| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 420 .. 838 839 840 841 842 .. 2300 .. 3757
15.10.12 16:01
valey 

Re: Bräute 2013

himbeer
isch denn ehre maa au in zh gsi am samstig am polterobe?
mer hend eine gseh wo als chines verkleidet gsi isch und send go poltere hehe

15.10.12 16:54
Purple_Rose 

Sanis:
Liäbi Aui.. i bi o wieder umä... d Feriä si scho wieder frby Schottland isch ächt dr HAAAAMMMEEEEER gsi!... Eifach numä schön! und mir hei 2 Wuchä super wätter gha.

bi leider no nid drzuä cho aus nachä z läsä.. machi de di wuchä no...
und HZ technisch hani o grad paar glücks griffä gmacht

ha äs super cools kunschtpelz Bolero gfungä für 20.-... genau ir Fabr wie mis Chleid isch (ha mi Stoff bläz drbi gha). mi Schatz die di schönschtä Manschettächnöpf kouft woni ever ha gseh... und bi hei dr inhaut vo üser bar tou ufgstockt... Viu cooli chlini Assesoirs fürä Fotobooth hani o gfungä und überhoupt chani haut in UK super Shoppä...

Wünschä öich aunä ä guätä Start id Wuchä.

Sanis hellooooooo and welcome back ;)

das freut mi heit dirs eso guet kha und heit super sache abgstaubet

mir mache wahrschindlich au es photobooth wie werdet dir das mache? heit dir e fotograf wo die ganz zyt fötelet oder öper anders verdonneret das z mache?

15.10.12 17:02
himbeer 

@valey: haha ja denn händer sicher ihn gseh, so lustig :-) sie sind au im niederdorf unterwegs gsi

15.10.12 17:04
valey 

So lustig. Mer hend au was geh und hend en song becho :) cool

So polterobe send no cool freumi scho uf mine xD

15.10.12 17:10
himbeer 

häter mit de gitarre öpis gsunge? er spielt no guet, hät glaub öpe 30 songs müesse spiele a dem abig. demfall häsch min zuekünftige au gseh, hihi

also ich und min fründ händ beid gseit mir hoffed das euse polterabig nöd so wird. ich find verkleidet im niederdorf umelaufe eigentlich nöd so kreativ. aber da hani kei angst bi eusne kollege, die händ zb für de erst kolleg wo ghürate hät e riese schnitzeljagd organisiert komplett mit helikopterflug, flussüberquerig im ruederboot, wanderig im wald, paintballturnier, bade i de limmat und znachtesse... das isch echt de wahnsinn gsi :-)

15.10.12 17:15
valey 

Jaaa genau med de gitarre xD so es chinesehütli heder au agha hihi :) ahh isch din schatz au debi gsi? So luschtig.. Hehe

Jaa guet i müest au ned do verkleidet zu jedem here.. Wär cool so ladys night, limo esse tanze xD so was hehe

15.10.12 17:16
Sanis

nicht registriert

@Purple Rose

Mir hei ä Fotograph wo üs das installiert und zuäsätzlich no chli Fotosmacht vo dä Gäscht...

är wird bim Booth eifach ä Digi Cam mit Säubschtuslöser und Fernbediänig härä tuä und de chöi de d Lüt wo dert si säubr drückä....

@Valey und Himbeer
das isch ja mau ä zuäfau... sehr luschtig

15.10.12 17:31
himbeer 

@valey: haha ja genau das isch eusi truppe gsi. ja ich find öpis verkaufe scho easy, aber mit stil und nöd nur pariser und so und sicher nöd im dörfli... und vorallem nöd de ganz abig. so e stund zwei isches vilicht no lustig. d jungs händ uf jede fall es paar mega witzigi begägnige gha, das hani mega lustig gfunde...

15.10.12 21:45
happy83 

Hallo zämä

Ha grad en Guetschiin uf deindeal ergatteret....no 2 Stund gits das Agebot...
wenn öpert vo eu im Ginasposa in Jona will go`s Hochzitschleid poschte...schnell zuegriffe

16.10.12 06:43
happy83 

Hihi
das Agebot het sich erneueret mer het also wieder 17 h ziit
So chani es Chleid für 2000.- Fr chauffe u zahle nur 800.-
wie geil isch den das

1 .. 420 .. 838 839 840 841 842 .. 2300 .. 3757
gspannt   Kollegin   natürli   schaffe   eigentli   Zeremonie   richtig   schnell   Hochzit   eigentlich   wirklich   einfach   langsam   Problem   himbeer   Zuletzt   vorallem   bearbeitet   irgendwie   natürlich