| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 425 .. 848 849 850 851 852 .. 2305 .. 3757
18.10.12 07:46
Mona83 

Re: Bräute 2013

morgä mädels

wiä gahts eu so?

ich muäs jetzt eu rasch mini story mit mim chleid verzellä:

also ich bin im august mal im chez janine gsi, isch super bediänig gsi und alles, han au mis traumchleid vo maggie sottero gseh. im chez janine wärs 2000 stutz gsi. bin dän mal uf d homepage vom hersteller und han gluägt öbis nöd diräkt vo amerika chan bstellä. han dän gseh dases für 450 dollar chasch bstellä.
paar wuchä spöter isches sogar no abägsetzt gsi uf 360 dollar. han dän voll eis uf risiko gmacht und hans bstellt, bin mer nöd mal meh sicher gsi öbs white oder ivory gsi isch aber han eifach ufs buchgfühl glost. :-)

jetzt isches gester cho und ich bins nomal go aleggä und s passt perfekt. s isch also tupfgenau s glich chleid und das so günstig. :-) bin grad mega happy will s het ja au chönä sie dases än fake isch oder ich di falsch grössi/farb bstellt het.

jetzt hani ä frag, wiä machet ihr das wäner s chleid händ, bruchä no äs jäggli und än reifärock und undä muäs es no chli apasst werdä vo dä schniderin. sölli zerst dä rock chaufä oder zerst dä schniderin alütä?

18.10.12 07:53
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hallo valey

Bisch wieder zwäg? Tönt ja super was alles bstellt häsch. muesch denn föteli mache gäll

18.10.12 07:54
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Hey das isch jo supr Mona

Ich würds mol mit ere Schneiderin go aluege. Wo wetsch die andere Sache kaufe?
Ich hätt nämlig no e Reifrock (neu und unbenutzt natürlig), woni mir bestellt ha, aber nit cha bruuche..

18.10.12 07:58
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hey Mona

das isch ja genial. Wow freu mi gad für di Im Internet chleider bstelle isch ja immer chli e risiko.

i glaub i wür zerst de reifrock go kaufe. muesch di aber do glaub guet berote lo und denn s ganze mit de schniderin aluege.

i bruch kein reifrock. han ganz viel tüllschichte wo da gar nüme nötig isch. i tue hüt mis chleid nomol aprobiere und werds denn die restliche 64 täg (hilfee goht das schnell) bi mir lagere.

18.10.12 08:10
valey 

Re: Bräute 2013

nici
ja goht so be scho chli meh zwäg noni so topfit..

da mal die fötelis vom gästebuech med streukörbli und ringküssi..

i ha dänkt 2 ringchüssi kaufe da ich zwei chlini cusins ha wo denn tüend ring träge de cha jede en ring träge :)


Monaa mega cool wegem kleid..
zeig mal es fotiii :) *.*

hesches de bi maggie sottero selber bstellt oder wie??


uff de Reifrock setti au no eine ha, weiss öpper wo me so eine cha günstig chaufe? bi chez janine isch no tüür...

aso Mona i würd der au arote zerst de reifrock mal kaufe :D

Datei-Anhänge
1.jpg 1.jpg (19x)

Mime-Type: image/jpeg, 35 kB

2.jpg 2.jpg (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 19 kB

3.jpg 3.jpg (13x)

Mime-Type: image/jpeg, 24 kB

18.10.12 08:24
saerli 

Re: Bräute 2013

He Mona

Soo cool dass dis Kleid so günstig öbercho hesch :) Do hesch schon viel Geld chönne spare/wengier usgeh..

De Reiffrock bruchsch so oder so wend sKleid wetsch go ändere. Vo dem her chasch de fang chaufe. Muesch der nor öberlege wie wiit er sie sell. Jeh nach Volume wod wetsch bruchsch en chlinere met eventuell nur einem Reiff, du chasch aber au bis uf mehreri Reiffe wähle, damits voluminöser werd. Vellecht chasch jo nomol is Chez Janine go ond met em Kleid (vom Lade) zäme Reiffröck probiere ond grad det eine chaufe. Oder wend eh scho weisch wie voluminös dass es sii sell, denn chasch jo eine im Internet bstelle (han ich so gmacht via Ricardo).

Wägem Jäckli... Hmm, dFrog esch ob eis bruchsch. Eventuell esch es au ganz schön nor met ere Chiffon- oder Pashmina-Stola (jeh nach Johreszit vo de Hochzit).
I ha mer au öberleit es Jäckli zkaufe. Has den aber ned gmacht. I ha nur kurz verusse sJäckli brucht für de Weg zum Fotoshooting. Det hani mini Jeansjacke agleit, het cool usgseh Händs alli stylisch gfonde
Us Erfahrig weissi eifach, dass veli wo es Jäckli extra chaufed oder mache lönd, meischtens sJäckli gar ned bruched a dem Tag. Das esch jo den au schad för sGeld. Ossert du kennsch öper wo scho ghüroted het ond der eis cha uslehne? Da chas au geh :)

18.10.12 08:26
saerli 

Re: Bräute 2013

@ valey

I ha mine im Ricardo ersteigeret. Ha Glück gha, wells genau de gsi esch woni sowieso kauft hät. NP 169.- und im Ricardo hani 25.- zahlt :)

Froged sust au mol im Fründeskreis ome, falls scho öper ghürotet het. Woni mi Reiffrock scho gha ha, händ mer grad 3 Bekannti abotte, dasi ere Reiffrock chan ha...... Sowiit hani nämli ned studiert gha vorher.

18.10.12 08:29
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey: da freut mi das dir chli besser goht.
süessi idee mit de 2 chüssi. gsehnd sehr schön us die sache

18.10.12 08:32
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@saerli: du häsch da eh mega glöst mit dim jeansjäckli ha da echt super gfunde. i hürat ja etz doch no im dezember und denk i nimm eifach en ganz grosse kaschmirschal. i finds ebe scho krass extra e jäckli oder sowas go kaufe wo nacher nüme chasch bruche. werd hüt mal luege wies usgseht

18.10.12 08:44
saerli 

Re: Bräute 2013

Ou jo, das esch natürlich au super im Winter, kuschelig weich und schön warm. Bruchsch es ja warschindlich eh nur dusse oder wenns zieht. Aber sust sets ja guet ohni go. Finds ebe au schad, extra was go chaufe und unter Umständ leit mers de glich ned a.

 1 .. 425 .. 848 849 850 851 852 .. 2305 .. 3757
natürli   schnell   Zuletzt   einfach   richtig   eigentlich   irgendwie   himbeer   vorallem   eigentli   Hochzit   Kollegin   Problem   gspannt   langsam   schaffe   wirklich   natürlich   bearbeitet   Zeremonie