| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 414 .. 826 827 828 829 830 .. 2294 .. 3757
11.10.12 13:47
Lilly4 
Re: Bräute 2013

und wenn isch es bi eu sowiit himbeer (sorry wenn ihrs 1000x müend wiederhole)
dj bazillus isch ebe glaub scho super ! ich freu mich megaaaa !!!! sie isch au uh symp.! und
han immer grad sofort e antwort übercho, das isch mir no wichtig, viel händ zum teil eifach
kei antwort gäh oder wuche lang uf sich warte lah ... das hani dänn gaaaar nöd gern

11.10.12 13:49
Nemo 

Re: Bräute 2013

das stimmt lilly. ich weiss no mis erste mail a sie...abig am halbi achti... am zäni hani scho antwort gha...
und das isch au immer so wieter gange, findi super. bi eusne fotografe isches au so gsie. das findi uuu wichtig!

11.10.12 13:54
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja das hät mer au sehr guet gfalle a ihre. sie hät mer au scho en vorschlag gschickt für de hochziitstanz und so, isch alles mega zackig gange.

mir sind am 14. september dra :-)

@daninici: ja denn isches ja umso besser wenn ihr scho beziehige händ. ich denk halt immer fröge choschtet nüt und für die firmene isches ja je nachdem au werbig. ich find zb louis vuitton hät immer mega schöni schaufenster, grad im winter. eifach mal fröge, vilicht klappts ja. und susch gits no viel möglichkeite. zb d badi utoquai oder so wär au no speziell. oder bi schlecht wetter d jules verne bar, guet das wär vorallem am abig schön.

11.10.12 13:54
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ich find das ebe au uuh wichtig dann hani amig grad s gfühl ich chan
mich uf die person verlah, git eim eifach es guets gfühl ! und dj bazillus isch
glaubs eh mega gfrögt, isch ja scho ziemli usbuecht ...

11.10.12 13:54
saerli 

Re: Bräute 2013

Nemo:
ja säg nüt searli...
bin au scho ufere hz gsie wo denn das ganze komplett id hose isch. es hät en kolleg vo ihne eifach e alag mitbracht und e plylist, aber immer wenn es lied agspielt worde isch und es hät ihm denn grad nöd passt, denn hätter immer wieter druckt und so häsch eifach e reihefolg vo abghackte lieder gha...total doof. und kein mensch hät tanzed!


Bi eus händs zum Glück tanzet, es esch super Stimmig gsi. Aber es het mi gnervt, dass ständig Lieder cho send wo ich ned kennt ha, well paari ere iPod ad Alag ghänkt händ und eifach gspielt händ was ene passt...

11.10.12 13:56
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Mir hend kais Schloss, abr dafür ganz vil grün (wobi es im März nit eso blühe wird :/)

Euse Chilä


Euse Location vo usse


Euse Location die Parkanlage


Voruse hets no e Teich (gseht mer numä de Ansatz vo ufem einte Bild)
Do werde mir au s Shooting mache :)

@DJ Bazillus
Gseht super us die Page, abr leider isch sie genau a eusere Hochzyt scho verplant

11.10.12 13:58
Lilly4 
Re: Bräute 2013

meeeeeeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa schön lady..

11.10.12 14:00
Nemo 

Re: Bräute 2013

@lady: wo ischd as?? gseht uuu schön us!

11.10.12 14:02
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

oh wow ladywolverine. da isch ja traumhaft döt gsehts sicher au im märz mega us. hoffentlich mit schnee

11.10.12 14:03
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: du bisch genial. Danke. i werd gad mal am abig mit mim schatz drüber rede. mal luege was er meint

 1 .. 414 .. 826 827 828 829 830 .. 2294 .. 3757
schnell   wirklich   natürli   richtig   schaffe   gspannt   Hochzit   Kollegin   Zeremonie   eigentlich   vorallem   Problem   irgendwie   Zuletzt   langsam   einfach   bearbeitet   eigentli   himbeer   natürlich