| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 404 .. 805 806 807 808 809 .. 2283 .. 3757
08.10.12 16:08
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja ich nimm die eh nöd ernst. und ebe, ich gseh sie ca. 2 mal im jahr, isch mir also egal. de grossteil vo eusne gäst sind ja kollege wo all super sind, warhschinli redet mer mit dene nöd mal gross... oder amel ich nöd.

08.10.12 16:26
schmetterling84 

@himbeer und jetzt erschtrecht nid.. nei das goht jo gar nid.. mein ok ig cha mir au nid alli näme merke aber wenigstens diä vo dr Familie! Komischi sach!

08.10.12 16:29
himbeer 

ja sie isch halt "nur" d fründin vo sim unkel... aber doch scho sit es paar jahr. ich ha sie jetz au scho es paar mal gseh. ja drum denki ebedass sie das extra gmacht hät. haha am beste hani ja das "grüezi" gfunde am afang. die hät mi glaub nöd mal meh erkennt.

08.10.12 16:42
Nemo 

hallo zäme!

uuuuiiii, das laufed ja wieder spannendi gschichtli....
@vley: häsch aber schön bastlet du!!

@me: bin am samsti gim schloss obe gsie. mal wieder chli go gügsle und so... denn bini no is resti, zum luege, ob die stuelhusse passed woni bstellt han. sie sind eifach perfekt, gseht super us!!

@himbeer: die chönt mer also au mal du... die bemerkig wär warschindli scho das mal gfalle bi mir...

@shopping: bi mir isch momentan grad chli schlimm mit so chrims chrams poste...uiuiuiu, die cheibe hz shops im internet, die mached mi wahnsinnig!!
aber han jetzt mini schüfeli und zängli fürd candy bar bstellt. isch super, ha u freud.
denn hani bi ja hz shop no pöstelet..so tischnummerhalter usw....viiiiili schöni sache!!

@weddingcake: wo isch de in züri wo ihr bstellt händ??
ich han ebe au en termin welä mache bi dem vom weddingcake, aber er isch wükli mega wiet. mir müessted vo st. galle nach lenzburg liefere lah....aber er macht sooooo wunderschöni turtene!!

08.10.12 16:43
Nemo 

@himbee: das mtem chueche hani a dich welä adressiere
du bisch doch sie wo in zh bstellt hät, oder?

08.10.12 16:46
Daninici10

nicht registriert

@Nemo: au super. du häsch ja uh lang nach de passende husse gsuecht.

ja die online-shops lieb i au so. chöntsch dauernd luege und züg bstelle

08.10.12 16:49
himbeer 

hät öper vo eu wedding bubbles? woher und wiviel händer zahlt?

08.10.12 16:49
Nemo 

ja echt...ich han wükli lang gsuecht...voll de nerv gsie...aber jetzt hani sie und ich find uuu cool!!
han jetzt aber müesse feststelle, dass die vom schloss au kei husse händ, also bide trauuig hämmer normali stüel. mag nöd no 120 husse chaufe zum au no die stüel ichleide. sie händ nur so viel für de trautisch, bzw. standesbeamter, mir und tz.
aber easy...es gsecht hald scho viel schöner us, has ebe ufere foti gseh, aber das isch s'mer denn doch nöd wert...wäred denn no ca. 900 franke....

08.10.12 16:52
Daninici10

nicht registriert

Ja da wär mir au zviel. guet du chöntsch es nacher da ine wieder verkaufe. aber glich, häsch halt wieder en ufwand meh

@himbeer: i han do ine mini verkauft gha. hm weiss nüme wo is bstellt ha. aber lueg mal do, die händ paar verschiedeni

http://the-weddingshop.ch/index.php?cat=...ifenblasen.html

08.10.12 16:52
Daninici10

nicht registriert

Ahhh i han gnau die mit de Herzli gha

1 .. 404 .. 805 806 807 808 809 .. 2283 .. 3757
schaffe   gspannt   natürlich   richtig   Problem   eigentlich   wirklich   Hochzit   irgendwie   eigentli   Kollegin   schnell   bearbeitet   einfach   himbeer   Zeremonie   natürli   langsam   vorallem   Zuletzt