| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 405 .. 808 809 810 811 812 .. 2285 .. 3757
09.10.12 11:14
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

nei da sött kai sauerei ge mit dene. die sind eigenltich gnau glich wie die wo vielicht au als chind gha häsch nur i hochzittaugliche röhrli
also notwendig sind die uf kein fall. chamer mer wenn mer will und s eim gfallt

i han au gern so details und deko

09.10.12 11:15
schmetterling84 

ig bi eifach perfektionisch und alles muess stimme und zämmäpasse! Und i plan eigentlich immer allles wyt im vorus aber ebe, wenn ig do gseh was dir alles scho heit! Ig bruch sicher:

Für d Trauuig:
Bubbles
Streukörbli/Kleider bluememeitli (gseh übere mittag gard s Mami vom einte.. mis andere Bleumemeitli ha ig am Do gseh.. jöö si si so herzig und glich alt.. nächst Joohr 3!
Wasser für während dr trauuig falls es um die 30 grad het.. diere jo unter freiem himmel
Teppich
deko

Het öbber ä schleui idee was i uf d Bänk chönnt mache.. husse falle weg süscht muess ig öbbe 30 chaufe:-) und ha jo scho für d Stiehl.. Ha a tüll denkt.. het öbber vo euch schomol bierbänk dekoriert?

Uii nici, d ring het i vergässä ;-)

09.10.12 11:16
LucyLu 

Verstöhnd mich nöd falsch, ich find so Chlinigkeite au toll, aber wies himbeer seit, wennt selber nöd uf die Idee Cho bisch den isch es für dich au nöd so wichtig. Ha halt meh so gmeint es gäbt soooooooooo viiiiiel Lässigi Chlinigkeite, alles chasch gar nöd mache... Aber seint oder ander möchti natürlich au mache

09.10.12 11:16
Daninici10

nicht registriert

@Lilly: da isch e süessi idee für d fraue v.a. und natürlich au überhaupt nöd notwendig. do tuet mer deo, ob's, nastüechli, ersatzstrümpf vielicht, bonbons . . . dri.

i finds e mega schöni idee. git sicher paar fraue wo sich drüber freued oder gar froh sind

09.10.12 11:17
himbeer 

meinsch nöd tüll rutscht fest uf dene bänk? vilicht chasch ja au eifach i de ikea oder so es paar meter stoff chaufe und eifach drüberlege/atackere une, denn gsehts sicher au scho schön us.

09.10.12 11:18
Lilly4 

aber z.b. die bubbles ... da müsst sich doch eigentlich gar nöd s bruutpaar drum kümmere
nöd? bi eus dörf mer ebe leider au kei riis rüere, roseblätter streue oder so findi no
schad! aber weiss gar nöd wies i dä chilä isch, t bluememeitlis dörfet dänn dine scho? das
wär ja suscht mega mega schad ! dusse verstahnis ja no wenns steibode hät mit rilene ...
gahts eifach e ewigkeit bis die das wieder putzt händ und drum halt au zum teil verbote, aber
dinä sött ja gah!? muess mal eusi chile afröge, nimmt mi grad wunder

09.10.12 11:18
himbeer 

ja ich finds ebe au mega lässig die chörbli und wär selber au scho froh gsi. und für mich isches praktisch kein ufwand, drum hani das au welle mache. aber es isch ja i keim fall es müesse und ich denk es wird nachher keine säge "ui nei, die hät nöd mal notfallchörbli ufgstellt gha, sone schweinerei" :-)

09.10.12 11:20
himbeer 

ich bi halt en kontrollfreak was so sache abelangt und bi nöd sicher öb mini tz da würkli dra würd denke, drum bhalti das mal im chopf und luegs denn mit ihre ah. vilicht organisiert sies ja denn.

09.10.12 11:21
Lilly4 

danke daninici ... stimmt, wär wüki no ufmerksam für t frauene
sicher e überlegig wert!

09.10.12 11:22
Daninici10

nicht registriert

das mit de chörbli: chunt natürlich no uf d location druf a. bi de letschte planig het is etz nöd gmacht, da döt no andere hotelgäst sind und i fänds schad wenn do was wegchunt.
i denk da isch au was wo di meiste no gar nöd kenned, denn chamers au nöd vermisse

1 .. 405 .. 808 809 810 811 812 .. 2285 .. 3757
langsam   himbeer   irgendwie   richtig   eigentli   vorallem   Problem   Hochzit   wirklich   schaffe   natürlich   Zeremonie   gspannt   natürli   bearbeitet   Zuletzt   schnell   Kollegin   einfach   eigentlich