| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 409 .. 815 816 817 818 819 .. 2288 .. 3757
10.10.12 09:07
valey 

Re: Bräute 2013

cooooooooooool Himbeeer :)
so eine wie zeigt hesch ufem bild? was für en Füllig?? mmmm :D hehe

10.10.12 09:42
himbeer 

es git jetz wahrschinli öpis i dem stil:

http://s3.amazonaws.com/wedding_prod/pho...on_736_10_m.jpg

eifach all stöck rund. zunterst bisquit mit waldbeer, i de mitti schoggi und obe aprikosefüllig :-)
mir händ all probiert und chli abwechslig isch doch super.

da mir no wiiteri desserts händ händ mer mal eine für 50 persone bstellt, chönd d azahl aber no apasse wenn mer gnauer wüssed wieviel lüt jetz würkli chömed.

10.10.12 09:44
valey 

ahh gseht cool us
und tönt mega mega fein :)

i ha aber ned so gnau verstande med de verschiedene gschmäcker
de hend eifach es paar lüt en andere gschmack als die andere?
ha zerst au überleit so was mache... aber weis ned ned das de lüt säged: jaa de hed de gschmack hani au welle usw..

10.10.12 09:46
Nemo 

morgä mädles!!

@himbeer: das tönt doch super!!
du ich chan de link nöd ufmache... häsch es bildli??

10.10.12 09:50
Daninici10

nicht registriert

@himbeer: ui die wird sicher mega und gschmäcker töned ganz guet

10.10.12 09:57
himbeer 

@valey: ja mir chönd ja säge wer gern schoggi hät söll warte bis die zweit etage agschnitte wird etc. ich denk das isch nöd sones problem. grad die schoggifüllig isch extrem fein aber halt au süess und schwer, das händ ja au nöd all gern, drum händ mer no de mit de beeri welle, das essed ja fasch all gern.

probiers namal mitem bild:

10.10.12 09:59
valey 

ahh jaa soo isches no guet glööst :D
wie isches abgloffe med em degustiere? uhh freumi scho weni au cha go in 2 woche hihi
isch scho emmer min traum gsi torte degustiere..

jaa ich glaub so was fruchtiges iscch besser als so schoggi..

kenned ehr de Red Velvet Cake? de hani no gern :D :D

10.10.12 10:00
Nemo 

ooooohhh woooow, die gseht ja ganz heiss us!!
mir möchted ebe au dass jede stock en andere gschmack hät. min gg liebt so schwarzwelder sache und ich han u gern so himbeer sache usw... so chömmers allne recht mach

10.10.12 10:03
himbeer 

ja mir sind eifach uf so herzige stüehli ghöckled und er hät eus je es tellerli serviert mit eme häppchen vo jedem chueche. guet de waldbeer isch vorher gfrore gsi, de seg schins frisch denn no besser, haha. dezue hani en feine kafi übercho und mir händ zerst s design agluegt, ich ha ganz viel inspirationsbilder debii gha und er hät mer zu jedem gseit was sich umsetze laht und was nöd. aber de woni da verlinkt ha hät mer eh vo afang ah am beste gfalle. mir händ eus denn eifach dezue entschlosse alles rund zmache will das für ihn eifacher isch und händ deko besproche und so. d rose werded schinbar denn nöd ganz so rot will er die anders herstellt, aber das isch ja keis problem. denn händ mer no ganz viel über d flitterwuche gredt und über brasilie will er det her chunnt und so... hihi sehr herzig ischer gsi, würkli.

10.10.12 10:06
Lilly4 

schön himbeer ... gseht hammer us!!!

dörf ich fröge wie viel ihr jetzt für die torte zahlet (für 50 persone) ?

1 .. 409 .. 815 816 817 818 819 .. 2288 .. 3757
bearbeitet   schaffe   eigentlich   Zeremonie   Zuletzt   gspannt   langsam   eigentli   wirklich   einfach   irgendwie   schnell   Problem   richtig   Hochzit   natürlich   vorallem   natürli   himbeer   Kollegin