| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 424 .. 846 847 848 849 850 .. 2304 .. 3757
17.10.12 10:55
Lilly4 
Re: Bräute 2013

jöö herzigi namenschärtli

jaaa meeega cool, mir freuet eus scho MEGA
chömer nomal so richtig t sau use lah

17.10.12 10:56
valey 

Re: Bräute 2013

Ibiza soo cool :D hehehe

gönder nur ehr fraue oder männer au?? :)

hehehe


ja cha mi ned entscheide zwüsche dene platzhalterli die herzli


oder die für as glas
http://kissloud.ch/de/namensschilder-on-...pack-of-10.html

17.10.12 10:58
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

also mir gfalled die erste besser

17.10.12 10:58
himbeer 

Re: Bräute 2013

bi mir sind all fraue am polterabig au a de hochzit iglade. hmm ha 20 fraue iglade an polterabig... also nonig iglade, aber mal uf gästeliste tah. sind ja mega viel aber ich ha eifach nöd chöne chürze.

17.10.12 11:00
Lilly4 
Re: Bräute 2013

mir sind nur frauene min gg gaht mit sine kollege neumets anderscht hi

hmmm, also ich han die zum stelle jetzt herziger gfunde, aber isch halt gschmacksach!

17.10.12 11:02
Emma13 

Re: Bräute 2013

oooh s Chleid, ich gang am Samstig wieder inen Lade, wobi ich glaub ich han mis Traumchleid scho gfunde... :)

Polterferie in Ibiza, wow Lily das wird sicher de Hammer... ich fänd es Weekend au no lässig, aber ich glaub ich überlahn das minere Trauzügin.

Valey ich han di gliche Tischchärtli wele bstelle (d Herzli ufem Glas) han mi jetz aber trotzdem anders entschiede und mache Drahthärzli i eusere Farb mitere Schleife und Name woni ade Serviette binde.

17.10.12 11:04
valey 

Re: Bräute 2013

ja aso es Polter Weekend neumet here würdi au mega cool finde...
aber denkes ned das die andere das wend mache..

loh mich überasche hehe..


jaa mer gfalled die kärtli zum stelle au besser, denke dasi die werd stelle
die ufem glas send au schön, aber denn müends ja wegneh zum trinke de liggeds sicher überall omenand od so..
xD

17.10.12 11:05
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

valey:
No kurz öppis d frog isch no gsi tshirt für die dame wo am polterobe debi send wo kei gladeni gäst sind.
Isch das ned gemein? Ilade am polterobe und am fest ned?
I ha eig au öpper so denkt ka aber de hani denkt nei chan doch ned am polterobe ilade und de am fäst ned :/ wie macheds die andere?

Gemein? Ich fänds schlimmer, wenn ich sie gar nit würd iilade. Mir hend halt e begrenzti zahl lüt und wenn mer e grosse Bekanntekreis het, denn gohts halt nit immer mit allne. Und irgendwo muess mer au chönne e Strich mache denn.
So sind sie wenigschtens am Polterobe, an dr Trauig und am Apéro drbi. Und ich wett sie jo au drbi ha, abr s goht halt eifach für zobe nit.

17.10.12 11:08
himbeer 

Re: Bräute 2013

also ich ha 2 manne uf minere polterabigsliste, aber die sind beid schwul und sowieso eher mini kollege, also macht das no sinn :-)

@valey: ich ha kei ahnig wasi wott. es sött chli bauschig sii, aber nöd zu krass, nöd allzuviel glitzer aber au nöd zu schlicht und bitte nöd us satin. rüscheli, mäscheli etc sind gar nöd mis... ich hett gern en v-usschnitt oder so chlini ärmeli (cap sleeves, kei ahnig wie das uf dütsch heisst).

17.10.12 11:13
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
Mis Chleid sötti grundsätzlech wiss/creme si, darf aber ruhig e farbigi Schleiffe oder Stickerei ha. Schleppe wäri ganz toll
Es sötti ehnder schlicht si mit wenig Glitzer dranne, weni bis gar nüt graffts (das hasseni!!), eifach fliessend fallend, wes geit ohni tregerli.
I nime ja no mis Mami und mini TZ mit zum ga aprobiere. Und i vertroue ou vou uf ihri meinig

 1 .. 424 .. 846 847 848 849 850 .. 2304 .. 3757
bearbeitet   schaffe   irgendwie   Hochzit   Zuletzt   himbeer   eigentlich   vorallem   Problem   wirklich   Zeremonie   Kollegin   langsam   schnell   richtig   gspannt   natürli   eigentli   einfach   natürlich