| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 422 .. 842 843 844 845 846 .. 2302 .. 3757
16.10.12 16:23
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

@schmetterling
das wäri au öpis i lueges mau mit mim GG a. irgendwie gfalle mir aber wiederum au schnapsgläsli oder au so fläschli, woni de würd mit schnapps befülle und graviere loh ha nur no nüt gschids gfunde
i wet drum so früeh wie möglich afo, denn hani das au scho d charte müesse mir au no ussueche..

oh ja, das isch e gueti idee, a däm wärde sie sicher freud ha sinds denn viel lüt?

16.10.12 16:24
Lula 

Purple_Rose:
Lula:
Hoi Mädels, mälde mi ou umi mau.

@Gastgeschenke: I tendiere zu säubergmachte Konfis. Cha me bruche, isch persönlich u ersch no fein. 2 verschideni mache, de hei ou Päärli nit zwöi mau zgliche.
Was i ou gäng schön finde, si gravierti Gläser, Schnaps, Wyi, Sekt oder Teegläser... Chunnt haut ou chliufs Paar druf a, bi üs wäres öbe es Bier- u nes Teeglas

das goht e chlei schlächt da mir ca. 150 gäst wärde ha und au im uslad düe fire. aber schüsch findi das au ganz härzig und schön

Aso Konfi? Wie wäris de mit gravierte Gläser?

16.10.12 16:25
FringillaVigo 

toluwu:
...Auch wenn man z.b. nur die Farbe vorgibt, finde ich nicht, dass man unbedingt sieht, dass es Deine BJ sind. Die Farbtöne sind oftmals sooo unterschiedlich. Ich hatte mal ein Bild gesehen, wo die TZ und BJ grün trugen. Ich fand das furchtbar...

hahaha! ich weiss welches Bild du meinst, das war nämlich ich, die das zum Thema "Mismatched Bridesmais" gepostet hat. Du fandest es echt SO furchtbar? Na, Geschmäcker sind verschieden. Ich bin da halt anderer Meinung. Wobei, ich muss natürlich auch zugeben, dass zB rot eine ganz heikle Farbe ist, bei der sich verschiedene Töne extrem beissen können. Egal, darum gehts ja nicht.

Beim Rest sind wir allerdings gleicher Meinung: Bei Kleider-Vorgaben finde ich eine Beteiligung an den Kosten nur fair. Ausser wenn mans so macht, wie LadyWolverine am Schluss geschrieben hat: Alle Farben sind ok, ausser, was sich mit den Hochzeitsfarben beisst. Das lässt schliesslich immer noch einen riesigen Spielraum. In der Situation würd ich jetzt jedenfalls auch dabei bleiben. Scheint als könntest dus eh nicht allen recht machen, wenn du Vorgaben machst (@LW) Aber eine Idee wär doch auch noch, die Gemeinsamkeit auf die Accessoires zu beschränken, alle mit dem gleichen Blumenarmband oder dem gleichen Kopfschmuck. Oder eine Stola in den HZ farben spendieren, dann haben sie gar keine andere Möglichkeit als ein Kleid zu kaufen, dass sich nicht damit beisst (fies, oder?).

Zuletzt bearbeitet am 16.10.12 16:28

16.10.12 16:31
Sanis

nicht registriert

Bridesmaids-Outfit...
Mir gäbä nix vor... die eintä hei scho chleider und anderi wei sich de grad eis choufä wo si süsch ono chöi tragä... z einzigä wo mir hei vorgä isch dasäs trotz dr Disco sötti feschtlich si für diä wo am Nami mit a ziviler chömä...

Gastgeschenke...
Auso ig persönlich ha keis einizgs meh ussert di verschidnigä Hochzitszitigä... aus wo zum "abstoubä" isch het dr umzug nid überläbt... i bi nid dr tüp wo so saachä ufsteut und ehrlächgseit fingis geng chli z Gäud vrblödät... de fingi de M&M's oder äs Honigglas oder so viu viu viu cooler... äs gschänkt wo imä übärnä gwüssi Zyt a das schönä ereigniss erinnärät und sich mit dr zyt säubr ufbrucht... de gschider äs türers dankeschärtli... das tüä mega viu lüt immer uf zytä...

