| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 422 .. 841 842 843 844 845 .. 2301 .. 3757
16.10.12 15:16
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

Mona83:
hey lütlis mis chleid isch chooo und isch bi dä eltärä aber han hüt kei ziit zums go aluägä erst morn abig. hilfee wiä stahni diä ziit durä??? :-)

@gastgschänk: mir sind riesä hockeyfans und s isch au ächli s motto vo üsärä hochziit (ich weiss chli unpassend) und drum gits bi üs bedruckti pucks. uf dä eintä sitä üsers foti, datum und namä und uf dä andere sitä staht: "schön dass du â üsem grossä tag däbi bisch" und dän dä name vom gast

woooooow mona die idee gefällt mir super wenns zu dem brautpaar passt finde ich das genial. aber bei uns wirds wohl eher was "übliches"

16.10.12 15:25
Mona83 

Re: Bräute 2013

mir händ zerst au oliväöl welä abfüllä i spezelli gläsli etc. und uf eimal hani än ochsnersport prospäkt gseh wo chasch pucks bedruckä. so simmer uf d idee cho. :-) in dütschland sinds no günstiger, da chunt üs öpä ein puck uf 60 cent. :-)

16.10.12 15:30
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

das isch jo de hammer mona! und mega billig! wo düet dir denn die lo graviere loh?
i find schnapsgläsli au mega härzig oder so fläschli mit schnapps abfülle (das isch bi üs so tradition..)

16.10.12 15:35
Mona83 

Re: Bräute 2013

ou kei ahnig meh wie diä sitä hät. s git sozägä än fotodruck druf. :-)
ja dänkä au isch sicher günstig, han eh nöd zviel welä usgäh für d gastgschänk, ev. nämet mers grad au no als tischchärtli. .-)

schnapsgläsli sind natürli au super. :-)

16.10.12 15:54
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

schad, hät no gärn chlei wöue go "schnöige"

16.10.12 16:04
himbeer 

Re: Bräute 2013

hmm ich überlegg mer grad de gross guetschi z chaufe. de chönnti ja immerno uf ricardo loswerde zu dem priis, nöd?

16.10.12 16:05
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

LadyWolverine:
Waaaa, grad Diskussion mit de Trauzüügin...

Ich ha mir ursprünglich keini Gedanke um die andere Kleider gmacht, bis mini Brautjungfere gfunde hend, dass doch alli Brautjungfere s gliiche sette alege.
Eusi Farbe zur Erinnerig: violett, orange und creme. Creme isch mini Farb, das isch jo klar.
Also hani mit dene beide eifach mol Kleider agluegt. Violett (es dunkles) isches geschieteste, wil mer das jo nomol wo anders chönnti alege.
Denn isch mini Muetter cho und het gfunde mini Schwöschter (ersti Brautjungfere) sett liebr öppis alege wo zu ihre Auge würd passe (türkis, smaragd z. B.) und überhaupt dunkelviolett machi so alt. -.-
Mini TZ het denn entschiede, wenn ich wett dass alli violett alege, denn isch das so. Ha abr denn e Einigung gmacht, dass jedi es Kleid cha alege, wo sie sich mit wohl fühlt (also vom Schnitt).
Uf dr Siite Light in the Box hets jo massig Kleider i jedem Stil und alli chasch in dr glichlige Farb ha (je nachdem wie d Farb ufem Stoff use chunnt).
Guet...
Denn het mir min Verlobte, wo mini TZ länger kennt als ich spöter gseit, dass sie scho liebr wett orange alege als violett und dass sie nur mir zlieb dem violett zugstumme het.
Also bin ich ane gange und ha ihre gseit sie chönni au orange (isch jo au eini vo euse Farbe) alege, wenn sie violett nit wett ha. Sie het gseit sie wett scho zeige, dass sie mini TZ isch und sich chli vo de andere 'abhebe'. Guet. Sie het mir denn Kleid gzeigt und ich ha ihre gseit, dass ich dazu nit vil cha sagä, wil sie sich do inne muess wohl füehle (die Schnitte wäre alli nüt für mich gsi, abr wie gseit, isch nit miis). Allerdings hani ihre gseit, dass die oranges nit würde passe. S einte isch fascht rot gsi, s andere meh Lachs und s dritte meh bronze. Und mir hend eifach es normals, knalligs orange. Ich ha ihre denn gseit, dass ich fürcht, dass sich die Farbe würde bisse und ha ihre Biispiel (numä vo de Farb her) gzeigt, was besser würd go.
Naja, sie het denn gseit, dass es ja auch für sie muess stimme und sie das Kleid jo muess kaufe und sie sich da scho wett wohl füehle dinne etc.
Ha ihre gseit, dass ich das jo au wett, abr dass ich nit wett, dass sich eusi Farbe bisse und es bronze und es knalligs orange goht halt gar nit. Also hani gseit dass mir die Farbregelig ufhebe und eifach jedi es Kleid alegt wo sie sich wohl din füehlt. Eifach denn ebe bitte nit in violett, orange odr rot (bisst jo au) oder so.
Sie hett denn gseit, dass sie jo scho wett dass alles so isch, wieni das wett ha, abr dass sie halt das Geld muess usgeh für öppis wo sie nie wiedr cha alege. Ich bi eifach drbi gblibe denn: Jedi wie sie sich am wohlschte füehlt.

Was hättet ihr gemacht? Wie hättet ihr reagiert?


