| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 429 .. 855 856 857 858 859 .. 2308 .. 3757
19.10.12 08:52
valey 

Re: Bräute 2013

wow Lady Wolverine isch echt es schöns Kleid :)

ja aso ich han en Schleier... eifach ned en mega lange..

19.10.12 08:54
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LadyWolverine: i ha so e ähnlich aprobiert gha wie du häsch. eifach mit ganz schmale trägerli und no meh glitzer. isch mir gar nöd gstande. han usgseh als het i e nachthemd a guet da wo i etz ha isch so ziemlich da wo i mir sit kindheit vorstell

Also reifrock bruch i keine und corsage au nöd. die han i scho dra schueh hani eifach schwarzi pumps und schleider will i keine. mir gfallt da zwar sehr aber i finds denn für mi doch zviel für nur is standesamt. handschueh bin i no am überlege. schlecht wärs nöd im dezember.
laisch du welchi a? müesst mer fast wieder in es brutgschäft go kaufe

19.10.12 09:00
Nemo 

Re: Bräute 2013

hey lady: ganz es schöns chleid. isch mega ändlich wie mis. han eifach chli viel glitzersteindli, aber de schnitt isch praktisch gliech. han au so ärmeli drah mache lah, die sinds mer jetzt am nähie.
@schleier: hani keine, mir sind "nur" standesamtlich, deht findis für mini verhältniss too mutch. bin jetzt aber am luege wegemene birdcage veil. das isch so es netz im haar wo chli übers gsicht chunt, das findi uuuu schön, weiss aber nöd obs au bitz tooooo mutch isch... mal luege, muen das mal usprobiere....
@händsche: wirdi keini ha, gfallt mir persöndlich nöd. usserdem bini au chli chugelirund und denn findi betoned händsche das ganze no viel meh, vor allem d'oberärm...aber das isch mini persöndlich meinig....
@corsage: hani au eini welä, aber bi mim chleid woni jetz han, mueni keini alegge. es sind scho fini stäbli igneit und mis chleid wird gschnürt hinde, isch also scho praktisch e corsage. BH mueni au keine aleggge, will büste isch au scho ignähit!

19.10.12 09:02
Nemo 

Re: Bräute 2013

@reifrock: hani grad mitem chleid kauft. eine mit 1 ring.
@schueh: hani rainbow schueh kauft im brutgschäft, woni nacher au chan ifärbe zum wieter verwende.

19.10.12 10:09
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Also ich ha jetzt 2 Schleier dihai ume fliege.. Dr einte isch e Elleboge lange und mit chlie Perle verziert. Muess numä wäge dr Längi luege, wil mini Hoor au öppä ellebogelang sind :/
Dr andere isch dr Bruutschleier vo mim Mami. Eigentlich tendiere ich zu dem. Er isch Bodelang, abr mis Mami het Angscht, dass er denn s schöne Chleid vo hinte vrdeckt.
Abr ich han ihn jo nur in de Chilä an denn, spöter nüm.

Wege de Händschueh muess ich luege. Ich hätti scho gärn weli, abr ich muess luege wie's passt. Bi jo au chli runder... :/ Also nit so Händschueh übr dr Finger sundern numä am Mittelfinger befestigt.
Weiss halt nit, ob das mit de Ärmel guet chunnt.
Weiss au nit, ob ich die Ärmel nit drab nehm.. Ha mir immr e Schulterfreis gwünscht...
Ich weiss nit.. Was meint dir zu mim Chleid, eifach so vom gseh? Mit odr ohni Träger?
Bzw. wenn Träger denn siitlich, halb siitlich (wie ufem Föteli) odr grad ufe?

19.10.12 10:13
Mona83 

Re: Bräute 2013

also bi mir wirds weder än schleier no händschä gäh. passt nöd zu mir findi.

wägem bolero, leit mer da äs wisses ah oder chönt mer au äs peppigers? oder wär das fascht schad ums chleid?
han halt scho gärn chli farbä drin...

19.10.12 10:29
himbeer 

Re: Bräute 2013

schleier denki wird ich eher weniger ha, mir fiired au nöd i de chile. aber me weiss ja nie. vilciht gsehts denn glich super us mit. was sicher nöd gaht sind händsche. die gfalled mer eifach gar nöd.

ich hoff es isch no gnueg warm im september dasi keis bolero oder so muess alege... mal luege. susch gits vilicht en schal oder so i einere vo eusne farbe.

