| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 43 .. 83 84 85 86 87 .. 1922 .. 3757
07.02.12 11:14
MaLu 

Re: Bräute 2013

@bergeri: jaja, ich verstehe ihn schon auch
aber wir werden schon einen finden!

07.02.12 11:22
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hallo zusammen!!

also wen ich wirklich SEHR empfehlen kann ist eine Kollegin von mir...

www.bildschmiede.ch

und das stimmt schon nini, ich finde auch wichtig dass die Fotos gut werden...eine Freundin von mir hat letzten Sommer geheiratet und hatte eine teure Fotografin aber hat nur 100Fotos (!!!) bekommen und die sind erst recht nicht wirklich toll....

Ich bin momentan am verhandeln über Schuhe, die ich wohl als Ersatz dann haben möchte für am Abend, weil ich evtl. so nach 10 stunden auf highheels froh für ballerinas wäre...;O)

07.02.12 11:25
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Suee: Werde gleich mal auf der Homepage stöbern und sie evtl. anfragen.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

07.02.12 12:23
happy83 
Re: Bräute 2013

Sälü zämä

es isch würkli toll sones Forum zha Ich glaub mini Lüüt ringsume würdets um mich mit mine Träumereie und Fragereie nid ushalte Wenn die wüsstet, wieviel ich überhaupt am hochziit umestudiere*psssst* niemertem sägä
Mir wüsset au no nid wiemmers mit em Fotograf wend mache...
Min GG isch Fotograf und kennt au vieli wo Fotograf sind....
S`Problem isch scho chli....a jedem Hochziit "muen" er Fotografiere und er het halt eifach scho nid so viel ziit zums fescht z`gnüsse.... und ich han au nüt vo ihm
Und drum hämmer üs irgendwie nid defür, öpert z`fröge....Klar, eigentlich sets ja es gäh und näh si....aber mir wüsset nonid wiemers machet....
Isch halt scho au en Choschtepunkt....

liebs grüessli

happ83

07.02.12 13:46
MaLu 

Re: Bräute 2013

happy, das geht mir genauso!
ich glaube, meine freunde ahnen gar nicht, wie sehr wir schon mit dem thema beschäftigt sind
und selbst meine geduldige trauzeugin würde wohl durchdrehen, wenn sie alles mitanhören müsste!

07.02.12 13:51
happy83 
Re: Bräute 2013


ja das gaht mer glich... Min GG, Schwöschter u Trauzügin(wo ni no nid gfröget han, aber uf jedefall Ja seit), alli sehr geduldig....aber ich glaub s`würklichi Verständnis für die enormi Vorfreud het nur öpert wo selber drin steckt



MaLu:
happy, das geht mir genauso!
ich glaube, meine freunde ahnen gar nicht, wie sehr wir schon mit dem thema beschäftigt sind
und selbst meine geduldige trauzeugin würde wohl durchdrehen, wenn sie alles mitanhören müsste!

07.02.12 14:15
bergeri 

Re: Bräute 2013

Hallo iar zwei

Goht miar genau glich. I denka au öppa dia. hoffentlich goht minem GG das nid bald uf d'Nerva. Wobi i dahei nid uuu viel vur Hochzyt reda. z'Meista besprecha i mit eu und tuans ihm dahei nur no präsentiara....

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

07.02.12 15:48
happy83 
Re: Bräute 2013

Min GG isch bis jetzt voll am mitfiebere....aber ich bin mir scho im klare, dass das wahrschinli nid ewig so witers gaht...er brucht sicher mal e Pause...und da hani ja eu
ich gang immer früener go schlafe und dass er mich no chli chan ufbhalte, seit er immer: chomm mir rede no chli über d`HochziiitSchlaumeier

07.02.12 15:57
bergeri 

Re: Bräute 2013

@happy83: jööö so süass. Min GG het letscht Johr gseit er welli nüd über das Thema khöra bis im 2012 und denn helfi er miar plana und macha und i chön denn jeda Tag drüber reda aber eifach no nid im 2011. Denn simmer jo dia ersta zwei Wucha in Thailand in da Feria gsi und hen döt üseri Hochzytsgarderoba schnidera loh und ufeimol isch er ama Morga im Hotel cho und het gseit: wia stellsch du diar eigentlich üseri Hochzyt vu A-Z vor.....und sither weissi dassi törf drüber reda.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

07.02.12 16:30
angiyves 

Re: Bräute 2013

bergeri:
@happy83: jööö so süass. Min GG het letscht Johr gseit er welli nüd über das Thema khöra bis im 2012 und denn helfi er miar plana und macha und i chön denn jeda Tag drüber reda aber eifach no nid im 2011. Denn simmer jo dia ersta zwei Wucha in Thailand in da Feria gsi und hen döt üseri Hochzytsgarderoba schnidera loh und ufeimol isch er ama Morga im Hotel cho und het gseit: wia stellsch du diar eigentlich üseri Hochzyt vu A-Z vor.....und sither weissi dassi törf drüber reda.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

 1 .. 43 .. 83 84 85 86 87 .. 1922 .. 3757
Zeremonie   natürli   schaffe   Kollegin   natürlich   gspannt   wirklich   eigentlich   irgendwie   richtig   schnell   vorallem   himbeer   Hochzit   eigentli   Problem   Zuletzt   langsam   einfach   bearbeitet