| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 421 .. 839 840 841 842 843 .. 2300 .. 3757
16.10.12 07:02
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Hoi Mädels :)

glückwunsch happy :)

Nachdem ich gestern mit meiner Trauzeugin endlich den Polsterabend-Rahmen festgelegt hab, kann ich das Thema jetzt aus der Hand geben ^^ Aber ich hätte gern so T-Shirts für alle Mädels...
Habt ihr mir Ideen, was man da drauf machen kann?
Also es hat 1x Braut (), 1x TZ, 2x Brautjungfer und 2x andere, die keine geladenen Gäste sind. Habt ihr Ideen für Aufdrucke? Vor allem, was man den beiden anderen draufdrucken könnte?

LG

16.10.12 08:42
Mona83 

Re: Bräute 2013

hey happy das isch ja voll cool, bin eh us därä gägend. :-) hät das kein hackä?

mis chleid woni vo amerika bstellt han söt idä nächste tage cho, mann wäni doch nur wüsst öbs öpis schlaus isch. will sust würdi dä 2000 fränkig au näh.

wän s chleid guät isch, dänn müässti ja nur dä unterrock und bolero det go chaufä.

ach weiss nöd welä guätschi ich söll näh?!!

16.10.12 09:04
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Waaaa, grad Diskussion mit de Trauzüügin...

Ich ha mir ursprünglich keini Gedanke um die andere Kleider gmacht, bis mini Brautjungfere gfunde hend, dass doch alli Brautjungfere s gliiche sette alege.
Eusi Farbe zur Erinnerig: violett, orange und creme. Creme isch mini Farb, das isch jo klar.
Also hani mit dene beide eifach mol Kleider agluegt. Violett (es dunkles) isches geschieteste, wil mer das jo nomol wo anders chönnti alege.
Denn isch mini Muetter cho und het gfunde mini Schwöschter (ersti Brautjungfere) sett liebr öppis alege wo zu ihre Auge würd passe (türkis, smaragd z. B.) und überhaupt dunkelviolett machi so alt. -.-
Mini TZ het denn entschiede, wenn ich wett dass alli violett alege, denn isch das so. Ha abr denn e Einigung gmacht, dass jedi es Kleid cha alege, wo sie sich mit wohl fühlt (also vom Schnitt).
Uf dr Siite Light in the Box hets jo massig Kleider i jedem Stil und alli chasch in dr glichlige Farb ha (je nachdem wie d Farb ufem Stoff use chunnt).
Guet...
Denn het mir min Verlobte, wo mini TZ länger kennt als ich spöter gseit, dass sie scho liebr wett orange alege als violett und dass sie nur mir zlieb dem violett zugstumme het.
Also bin ich ane gange und ha ihre gseit sie chönni au orange (isch jo au eini vo euse Farbe) alege, wenn sie violett nit wett ha. Sie het gseit sie wett scho zeige, dass sie mini TZ isch und sich chli vo de andere 'abhebe'. Guet. Sie het mir denn Kleid gzeigt und ich ha ihre gseit, dass ich dazu nit vil cha sagä, wil sie sich do inne muess wohl füehle (die Schnitte wäre alli nüt für mich gsi, abr wie gseit, isch nit miis). Allerdings hani ihre gseit, dass die oranges nit würde passe. S einte isch fascht rot gsi, s andere meh Lachs und s dritte meh bronze. Und mir hend eifach es normals, knalligs orange. Ich ha ihre denn gseit, dass ich fürcht, dass sich die Farbe würde bisse und ha ihre Biispiel (numä vo de Farb her) gzeigt, was besser würd go.
Naja, sie het denn gseit, dass es ja auch für sie muess stimme und sie das Kleid jo muess kaufe und sie sich da scho wett wohl füehle dinne etc.
Ha ihre gseit, dass ich das jo au wett, abr dass ich nit wett, dass sich eusi Farbe bisse und es bronze und es knalligs orange goht halt gar nit. Also hani gseit dass mir die Farbregelig ufhebe und eifach jedi es Kleid alegt wo sie sich wohl din füehlt. Eifach denn ebe bitte nit in violett, orange odr rot (bisst jo au) oder so.
Sie hett denn gseit, dass sie jo scho wett dass alles so isch, wieni das wett ha, abr dass sie halt das Geld muess usgeh für öppis wo sie nie wiedr cha alege. Ich bi eifach drbi gblibe denn: Jedi wie sie sich am wohlschte füehlt.

Was hättet ihr gemacht? Wie hättet ihr reagiert?

Zuletzt bearbeitet am 16.10.12 09:07

16.10.12 10:00
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha das gseh mit dem guetschii, aber bi halt voll nöd sicher öbi würkli in ginas sposa will gah mis kleid go chaufe... kännt öper de lade? s agebot wär ja würkli mega cool und sie händ au lillys kleider woni ebe mega schön find...

16.10.12 10:02
Mona83 

Re: Bräute 2013

@himbeer: ich känn de ladä, isch mega schön. aber däfür käni diä deindeal nöd so und zwiflä eher det ächli dra...

16.10.12 10:06
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha scho es paar mal guetschi kauft und bis jetz nur eimal pech gha, das hät aber weniger mit deindeal ztue gha sondern eher mitem abüter vom guetschii. es wär halt scho es mega agebot... ich wär wahrschinli eh mal in ginas sposa go luege ebe wäg lilly... ah mann die entscheidige. eigentlich hani s kleid erst welle im januar oder so go aluege und so wärsch halt uf de lade limitiert... anderersiits findt mer sicher au det es passends kleid.

16.10.12 10:39
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

@all
sagt mal mädels was werdet ihr euren gästen schenken? wir überlegen ob wir boxen schenken. aber mit was sollen wir die füllen? und dann geben wir ihnen noch ein foto bzw. karte von uns dazu.

16.10.12 10:52
Emma13 

Re: Bräute 2013

Aaach das mit den Gastgeschenken ist sooo schwierig, ich als Italienerin darf auf die Bomboniere nicht verzichten, aber die sind ja alle sooo unnützlich, hab mir jetzt eifach überlegt dass ich Glasgefässe mit feinen Confetti (Mandeln) befülle (und zwar nicht die üblichen, sondern Tiramisu-, Kaffee- und sonst einem speziellen Geschmack) und diese dann schön verpacke...

16.10.12 11:05
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja gäll himbeer das isch chli s problem. aber glaub wän no gar kei vorstelligä häsch findsch det sicher öpis und vorallem chönd ev. au öpis bstellä wod wotsch. hm ich han ja mis bstellt und au wäni nöd weiss öbs guät isch ich vertrau jetzt mal druf. aber bruchä ja no äs zivils chleid, schuä, reifärock und ev. äs jäggli. drum dänki nimi dä 500 guätschi.

16.10.12 11:09
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

Sanis:
@Purple Rose

Mir hei ä Fotograph wo üs das installiert und zuäsätzlich no chli Fotosmacht vo dä Gäscht...

är wird bim Booth eifach ä Digi Cam mit Säubschtuslöser und Fernbediänig härä tuä und de chöi de d Lüt wo dert si säubr drückä....

@Valey und Himbeer
das isch ja mau ä zuäfau... sehr luschtig

super danke sanis i luege mau ob mir das viellicht alleini chönnte mache

 1 .. 421 .. 839 840 841 842 843 .. 2300 .. 3757
langsam   Hochzit   eigentlich   schnell   natürlich   richtig   vorallem   Zuletzt   bearbeitet   Zeremonie   Kollegin   himbeer   irgendwie   gspannt   schaffe   Problem   wirklich   eigentli   natürli   einfach