| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 400 .. 797 798 799 800 801 .. 2279 .. 3757
05.10.12 07:52
Mona83 

Re: Bräute 2013

jööö diä ishc ja härzig. :-) han dim büsi d stimm gäh. :-)
viel erfolg. :-)

05.10.12 08:34
himbeer 

Re: Bräute 2013

@fringilla: hihi ja für die ältere häts sicher es eckli, chind händ mer kei debii und de rest isch SEHR partytauglich. aber vilicht chönd mer ja no e lounge iirichte irgendwo... hmm.

und binere freie trauig? mir mached e chlini zeremonie, höchstens 30 minute. es wär natürli schön wenn all chönnted höckle, aber mir macheds im hof vomene restaurant und die chönd nöd alles usestuehle...

05.10.12 09:37
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: also e paar stüehl chönds scho usetue? das wür ja lange. i mein 30 min sind ja nöd so lang

sone lounge wär ganz cool wenn das chasch mache. gseht au super us

05.10.12 09:55
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich würd falls es platz hät susch es paar bänk miete wo ufgstellt werded und au abbaut... fänds halt no schön wenn mer so chönnt dur die stuehlreihe laufe wie im film. d frag isch eifach, chunnt das guet mitem abbau denn. müesst mer ebe sofort abbaue will de platz nachher eusi tanzflächi isch :-)

05.10.12 10:06
FringillaVigo 

Re: Bräute 2013

Himbeer, ich war mal an einem Apero, da war die Trauung in einem grossen weissen Zelt (hat geregnet) und wir sassen auf Stühlen mit Mittelgang und pipapo. Anschliessend war der Apero auch in dem Zelt und dafür wurden die Stühle weggeräumt, Tische aufgebaut und die Häppchen aufgetischt. In der Zwischenzeit haben die Gäste dem Brautpaar gratuliert. Aus Gastsicht kann ich nur sagen: von dem Umbau hab ich absolut nix gemerkt! Wenns bissl strukturiert ist und jeder weiss, was er tun muss, geht das ruckzuck. Und währenddessen sind alle andern mit Gratulationen beschäftigt etc. Oder wollt ihr gleich nach dem Jawort lostanzen?

05.10.12 10:12
himbeer 

Re: Bräute 2013

jaaa das wäre natürlich der idealfall, so stelle ich mir das eigentlich vor :D

nur wären die bänke von einer mietfirma und nicht vom restaurant. aber das lässt sich sicher irgendwie lösen. ein paar bänke oder stühle wären schon ganz schön... ich weiss jetzt auch, warum man 1 jahr vorher mit der planung beginnt, damit man sich genau mit solchen sachen rumschlagen kann.

08.10.12 09:02
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Mädels

ben zrugg vo de ferie :/ uff leider scho fertig..

defür hani all mini Iladige druckt und schön chönne ipacke :D send hammer vorde..
ha au mini Gastgschänkli usgsuecht...

d Money Box isch no in Bearbeitig vo minere tante so wie au d Namenskärtlis hehe
aber alles scho usgwählt :D
be echt froh hani das..

ehr hends guet gha? :) sender au witerchoo??

08.10.12 09:59
himbeer 

Re: Bräute 2013

hooi valey

nöd würkli, ha nur es paar chlineri sächeli agluegt zb hani schöni text gsuecht wo mer chönnt vorträge bi de zeremonie. aber morn gönd mer zum chueche-hersteller mal go luege.

08.10.12 09:59
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hallo valey

Wie sind dini Ferie gsi? Häsch di chöne erhole?

Au cool, zeigssch sie üs? Was häsch für Gastgschenkli usgsuecht? *Gwundrig-bin*

08.10.12 10:00
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Au schön himbeer. Häsch scho e vorstellig wies söll usge? chönder au gad probiere? hmmm chum gad hunger uf süesses über

 1 .. 400 .. 797 798 799 800 801 .. 2279 .. 3757
eigentlich   Hochzit   schaffe   richtig   Kollegin   himbeer   vorallem   schnell   Zeremonie   Problem   langsam   eigentli   einfach   natürlich   wirklich   gspannt   bearbeitet   irgendwie   Zuletzt   natürli