sälü zämä Mir händ am Samstig s`Gspräch weg em Abigässe bi üsere reservierte Abiglocation.... Händ öpert vo eu e Trink-pauschale chönne usmache? Und stimmt das wenn das so öpe bi 40.- würd ligge?(wasser,süssgetränke,rotwein,weisswein,kaffee)
an Valey Ich hürote am 22.6.13. Wäg dr Sängerin; ich sueche eini wo echli alles singt. Z.B. Das Beste vo Silbermond aber au die typische Hochzitslieder. Wüsstisch eini?
an mona Ich wohne ganz in dinere nöchi. Im Sarganserland
Mona83: dankä saerli für dini hilf. also ebä dän hani das richtig verstandä, d taliä isch egal, das chönt mer abändere aber dä durchmässer vom reif isch relevant?
Sofern mer Taille cha verstelle jo. Die meiste send um die 70-100 cm verstellbar. Aber es get Usnahme, unbedingt druch achte! Chürze cha mers au guet falls nötig, dasch ned sproblem. dWiiti vom Reiff esch wichtig und unbedingt "gehprobe" mache. I ha bi mim gmerkt, dass er mer bim laufe ade Ferse achunnt und ripset. Ha den eifach so Blasepflaster ad Ferse kläbt...
Das mit äm Reifrock isch für mi scho erledigät... mis Chleid het das "ibouä"... und ig ha itz shco annä gha mit am nä separatä rock und einisch mit äm izognigä und mä gseht kei ungerschied... somit hani shco wieder 100.- oder so gspart.
@Saerli: Fingäs übrigens super dass du di itz hiä ibringsch de chöi mir vo dinä Erfahrigä profitiärä. MERCI
ja das finidi au mega liäbs saerli. du schiinsch ahnig ha vo dänä sachä. :-)
ui also ich gah gschider inäs brutgschäft, han ja no än 500 frankä guätschii. schuä bruchi au no etc. :-) janu ich han ja so es günstigs chleid da chani au chli öpis usgäh für dä reif.
So ig ha mi "Weddingplaner" (gwöhnlichs Notizbuäch) bereits sit äm Juni/Juli in Gebruch und är platz us aunä näht... ig ha no gfüäuti 100 Zettlä nid i kläbt und züg us Zittigä usägrissä und dri ta und und und