...heikles Thema... Ich bin der Meinung, wenn man Forderungen an das Kleid stellt, sollte man auch einen Beitrag dazu leisten. Nicht unbedingt das ganze Kleid bezahlen, aber einen Anteil daran geben. Wie Deine TZ schon sagte, sie muss es kaufen und kann es dann u.U. nicht mehr anziehen. Auch wenn man z.b. nur die Farbe vorgibt, finde ich nicht, dass man unbedingt sieht, dass es Deine BJ sind. Die Farbtöne sind oftmals sooo unterschiedlich. Ich hatte mal ein Bild gesehen, wo die TZ und BJ grün trugen. Ich fand das furchtbar...! Entweder alle gleich (gleiches Kleid, gleiche Farbe) oder jeder zieht an was er möchte.

Meine TZ hat freie Hand. Sie soll das tragen, dass ihr gefällt und in dem sie sich wohl fühlt. Sie soll das Kleid auch später noch tragen können.

Deine TZ wollte Dich sicherlich nicht verletzten als sie Deinem GG sagte, dass sie lieber orange tragen möchte. Sie kennt ihn länger und konnte evtl besser seine Reaktion abschätzen.

16.10.12 16:10
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@purple rose

wenn du di nid chasch entscheide, denn mach doch verschiedeni für Männer und Fraue... bi dä Männer Mandla bi dä Fraue Gummi herzli..

Oh das ha mr gar nid überlegt, aber glaub die luege chli komisch z Bosnie wenn mir mit dene Bonbonieri chömme... Kenne das glaub nid, und d Fam vo mim schatz (die enge) chömme jo eh as "richtige" Fest. Mir mache z Bosnie nur es Esse für sini Verwandte und Fründe, die si dört nid so festlich wie bi eus.. Guet si finde glaub eusi HZ au nid toll... bi ihne gohts meh ums tanze und Esse und bi eus halt scho dass es edel isch und fierlich.. Viellicht schenke mir ihne eifach so chlini pralineés oder schoggi! hei si am meischte freud!

16.10.12 16:17
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

toluwu:

...heikles Thema... Ich bin der Meinung, wenn man Forderungen an das Kleid stellt, sollte man auch einen Beitrag dazu leisten. Nicht unbedingt das ganze Kleid bezahlen, aber einen Anteil daran geben. Wie Deine TZ schon sagte, sie muss es kaufen und kann es dann u.U. nicht mehr anziehen. Auch wenn man z.b. nur die Farbe vorgibt, finde ich nicht, dass man unbedingt sieht, dass es Deine BJ sind. Die Farbtöne sind oftmals sooo unterschiedlich. Ich hatte mal ein Bild gesehen, wo die TZ und BJ grün trugen. Ich fand das furchtbar...! Entweder alle gleich (gleiches Kleid, gleiche Farbe) oder jeder zieht an was er möchte.

Meine TZ hat freie Hand. Sie soll das tragen, dass ihr gefällt und in dem sie sich wohl fühlt. Sie soll das Kleid auch später noch tragen können.

Deine TZ wollte Dich sicherlich nicht verletzten als sie Deinem GG sagte, dass sie lieber orange tragen möchte. Sie kennt ihn länger und konnte evtl besser seine Reaktion abschätzen.


Ich habe in dem Sinn keine Forderungen gestellt ;) Meine Brautjungfern kamen darauf, dass sie sich doch einheitlich anziehen könnten. Meine TZ fand die Idee auch toll. Das war keine Idee von mir ;)
Und das violett war auch schnell gefunden. Meine TZ hat nicht mit meinem GG gesprochen, aber er kennt sie halt recht gut und wusste, dass sie lieber orange hätte.
Also von mir aus auch orange, aber dann sollte es schon passen.

Verstehst du wie ich meine? Mir war es ursprünglich egal, dann kamen die BJ mit der Zusammengehörigkeits Idee, dann wurde violett beschlossen (nicht von mir als erstes), dann wollte die TZ lieber orange und ich bin ja alles mitgegangen.
Aber wenn sie schon die und die Farben lieber wollen, dann sollte es auch zu unseren Hochzeitsfarben passen. Und da es das nicht hat (bei dem orange) hab ich die Farben jetzt über Bord geworfen.

Verstehst du wie ich meine? ^^
Also meine BJ und TZ sollen anziehen was sie wollen, wie ich es ursprünglich eigentlich auch mal geplant hatte. Wenn sie von sich aus violett oder orange haben wollen, dann bitte, ABER dann muss es auch passen. Und ansonsten...laissez-faire ;)

P.S.: wegen den unterschiedlichen Farbtönen hatten wir die Idee, dass alle bei LITB ihr Kleid bestellen, möglichst im selben Stoff. So wäre die selbe Farbe gewährleistet gewesen, bei zig unterschiedlichen Modellen ;)

16.10.12 16:18
Mona83 

Re: Bräute 2013

@himbeer: s hät im fall im gina's au mannäazüg oder accessoires und so. also öpis wirsch sicher findä. oder s zivilchleid und so. :-)

 1 .. 422 .. 841 842 843 844 845 .. 2301 .. 3757
Zeremonie   schnell   natürli   gspannt   eigentlich   langsam   vorallem   richtig   Zuletzt   Problem   Hochzit   natürlich   irgendwie   bearbeitet   einfach   schaffe   eigentli   wirklich   himbeer   Kollegin