16.10.12 16:34
LadyWolverine 

Hihi FringillaVigo so fies ist das gar nicht ^^
Es bekommen ja eh alle Brautjungfern und meine TZ ihr Blumenarmband von mir gesponsort, also von daher ;)
Aber einfach, um es nochmal gesagt zu haben: Ich war nicht diejenige, die mit den Farben angefangen hat ;) Das war die Idee und der Wunsch der Brautjunfern. Und wenn die sich ein violettes Kleid kaufen wollen, dann können sie das ja tun (mein ziviles ist auch violett ), aber dann bitte so, dass es sich eben nicht beisst.
Und wenn meine TZ unbedingt orange tragen will, dann soll sie das tun, aber bitte einfach ein passendes und kein bronze oder lachs oder blutorange ;)
Sonst war es mir ja eigentlich von anfang an wurscht :P

Gastgeschenke
Also wir haben so kleine 'Champagnerflaschen' deren Etikett mit dem jeweiligen Namen beschriftet ist (also gleichzeitig Platzkarten). Gefüllt sind sie mit M&Ms in unseren Farben (bedrucken lassen) und die Damen haben ein violettes Schleifchen oben dran, die Herren ein orangenes :)

Zuletzt bearbeitet am 16.10.12 16:35

16.10.12 16:39
Purple_Rose 

Lula:
Purple_Rose:
Lula:
Hoi Mädels, mälde mi ou umi mau.

@Gastgeschenke: I tendiere zu säubergmachte Konfis. Cha me bruche, isch persönlich u ersch no fein. 2 verschideni mache, de hei ou Päärli nit zwöi mau zgliche.
Was i ou gäng schön finde, si gravierti Gläser, Schnaps, Wyi, Sekt oder Teegläser... Chunnt haut ou chliufs Paar druf a, bi üs wäres öbe es Bier- u nes Teeglas

das goht e chlei schlächt da mir ca. 150 gäst wärde ha und au im uslad düe fire. aber schüsch findi das au ganz härzig und schön

Aso Konfi? Wie wäris de mit gravierte Gläser?

jo i glaub öpis graviere loh isch wahrschindlich ender öpis wo mir üs wärde entscheide danke lula

16.10.12 16:41
Purple_Rose 

LadyWolverine:
Hihi FringillaVigo so fies ist das gar nicht ^^
Es bekommen ja eh alle Brautjungfern und meine TZ ihr Blumenarmband von mir gesponsort, also von daher ;)
Aber einfach, um es nochmal gesagt zu haben: Ich war nicht diejenige, die mit den Farben angefangen hat ;) Das war die Idee und der Wunsch der Brautjunfern. Und wenn die sich ein violettes Kleid kaufen wollen, dann können sie das ja tun (mein ziviles ist auch violett ), aber dann bitte so, dass es sich eben nicht beisst.
Und wenn meine TZ unbedingt orange tragen will, dann soll sie das tun, aber bitte einfach ein passendes und kein bronze oder lachs oder blutorange ;)
Sonst war es mir ja eigentlich von anfang an wurscht :P

Gastgeschenke
Also wir haben so kleine 'Champagnerflaschen' deren Etikett mit dem jeweiligen Namen beschriftet ist (also gleichzeitig Platzkarten). Gefüllt sind sie mit M&Ms in unseren Farben (bedrucken lassen) und die Damen haben ein violettes Schleifchen oben dran, die Herren ein orangenes :)

das klingt auch sehr gut LadyWolverine die qual der wahl hat man da, echt aber diese m&m's sind sicher sauteuer, nicht?

16.10.12 16:50
himbeer 

ou mona, ich ha mi nochli durchs sortiment klickt, atelier diagonal hät ja au mega schöni kleider! sind die bezahlbar? ich finds eifach so müehsam das prise nie uf dene websites stönd.

16.10.12 20:01
LucyLu 

Hallo Zäme

Bin wieder zrugg us NY! Es isch Hammer gsi, die Stadt isch echt de Wahnsinn. Hät mir uuuh guet gfalle

Zum Glück hani nöd so viel müsse nahlese....

Liebi grüessli

16.10.12 21:07
schmetterling84 

@ purplerose
Also am ch-fest si mir ca. 130 lüt... Und zbosnie ha ig kei ahnig! Kenn jo nid alli sini verwandte, und weiss au nid wer er will ilade und überhaupt alles dunge isch... Sini fam isch ziemlich verteilt in europa! Wüsse au noni wie, was und wo.... Isch aber eus ebe au nid sooo wichtig... Denk mir entscheide das spontan.... Isch ebe bitz kompliziert....

Schnapsfläschli si au no cool, oder so öl fläschli mit vhrütter oder chili dinä... Es git sooooo viel tolli sache zum selbermache... Und wiso graviersch nid selber????

1 .. 422 .. 842 843 844 845 846 .. 2302 .. 3757
natürlich   Hochzit   eigentlich   gspannt   Problem   einfach   irgendwie   eigentli   schaffe   bearbeitet   himbeer   langsam   vorallem   richtig   schnell   Zuletzt   Zeremonie   Kollegin   natürli   wirklich