| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 421 .. 840 841 842 843 844 .. 2301 .. 3757
16.10.12 11:58
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

Emma13:
Aaach das mit den Gastgeschenken ist sooo schwierig, ich als Italienerin darf auf die Bomboniere nicht verzichten, aber die sind ja alle sooo unnützlich, hab mir jetzt eifach überlegt dass ich Glasgefässe mit feinen Confetti (Mandeln) befülle (und zwar nicht die üblichen, sondern Tiramisu-, Kaffee- und sonst einem speziellen Geschmack) und diese dann schön verpacke...


das klingt super emma! wir hatten auch an confetti gedacht aber sind uns da echt unschlüssig

16.10.12 13:09
Lula 

Re: Bräute 2013

Hoi Mädels, mälde mi ou umi mau.

@Gastgeschenke: I tendiere zu säubergmachte Konfis. Cha me bruche, isch persönlich u ersch no fein. 2 verschideni mache, de hei ou Päärli nit zwöi mau zgliche.
Was i ou gäng schön finde, si gravierti Gläser, Schnaps, Wyi, Sekt oder Teegläser... Chunnt haut ou chliufs Paar druf a, bi üs wäres öbe es Bier- u nes Teeglas

16.10.12 13:29
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo Purplerose

Also mir werde au so schächteli ha und die befüll i mit HZ Mandle... ziemlich sicher mit div. Gschmäcker... und denn gits no für jede gast e selber gmachti seifi... in so organzasäckli... Was i no toll find zum fülle sind gummi herzli.. die gits au in ganz chli... ha das zerscht au welle aber will bi eus i dr familie Mandle halt tradition hei.. (jä au im Frankrich gits das bi jedem Fescht)

oder selbergmachti Pralineé!

16.10.12 13:40
Mona83 

Re: Bräute 2013

hey lütlis mis chleid isch chooo und isch bi dä eltärä aber han hüt kei ziit zums go aluägä erst morn abig. hilfee wiä stahni diä ziit durä??? :-)

@gastgschänk: mir sind riesä hockeyfans und s isch au ächli s motto vo üsärä hochziit (ich weiss chli unpassend) und drum gits bi üs bedruckti pucks. uf dä eintä sitä üsers foti, datum und namä und uf dä andere sitä staht: "schön dass du â üsem grossä tag däbi bisch" und dän dä name vom gast

16.10.12 14:01
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Mona83: find i ganz cool d idee mit de pucks es isch schön wenn s gastgschenk zum brutpaar passt. isch e sehr schöni erinnerig a euen tag

16.10.12 14:17
Mona83 

Re: Bräute 2013

dankä daninici :-) bin zerst chli skeptisch gsi und han dänkt s git ja lüt wo hockey nöd so cool findet aber di meiste findets sicher cool. und wiä du seisch s muäs zu üs passä. :-)

16.10.12 14:29
himbeer 

Re: Bräute 2013

hmmm ich lueg namal chli und ha mal gfrögt öb mini zwei wunschkleider im sortiment wäred... ha ja no es paar stund zit zum entscheide... wär halt scho es superschnäppli :-)

16.10.12 14:32
Mona83 

Re: Bräute 2013

han jetzt grad dä guätschi für 500 kauft. dänkä für schuä, reifärock und so chan mer scho no soviel bruchä.

16.10.12 15:04
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

Lula:
Hoi Mädels, mälde mi ou umi mau.

@Gastgeschenke: I tendiere zu säubergmachte Konfis. Cha me bruche, isch persönlich u ersch no fein. 2 verschideni mache, de hei ou Päärli nit zwöi mau zgliche.
Was i ou gäng schön finde, si gravierti Gläser, Schnaps, Wyi, Sekt oder Teegläser... Chunnt haut ou chliufs Paar druf a, bi üs wäres öbe es Bier- u nes Teeglas

das goht e chlei schlächt da mir ca. 150 gäst wärde ha und au im uslad düe fire. aber schüsch findi das au ganz härzig und schön

16.10.12 15:15
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

schmetterling84:
Hallo Purplerose

Also mir werde au so schächteli ha und die befüll i mit HZ Mandle... ziemlich sicher mit div. Gschmäcker... und denn gits no für jede gast e selber gmachti seifi... in so organzasäckli... Was i no toll find zum fülle sind gummi herzli.. die gits au in ganz chli... ha das zerscht au welle aber will bi eus i dr familie Mandle halt tradition hei.. (jä au im Frankrich gits das bi jedem Fescht)

oder selbergmachti Pralineé!

Schmetterling
das klingt ja super! die idee mit den herzchen gefällt mir und die selber gemchte seife aber auch die mit den mandeln. ich kann mich nicht entscheiden wo bestellt ihr die ZH mandle?
hattest du nicht gesagt ihr feiert 2x? schenkt ihr 2x das gleiche oder etwas anderes?

 1 .. 421 .. 840 841 842 843 844 .. 2301 .. 3757
schaffe   langsam   Kollegin   natürli   wirklich   einfach   gspannt   Zuletzt   bearbeitet   eigentli   himbeer   vorallem   Problem   Zeremonie   schnell   Hochzit   eigentlich   richtig   irgendwie   natürlich