| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 410 .. 818 819 820 821 822 .. 2290 .. 3757
10.10.12 11:28
Nemo 

Re: Bräute 2013

uuui, 2.50 pro person isch au no gnueg!!

@weinboxen: habe auch mal solche gebraucht. bin dann von weinkellnerei zu weinkellnerei. am meisten konnti ich bei mövenpick wein und bei landolt weine abstauben
einfach vorher anrufen und fragen!

10.10.12 11:32
himbeer 

Re: Bräute 2013

uh lady wolverine, die zeit vergeht wirklich zackig. ich habe auch das gefühl, bei uns geht es noch ewig, aber ich werde deine worte im hinterkopf behalten und mit dem gleichen tempo weitermachen :-)

10.10.12 11:33
valey 

Re: Bräute 2013

LadyWolverine
demfal hender eu entschiede sie ned ilade? au ned am apero??

ja meinsch euche Tätschi reagiert guet? weis ned wenn ich neumet täschtmeisterin wär und sie würdet mich iladige und min schatz ned würdis scho chli trurig finde...

10.10.12 11:44
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah die cheibe partner... ich bi jetz zum teil bi jedem einzeln am abkläre wer öber cha mitneh und wer nöd... ich find ebe wenns en kolleg isch wo susch viel lüt kännt im kollegechreis muess de keis plus 1 ha wenn er single isch oder wenn er die person erst sit 2 wuche kännt oder so... aber susch ladi d partner au ii. guet mir känned die meiste au sehr guet und das sind au eusi kollege.

10.10.12 12:01
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

@valey
Doch am Apéro scho, numä nit als geladene Gascht.
Valey, ich gang emol drvo us, dass du e normale Mensch bisch, wo sich vrnünftig i e Gesellschaft cha ifüge ohni gross negatives ufseh z errege, odr? Denn vrstand ich dini Denkwiis.
Abr wenn du Tätschi wärsch und würdsch es Paar scho vil länger kenne, als du inere Beziehig bisch und din Partner isch sogar dir selbsch mängisch peinlich, würdisch dus dir dann nit überlege obs besser isch elai z go, wennd eh kai zyt für ihn hesch?

@himbeer
Wie gseit, wennd Partner genauso euri Kollege sind und au sunnsch im Fründeskreis 'integriert' sind, seh ich da auch kais Problem. Abr bi dieser einte Person ebe scho.
Sie hätts vor eme Johr fascht gschafft, dass dr komplette Fründeskreis ihre Fründ (euse Tätschi) vrstosse het wäge ihre...

10.10.12 12:04
valey 

Re: Bräute 2013

Ja guet wenn er eu länger kennt. Ehr chönd ja emmerno was säge falser ned erfreut sett si. Ich weis halt ned wiener ish. Bi dene lüt wo ich kenne würdets uere de ufstand mache.
Aber schlussendli isches am bruutpaar SIN TAG und sie müend med dene fiire wos wend xD

10.10.12 12:07
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Ebe jo ;)

Weisch s isch jo nit so, dass mir e 100 - Persone - Garteparty schmeisset. Da wär's mir no relativ gliich. Abr i so ere chline Gruppe wo würklich numä d Familie und d allerengschte Fründe sind, stört sie eifach.
Ich hoff eifach dass es guet chunnt...

10.10.12 12:42
valey 

Re: Bräute 2013

I druck der d Dume dass sies guet ufnämed

10.10.12 12:47
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich find uf jede fall immer, dass s brutpaar s letschte wort sött ha. und wenn ihr sie nöd wänd, denn müender probiere das duresetze... viel glück!

10.10.12 12:49
valey 

Re: Bräute 2013

Girls
ha no en anderi frag wo mi wundernimmt wie ehrs mached..

aso die imene Hotel d HZ fäschtet werdet denn sicher au dett schlofe
was isch med de anderne? wo imene Restaurant fiiret? gönder nachem fäscht Hei? oder hender es hotel i de nöchi vom Resti gno?

 1 .. 410 .. 818 819 820 821 822 .. 2290 .. 3757
irgendwie   einfach   eigentlich   vorallem   schaffe   natürli   natürlich   richtig   Zuletzt   Kollegin   langsam   gspannt   himbeer   bearbeitet   eigentli   wirklich   schnell   Zeremonie   Hochzit   Problem