Bräute 2013 |
|
1 .. 429 .. 856 857 858 859 860 .. 2309 .. 3757
|
|
|
19.10.12 13:29
Sanisnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
Schleier: Gar nid mis ding... aber mir gfaut a angernä no... muäss aber bodä läng oder no länger si... so richtig Sissi Style
Stulpen - Handschuhe... Hani keini fingi irgendwiä geng chli komisch
Schuä... hani geng no keini... drbi sötti langsam aber sicher mis chleid ga la absteckä.... ääääähhhäähhhhääh mir gfaut eifach nix!
Handtäschli: fingäs geng sehr amüsant HZ Fotos vo mir beschtä Kollegin aluägä und uf jedäm Foto vo däm bsundärigä Tag i Ihräm läbä het si das affigä handtäschli am handglänk... auso i wirdä keis ha... nastüächli nimi für d zeremoni id hang oder itz dekolltee... und aus angärä bruchi eh nur uf dr toilettä und da hani sicher eh immer eis vo minä mädels drbi...
i bi brut da chani doch erwartä das mir einisch öppr mi lippästift und z puder nachätreit...
|
|
|
|
19.10.12 13:52
Sanisnicht registriert
|
Das gsehni äbä o so... Mini Mama und mini Schwigermama hei sicher täschli drbi... mit TZ isch ja mi Brüätsch dä het hosäsäck und mini Mädels si ja sicher o nid wit de chani ihnä öppis mit gä...
|
|
|
19.10.12 16:54
Purple_Rose
|
handtäschli findi isch au nid eso mis ding. da mir im hotel eh düe übernachte, wirdi alles i üsem zimmer loh
|
|
|
|
|
22.10.12 07:43
Sanisnicht registriert
|
Mörgäli Mädels
@Happy Gäu äs isch ächt dr Hammer! Ig bi ja sehr so nä bodäständägi... aber um dä ganz tüll und di sifä um wiri auso aubä o fasch wuschig....
Bisch de fündig wordä?
@Lula Nei ha nur d'Zämäfassig gluägt... het mi itz nid sooo speziell dünkt.... Mi dünks di Rayals heigä eifach aui geng chli z glichä und z ähnlichä chleid ann und das in eher stier...
Mir si am samschtig z letscht mau ga d Ringä a probiärä.... sie si eifach pergekt!!! chas chumerwartä dass mir sä ändlich chöi aleggä !!!
|
|
|
|
|
|
1 .. 429 .. 856 857 858 859 860 .. 2309 .. 3757
|