Bräute 2013 |
|
1 .. 429 .. 855 856 857 858 859 .. 2308 .. 3757
|
|
|
19.10.12 08:54
Daninici10nicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@LadyWolverine: i ha so e ähnlich aprobiert gha wie du häsch. eifach mit ganz schmale trägerli und no meh glitzer. isch mir gar nöd gstande. han usgseh als het i e nachthemd a guet da wo i etz ha isch so ziemlich da wo i mir sit kindheit vorstell
Also reifrock bruch i keine und corsage au nöd. die han i scho dra schueh hani eifach schwarzi pumps und schleider will i keine. mir gfallt da zwar sehr aber i finds denn für mi doch zviel für nur is standesamt. handschueh bin i no am überlege. schlecht wärs nöd im dezember. laisch du welchi a? müesst mer fast wieder in es brutgschäft go kaufe
|
|
|
19.10.12 09:00
Nemo
|
Re: Bräute 2013
hey lady: ganz es schöns chleid. isch mega ändlich wie mis. han eifach chli viel glitzersteindli, aber de schnitt isch praktisch gliech. han au so ärmeli drah mache lah, die sinds mer jetzt am nähie. @schleier: hani keine, mir sind "nur" standesamtlich, deht findis für mini verhältniss too mutch. bin jetzt aber am luege wegemene birdcage veil. das isch so es netz im haar wo chli übers gsicht chunt, das findi uuuu schön, weiss aber nöd obs au bitz tooooo mutch isch... mal luege, muen das mal usprobiere.... @händsche: wirdi keini ha, gfallt mir persöndlich nöd. usserdem bini au chli chugelirund und denn findi betoned händsche das ganze no viel meh, vor allem d'oberärm...aber das isch mini persöndlich meinig.... @corsage: hani au eini welä, aber bi mim chleid woni jetz han, mueni keini alegge. es sind scho fini stäbli igneit und mis chleid wird gschnürt hinde, isch also scho praktisch e corsage. BH mueni au keine aleggge, will büste isch au scho ignähit!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 429 .. 855 856 857 858 859 .. 2308 .. 3757