| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 429 .. 856 857 858 859 860 .. 2309 .. 3757
19.10.12 11:59
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

@schleier
wirdi au ha. da mis chleid hinte kei glitzer het, woni eigentlich gärn hät welle, hani en schleier wo glitzer dranne het und denn mis chleid schön zur gältig chunnt
@reiferock
lehni vo mim schwösterhärzli us
@händsche
ich han händsche aber wo so id mitti zäme göi bir hand.. i hoffe dir wüsset wasi meine

i ha no es diadem. also i ha das volle program! i finds super wenns chlei kitschig isch mä hürotet schliesslich einisch im läbe
aber das isch natürlich alles gschmackssach!

19.10.12 13:29
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Schleier: Gar nid mis ding... aber mir gfaut a angernä no... muäss aber bodä läng oder no länger si... so richtig Sissi Style

Stulpen - Handschuhe... Hani keini fingi irgendwiä geng chli komisch

Schuä... hani geng no keini... drbi sötti langsam aber sicher mis chleid ga la absteckä.... ääääähhhäähhhhääh mir gfaut eifach nix!

Handtäschli: fingäs geng sehr amüsant HZ Fotos vo mir beschtä Kollegin aluägä und uf jedäm Foto vo däm bsundärigä Tag i Ihräm läbä het si das affigä handtäschli am handglänk... auso i wirdä keis ha... nastüächli nimi für d zeremoni id hang oder itz dekolltee... und aus angärä bruchi eh nur uf dr toilettä und da hani sicher eh immer eis vo minä mädels drbi...

i bi brut da chani doch erwartä das mir einisch öppr mi lippästift und z puder nachätreit...

19.10.12 13:43
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja sanis das hani au dänkt, ein tag ohni handtäsch wiä schön. :-) ufs handy luägi a dem tag eh nöd und sust bruchi nüt. falls ich öpis bruch chanis sicher dä TZ id täschä gäh.

19.10.12 13:52
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Das gsehni äbä o so... Mini Mama und mini Schwigermama hei sicher täschli drbi... mit TZ isch ja mi Brüätsch dä het hosäsäck und mini Mädels si ja sicher o nid wit de chani ihnä öppis mit gä...

19.10.12 16:54
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

handtäschli findi isch au nid eso mis ding. da mir im hotel eh düe übernachte, wirdi alles i üsem zimmer loh

19.10.12 22:01
happy83 
Re: Bräute 2013

hey zämä
Han hüt mis Chleider aprobiere gha...
wow da chunnt mer ja nüm usem stuune use...ach..... eifach numme schön i dere Bruutwelt chli go schnäugge

20.10.12 11:13
Lula 

Re: Bräute 2013

Hallo Mädels, gugget süsch no öbers Hochzyt uf am ZDF?

22.10.12 07:43
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mörgäli Mädels

@Happy
Gäu äs isch ächt dr Hammer! Ig bi ja sehr so nä bodäständägi... aber um dä ganz tüll und di sifä um wiri auso aubä o fasch wuschig....

Bisch de fündig wordä?

@Lula
Nei ha nur d'Zämäfassig gluägt... het mi itz nid sooo speziell dünkt.... Mi dünks di Rayals heigä eifach aui geng chli z glichä und z ähnlichä chleid ann und das in eher stier...


Mir si am samschtig z letscht mau ga d Ringä a probiärä.... sie si eifach pergekt!!! chas chumerwartä dass mir sä ändlich chöi aleggä !!!

22.10.12 07:49
Nemo 

Re: Bräute 2013

Morgä Ladies!!

han mini news am wuchenänd in spätsommer bräute 2013 thread gschriebe. falls öper wet go föteli luege oder so...ihr findets dehte... (händ eusi ring chöne go hole)

22.10.12 07:56
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Mädels...

Nemo ja han d ring gseh gha, send ech schöön...

mer müend eus de au mal ufd Suechi mache...


Also mer send de am samstig go bespräche wegem apero...
jetz warti no ufd offerte..


hed mi echli wenig dunkt was er gseit hed..
mer send 170 persone am apero und er hed folgendes vorgschlage:


4 meter langes partybrot in stück gschnitte

2 so rundi partyprot wo me cha die drüecklis neh wo gfüllt sind(lachs, kääs usw)

2 platte med italienischem ufschnitt (rohschinke, mortadella usw)

Parmiggiano

Olive, tröchneti tomate

60 chäschüechli, 60 chlini pizzas, 60 schinkegipfeli

diversi brot


ich find das echt echli wenig...
für 170 persone
wenn jez eine scho 3 chäschüechli isst zum bispel..

ich wart jez mal ufd offerte säg ehm de wahrschinli er sell meh mache..

 1 .. 429 .. 856 857 858 859 860 .. 2309 .. 3757
Problem   vorallem   wirklich   langsam   einfach   Kollegin   eigentli   schnell   natürlich   himbeer   irgendwie   schaffe   gspannt   natürli   Zuletzt   Zeremonie   bearbeitet   eigentlich   Hochzit   richtig