| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 406 .. 810 811 812 813 814 .. 2286 .. 3757
09.10.12 13:55
Lilly4 
Re: Bräute 2013

nemo, häsch du die chline streuchörb oder die grosse gnoh?
wüsst ich jetzt gar nöd ...

09.10.12 13:56
Nemo 

Re: Bräute 2013

han die grosse gno, sind aber au nöd gross

09.10.12 14:09
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hahaha Nemo... du bisch nid verruckt aber scho mega wyt:-)

Ebe ig bi au dr meinig das gwüsses nid mi sach wer, aber wenn igs will denn organisier igs jo au.. miesse denn mol mit euse tätschis zämmä sitze und süscht halt eifach klar säge was mir wei..

find au nur wills anderi au hei muess i ndi alles ha, aber so gwüsses.. mi schatz isch z.b gege Gaschtgschenk er findet es sig jo gnueg dass mir si ilade.. aber öbis chlises isch ok. hei eus für seifene entschiede..

09.10.12 14:19
valey 

Re: Bräute 2013

ahh so cool Nemo :)

hender de au so en ufschrift mit Candy Bar oder eso? möcht gern so was heretue..
hihi

09.10.12 14:46
valey 

Re: Bräute 2013

Ey Nemo, no en anderi frog, du als Online Shopping Experting, was hesch alles so für gueti Online Shops für HZ Sache? :)

danke

09.10.12 14:51
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich find candy bars eigentlich mega läss aber ha det au scho wieder s gfühl dass das recht viel mached? guet ich bi no a keinere hochzit gsi mit candy bar... eigentlich wärs für eus no e gueti ergänzig da mir höchstwahrschinlich als dessert nur de chueche werded ha und denn chönnt mers natürli au grad no als gastgschenk verwende... hmhmhm. ich lueg jetz mal was hüt abig bim chuechemeeting usechunnt und denn wüssed mer sicher au scho meh. will prinzipiell find ichs eigentlich mega läss und ich bi sowieso sehr amerika-inspiriert... haha

09.10.12 14:57
valey 

Re: Bräute 2013

ja also mer hend bi eusem "Candy Bar" Tisch nur so die italienischi Schoggi-Mandle...
kei anderi sache.. nume die...
eifach i verschende Gschmäcker :D

09.10.12 15:02
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@himbeer
mir gohts glich, finds au mega toll, und es wüd zu eus passe (iss so gern so gummizüg und mir hei im gschäft immer für Kinder und a dä verastalltige zum verteile.. ) aber ig denk dass es nid alli werde schnalle und in lila gits nüt siesses usser Jelly Beans.. Mir hei eus entschiede eifach zum Dessertbüffet drzue es paar gläser mit Siessem ahnedue.. aber nid so im candybuffet style... (obwohl ig immer so gläser chaufe will wie i dä alte Krämerläde)

Valey.. do ig jo französischi verwandti ha und bi eus eifach Zuckermandle drzueghöre, will ig au vo denä verteile, ABER ig ha sä nid gärn.. du redisch vo div. Gschmäker.. duesch die direkt importierä?? oder kennsch öbber in CH? Die wäre sicher besser..

09.10.12 15:02
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@valey.. sorry für die doofi frog, aber gits die denn au in lila überzoge oder nur brun??? Kenn halt nur die traditionelle

09.10.12 15:08
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja s lustige isch ebe dasi scho bevor ich überhaupt gwüsst ha was e candy bar isch ha welle die rote und schwarze gummihimbeeri anelegge, so als deko und halt au zum esse, und erst nachher hani gmerkt dasses ja eigentlich wie e mini candy bar wär denn... haha. vo dem her würds scho au no passe.

jaaa die gläser sind super, ich hett sogar scho eis zwei dihei woni chönnt bruche da ich sonen glaswarefan bi... ich überleggs mer glaub glich namal. mir händ ja schwarz, pink und rot als farbe, da gits tonnewiis süessigkeite dezue. denn würded mer halt eifach e candy bar mache und defür "nur" de chueche als dessert abüte.

 1 .. 406 .. 810 811 812 813 814 .. 2286 .. 3757
Zuletzt   Zeremonie   gspannt   natürli   schaffe   Problem   Kollegin   einfach   natürlich   wirklich   irgendwie   schnell   vorallem   langsam   himbeer   richtig   Hochzit   eigentlich   bearbeitet   eigentli