| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 419 .. 836 837 838 839 840 .. 2299 .. 3757
12.10.12 17:03
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

Danke Daninici
wasi nid drus chume isch das sie alli glich agschriebe si.. wie wei denn d gäst wüsse wo sie sind? müesse die jede schlüssel umdreie? mir gfallt das so sehr aber i glaub mini würde alli au nid drus cho was das für schlüssel si. und bi 150 gäst wärs glaubi es chaos

12.10.12 17:44
Daninici10

nicht registriert

Ach so. Ha gar nöd gnau gluegt wa druf stoht. I denk do muesch eifach d kärtli entsprechend beschrifte

15.10.12 08:15
LadyWolverine 

Guete Morge Mädels

So, Thema Hochzytstorte isch erledigt :) S git e ganz normali und kei 'Obstkueche', wieni befürchtet ha.
Tisch-/ und Sitzordnig isch au fertig & dr zytablauf au.
S Menü chönne mir denn Endi Januar go bespräche.

Wünsch euch e guete Start in d Wuche!

15.10.12 09:05
himbeer 

guete morge!
ah super, ohni richtige chueche gahts natürli nöd :-)

ich ha das weekend de erst polterabig gha (als teilnehmerin). aber es isch sehr aständig abgloffe, d bruut chunnt nöd us de schwiz und ishc mit de polterabigstraditione da nöd so vertraut, drum sind mer eifach chli vo bar zu bar ghüpft und nachher nochli go tanze.

15.10.12 09:50
Sanis

nicht registriert

Liäbi Aui.. i bi o wieder umä... d Feriä si scho wieder frby Schottland isch ächt dr HAAAAMMMEEEEER gsi!... Eifach numä schön! und mir hei 2 Wuchä super wätter gha.

bi leider no nid drzuä cho aus nachä z läsä.. machi de di wuchä no...
und HZ technisch hani o grad paar glücks griffä gmacht

ha äs super cools kunschtpelz Bolero gfungä für 20.-... genau ir Fabr wie mis Chleid isch (ha mi Stoff bläz drbi gha). mi Schatz die di schönschtä Manschettächnöpf kouft woni ever ha gseh... und bi hei dr inhaut vo üser bar tou ufgstockt... Viu cooli chlini Assesoirs fürä Fotobooth hani o gfungä und überhoupt chani haut in UK super Shoppä...

Wünschä öich aunä ä guätä Start id Wuchä.

15.10.12 09:51
valey 

Morge Mädels

Ahh super weg de Torte :D
Was für en Gschmack?

Himbeer henders glich luschtig ka am Polterobe?

ich be momentan so chli rähmli am sueche zum Namensschildli inetue für uf Tisch..
finde nienets!! uff wer weiss wos so sache geht?
so was i dere Art, am beschte Silber mit Glitzer oder Perle

Datei-Anhänge
rhinestone-placecard-holder-18603.jpg rhinestone-placecard-holder-18603.jpg (10x)

Mime-Type: image/jpeg, 46 kB

15.10.12 09:54
LadyWolverine 

@valey das entscheide mir kurzfristig denn ;)
Hesch wege de Rähmli schomol bi Light in the Box gluegt? :)
http://www.lightinthebox.com/de/-Silber-...en_p201679.html

http://www.lightinthebox.com/de/schoen-a...en_p122320.html

15.10.12 10:00
valey 

LadyWolverine

ahh danke mueni dett au luege..
well eifach luege obi was vo CH/DE finde... das lightinthebox isch mer echli gföhrlich ha vonere kollegin ned guets ghört..

Sanis
ahh schön hender Ferie gnosse? hender schöni Sache gseh? würd au gern mal uf Schottland..

15.10.12 10:12
Sanis

nicht registriert

Ja isch ächt super gsi und mir hei viu mega schöni Sachä gseh. viu Schlösser und Burgä und Seeä und und und

Thema Hochzeitstorä... chani nid mit redä... mir wei keini...
Mir hei bim chlinä ässä mit dr Famili äs Panna Cotta aus dessert und am Abä ir Disco passts irgendwiä nid... nä$bscht däm dass ig das totau unverhäutnissmässig tüür fingä.

15.10.12 10:16
valey 

ganz schön wege Schottland, hender emmer s gliche Hotel gha? :)

macheder denn am obe i de Disco ned no es Dessert??

mer gönd i 2 woche go torte degustiere und usläse xD

1 .. 419 .. 836 837 838 839 840 .. 2299 .. 3757
bearbeitet   gspannt   richtig   Problem   vorallem   natürli   eigentlich   schnell   Zuletzt   Zeremonie   eigentli   langsam   einfach   himbeer   wirklich   Kollegin   Hochzit   schaffe   natürlich   irgendwie