19.10.12 10:34
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

schmetterling84:
@ purplerose
Also am ch-fest si mir ca. 130 lüt... Und zbosnie ha ig kei ahnig! Kenn jo nid alli sini verwandte, und weiss au nid wer er will ilade und überhaupt alles dunge isch... Sini fam isch ziemlich verteilt in europa! Wüsse au noni wie, was und wo.... Isch aber eus ebe au nid sooo wichtig... Denk mir entscheide das spontan.... Isch ebe bitz kompliziert....

Schnapsfläschli si au no cool, oder so öl fläschli mit vhrütter oder chili dinä... Es git sooooo viel tolli sache zum selbermache... Und wiso graviersch nid selber????

woooooow denn machsch du all das alleini? brucht das nid mega viel bis das alles fertig gmacht hesch? wärs nid eifacher die seifi z bstelle?

ah jo, denn isch das sicher am beste, wenn dir das denn spontan düet entscheide schmetterling

selber graviere? OMG i würd sicher alles versaue! ahahahah i bi so gar nid künstlerisch begabt aber danke füre tip. i sueche mau ume :)

wo bstellet dir eigentlich eui iladigscharte?

19.10.12 10:41
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

LadyWolverine:
Purple_Rose:
das klingt auch sehr gut LadyWolverine die qual der wahl hat man da, echt aber diese m&m's sind sicher sauteuer, nicht?

Also ein 1,5kg Sack mit losen M&Ms in euren Wunschfarben (2 Farben sind möglich) mit eurem Wunschdruck (je M&M 2 Zeilen à je 8 Zeichen) kostet 75 € (exkl. Versand).
Man rechnet etwa 30g pro Gast (28 - 32 M&Ms).
Wenn du 2 Säcke kaufst, kostet der Sack nur noch 65 €.
Lieferkosten sind 12,79 € (wird mit Frischeversand verschickt, Adresse in D oder AT zwingend notwendig)

Das wären dann für 50 Gäste (1,5 kg-Packung) 1.76 € pro Gast. Plus dann eben die Verpackung, die du haben willst (selbst basteln, woanders kaufen etc.)

Es gibt aber auch die Möglichkeit bereits abgepackte Geschenkpäckchen zu kaufen.
Schau dich doch einfach mal um: www.mymms.de :)

LadyWolverine das dönt nid schlächt! i bi mau go schneuge i finds de hammer! viellicht näme mir d m&m's aber billig isch das scho nid..
die abgepackte gfalle mir bsundrigs guet!

danke füre tip LadyWolverine

19.10.12 10:48
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

Nemo:
Saluti Ladies!!
Meld mi au wieder zurgg us de ferie. bin vor 2 stund us italie zrugg cho. hät guet ta mal chli uspanne und familie wieder mal gseh.
hz mässig hani momentan nöd so viel am laufe...
bin grad drah wägere vepa ape miete für zum vom schloss mit em schätzi zrugg is hotel fahre.... isch eifach chli en türe gspass. sie bütets nur mitere 3 stunde pauschale ah...aber ich brüchtsi e stund... voll doof. und de gspass chosted denn 520.--
aber irgendwie reitzts mi scho mega zum min schatz mit dem überrasche... wär mega cool.
so gseht das teil us: http://www.londi.ch/index.php/vespa-ape-calessino
suscht bini eifach mal wieder chli am idee sammle und hin und wieder mal öpis bstelle. mini letscht errungeschaft isch folgendi gsie: http://www.noheels.ch/home/ eifach super die dinger!!
und ich han no vonere "vorburt" en thank you schirm abkauft. de hani grad hüt vor de türe gha woni hei cho bin. er isch echt super!!

denn bini no am luege weg somene netzkli wo is gsicht chunt. das findi mega cool. ich han ja kein schleier, aber sowas fändi echt schön. so was i dem stil: siehe bild im ahang...

so, das wärs mal fürs erste... jetzt fangi mal a wösche...

ahhh, was mer no in sinn chunt vom nahläse:
ich han en reifrock im chez janine kauft für 89 franke. es isch eifach eine mit eim reiff, aber mis chleid brucht au nöd meh.

Nemo willkomme zrug

das isch denn super die idee mit dr vespa! do wird er sicher mega freud ha!
de schirm isch jo de hammer! und das klassische netzli gfallt mir au! aber da i es pompöses chleid ha passt das so gar nid drzue

 1 .. 429 .. 855 856 857 858 859 .. 2308 .. 3757
Kollegin   Zuletzt   Hochzit   richtig   gspannt   bearbeitet   natürlich   irgendwie   langsam   himbeer   schaffe   eigentli   wirklich   einfach   natürli   vorallem   Zeremonie   Problem   schnell   eigentlich