| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 418 .. 834 835 836 837 838 .. 2298 .. 3757
11.10.12 19:19
Nemo 

Re: Bräute 2013

ooohhhh NY. LOVE THIS CITY!!!
ganz viel spass umd nöd zviel shoppe, gäll!!!

12.10.12 07:01
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Hier mal die Preisliste von unserem Fotografen:


Ziviltrauung je nach Aufwand: Fr. 550.-- bis Fr. 1'150.-- (inkl. MwSt.)
Nachmittag je nach Aufwand: Fr. 1'250.-- bis Fr. 1'690.-- (inkl. MwSt.)
Nachmittag und Abend Fr. 2'190.-- (inkl. MwSt.)
Elternpaket und digitale Daten zur Var. Zivil (ca. 100 Fotos): Fr. 190.--
zur Var. Nachmittag (100 - 200 Fotos): Fr. 290.--
zur Var. Nachmittag und Abend (ca. 300 Fotos): Fr. 450.--


Wils e guete Bekannte vo eus isch zahle mit s Paket Nomi und Obig, aber er wird de ganze Tag vo morgens an drbi si. :)

12.10.12 07:10
Mime 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Ladies
Wär hett e Ford Mustang wöue? (Sorry, mag nümm nomou aues düre läse am morge früe )
Mi Brüeder hett eine und isch imne sone Ami-Car-Club. Vilech würd sech da irgendwie öppis la organisiere?

U wäge Musig: wie macheters de mit dr musig alaag? chlini böxli möge jo niemals e ganze saal vou lüüt mit ere guete tonqualität fülle...
und musig ir chile? ou ab cd? fingi äbe chli komisch...

u de no @ fotiideene in züri: super cooli idee heiter... ganz schöni ort zum fötele wäre vilech ou no d polyterasse by night bzw. d bellevue-brügg by night. oder mit chli wasser im hingergrund wenn nid am see: dr irchel-park?

12.10.12 08:07
himbeer 

Re: Bräute 2013

hoooi mime! ich bi die gsi mitem ford mustang :-)
ich würd mi susch wieder melde wenns würkli aktuell wird, aber mir wohned nur knapp 10 minute vom trauigs- und festort entfernt und denn wärs glaub chli en grosse ufwand.

musig weissi gar nöd gnau, ich glaub euse dj bringt boxe mit.

eusi fotografin hät no de belvoir-park vorgschlage, das isch sicher au mega schön. aber ich hett eigentlich lieber gern so chli moderni locations. ha mal supercooli bilder gseh useme parkhuus :-)

12.10.12 08:40
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

Guete morge brütlis


Nemo
wunderschöni ferie wünsch ich dir gniess es

LucyLu
sooooo geil! i liebe NY!

Mime
Fürs zivile si mir imene rümli und wärdet höchstens 20 lüt si. somit hei mir denn so chlini böxli und das wird länge
ir chile werde mir öper ha wo wird orgle spiele und singe duet e kollegin (sie muess i no froge )
cd würdi jetzt au komisch finde in dr chile

12.10.12 09:47
Mona83 

Re: Bräute 2013

morgä mädels

oh man mir isch än doofä fähler unterlaufä, dörfi fast nöd sägä. :-) voll peinlich

han im excel ä tabällä gmacht mit dä gäst und gestär hani gmerkt dasi d formlä zwenig wit abäzogä han (wiä peinlich ich schaffä sogar im büro...) und drum bini nur uf 38 gäst cho. han immer ä hochziit welä mit maximal 40 lüt oder so und nöd alzu viel. jetzt hani aber gmerkt dases 53 sind und woni mitem schatz han welä lüt ussortiärä sind no zwei däzuächo anstatt wäg. maaan irgendwiä nervts mi dasi jetzt so ä grossi hochzit han. aber schaffes nöd öper usärüärä, sind mer all wichitg. isch das prislich ächt än sehr grossä unterschied?

bis zu üsärä hochziit gahts no 8 monät, ich han immer dänkt s isch guät wenn mer no wenig lüt sind dän hani no chli spatzig falls mer gäg de schluss no öpert in sinn chunt. grrr aber jetzt muäsi würkli langsam luägä dasi nöd uf 60 chumä, dä rum wo mer händ isch für 65 personä und ich het gärn mega viel platz...!

janu däfür gahts sicher mega ab a üsem hochziit. :-)

12.10.12 09:52
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ui Mona. So sache passiered mir amigs au

Was kosted denn s menu bi eu pro Person? Wird etz scho chli meh ge als mit 40 gäst. aber es isch ja au etz no eher e chlini Hochzit. Und wenn alles Lüt sind wo i gern debi ha wönd ischs ja nöd schlimm, oder? Da isch doch schön

12.10.12 10:02
Mona83 

Re: Bräute 2013

mir händ s menue no nöd definitiv usgwählt aber s wird ohni getränk ca. uf 75 stutz cho. ja klar git einiges meh, aber wüsst würkli nöd wär ussortiärä. bis uf zwei lüt hani all u gärn und diä zwei lönd sich nöd verhindärä, sind partner vo dä jewiligä gäst wo mer gärn händ. janu

bin ebä allgemein eher dä typ wo gärn mal öpis z.b. z viertä macht anstatt z 10.! han liäbär chlini grüppli um mich. janu öb 40 oder 55 s sind eh viel lüt. zerst hani mir gedankä gmacht wär chönti usäduä, uf 4 lüt chönti allefals verzichtä aber schlussäntli chunts uf 4 nöd drufa. :-)

zuäsäge düänd idä regel ja au nöd immer all.

12.10.12 10:13
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja me seit ja das im schnitt 10% nöd chömed us irgendwelche gründ.

12.10.12 10:38
FringillaVigo 

Re: Bräute 2013

himbeer:
ja me seit ja das im schnitt 10% nöd chömed us irgendwelche gründ.
As Apero oder 10% vode gladne Gäscht? Das fändi jo mega vil!

 1 .. 418 .. 834 835 836 837 838 .. 2298 .. 3757
natürlich   eigentlich   vorallem   Zuletzt   Zeremonie   richtig   schaffe   einfach   eigentli   Problem   gspannt   langsam   schnell   natürli   Hochzit   irgendwie   wirklich   bearbeitet   Kollegin   himbeer