| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 399 .. 796 797 798 799 800 .. 2279 .. 3757
03.10.12 14:49
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Füre Stubetisch hani wissi Hussene vor Ikea. Si rächt stabil und passe perfekt ufe Stuehl (klar, die si ou vor ikea ).
I bi mega froh dass si scho hussene hei. S gfaut mer sehr und es machts eifach grad feschtlecher. Aber i weiss nid öbi mir säuber d müeh gmacht hätti, z bsorge. I bewundere di auso! U äbe es isch ou e finanzielli Frag. Muesch de ou no öpper finde wosidr wider würdi abchoufe..
I hänke es föteli a wo üses resti gmacht het ame fescht (i has scho abemne föteli gfötelet, drum isch d qualität nid guet).
U da türkis eh mini farb isch bini umso begeischteret

Zuletzt bearbeitet am 03.10.12 14:50

Datei-Anhänge
Restaurant Möve.JPG Restaurant Möve.JPG (36x)

Mime-Type: image/pjpeg, 106 kB

03.10.12 15:09
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Mega schön Lus

03.10.12 15:48
oldje 
Re: Bräute 2013

LadyWolverine:
Waaaaaah.. uf die Stüehl passe schients keini normale Husse :( Sie sind sogar scho i Frankreich und so go luege, abr die sitzflächi isch breiter als normal.
Sie schickt mir aber gliich no hüt am Nomi die Masse.. Vilicht passe jo die us de USA..?
*snif*


Hallo LadyWolverine, musstest du viel Zollbezahlen für das Päckchen von LthBox?

hast schon geschaut wegen Strechhussen? Die Passen eigentlich Perfekkt, es gibt es auch in Übergrösse! Und sind garantiert knitterfrei:-)Und die Farben für die Bänder wären sicher lich auch kein Problem!
Schau doch im Branchenbuch! Es gibts Diese inkl. Bänder schon ab 6,- Fr.

Liebe Grüsse


Oldje

04.10.12 06:49
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

@oldje

Nein, ich habe gar keinen Zoll bezahlt. Der Warenwert war ja ziemlich gering.

Stretchhussen gefallen mir nicht, weil die Stuhlform so doof ist. Da will ich das nicht noch betonen ;) Aber danke für die Idee.

LG

04.10.12 07:51
oldje 
Re: Bräute 2013

Ich hab auch lange gesucht, habe mal die auf dem Bild probiert, aber die passen eben nur auf runde Rücken, sind auch strech! Wollte fast schon Stühle mieten, aber dann hat die Dekoratörin extra breite bestellt! Jetzt bin ich Fan von Strechhussen! Es gibts sogar mit Armlehnen


Liebe Grüsse, und nicht aufgeben!


Es gibts immer eine Lösung!


Oldje

Zuletzt bearbeitet am 04.10.12 13:28

Datei-Anhänge
2012.jpg 2012.jpg (7x)

Mime-Type: image/jpeg, 12 kB

Breite Stühle.JPG Breite Stühle.JPG (4x)

Mime-Type: image/jpeg, 218 kB

getImage hi.jpg getImage hi.jpg (3x)

Mime-Type: image/jpeg, 10 kB

04.10.12 10:55
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha jetz au mal no e frag, aber es isch eigetnlich grad s gägeteil vo stüehl... mir händ nämli kei

mir mached ja keis bankett sondern meh es flying dinner in aperoform und denn sölled dlüt eifach tanze de ganz abig. natürli häts es paar sitzglägeheite au für die ältere lüt etc, aber grundsätzlich händ mer nöd für jede en platz. das cha mer scho so mache oder?

ich ha zwar no e offerte igholt für so gartebänkli für eusi frei trauig, det stell mers chli komisch vor wenn all stönd. wie gsehnd ihr das?

04.10.12 11:12
FringillaVigo 

Re: Bräute 2013

Das chunnt sehr ufd Gäscht druf a, würd ig säge. Sicher ufs Alter. wie du scho seisch für die ältere sett me sicher e Sitzglägeheit ha. Nächr chunnts aber au ufd Partytauglichkeit a: Gibts ja au vil Jungi wo nid dr ganz Tag/Obe möge stoh und zwüschdüre wei höckle und pläuderle, aber do würdi nid ei Stuehl pro Person rächne, wil si jo sicher au vil tanze. Ching uf dr angere Site möge wahrschinlich eh lang umespringe bzw we si wei hocke, mache si sichs überall gmüetlich, mit odr ohni Stuehl.

Ebe, würd au nid für alli und jede ei Platz irächne, aber je nach däm wie euchi Gäscht druf si, vilich scho für meh als d Hälfti.

04.10.12 20:28
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ich bruch euchi Hilf!!!

Es hät zwar nöd mit de HZ z'tue....
Mir machet amene Wettberwerb mit miteme Foti vo oisere Chatz und zwar chamer en neue Staubsuger gwünne, Oise isch leider kaputt und mir während sooo froh wenn mer de chönntet gwünne, die sind nämlich würkli Super und die meiste hät ja au Tierli und wüsset wie wichtig en guete Suger isch. Währet eui mega dankbar wenn ihr churz chönntet de Lucy d'Stimm gäh

http://www.miele-catdog.ch/de/waehlen.php

Danke scho mal zum vorus

04.10.12 21:16
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hallo LucyLu

Eui chatz het mini stimm übercho. Wünsch eu viel Glück

05.10.12 06:40
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Daninici10:
Hallo LucyLu

Eui chatz het mini stimm übercho. Wünsch eu viel Glück

Hallo Daninici10

Daaaaaaanke viel mal! Sind grad wieder en Platz richtig Podest grutscht!
Wer hilft ois na nöcher eim Ziel z'cho? Wär meeeeeeeeeeeeeeeeeegaaaaaa lieb, ha momentan keis Budget für en neue Suger, ich wüsset sicher wie ich das mein

Wünsche allne es schöns Tägli.
LucyLu

 1 .. 399 .. 796 797 798 799 800 .. 2279 .. 3757
vorallem   langsam   gspannt   Zeremonie   natürlich   Kollegin   eigentlich   Problem   bearbeitet   schaffe   einfach   eigentli   natürli   richtig   wirklich   irgendwie   schnell   Hochzit   Zuletzt   himbeer