 14:42
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Merci Nemo :)
Uff s isch gliich e Batze Gäld, au wenns inkl. Shipping günschtiger isch wie do umenand.
Abr 200 CHF uf ein mol ha odr nit ha... Jänu... Min Maa isch im Fall nit eso begeischtret drvo, wil mer se jo nach dr Hochzyt glich wiedr 'wegschmeisst'... -.-

@Lus
Mensch do heschs jo guet breicht :) Ich bi ewigs uf dr Suechi gsi für euse Stubetisch. Wär eigentlich grad e Idee da no 6 farbige mit z bestelle :) (wenn ich sie cha bestelle)

Huiiii, ei Monet vor de Wiehnacht :D Wünsch dir vil Spass!

 1 .. 399 .. 795 796 797 798 799 .. 2278 .. 3757
bearbeitet   Problem   langsam   Hochzit   wirklich   gspannt   Zuletzt   schaffe   Kollegin   einfach   eigentli   schnell   eigentlich   irgendwie   natürlich   natürli   richtig   Zeremonie   himbeer   vorallem