| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 430 .. 857 858 859 860 861 .. 2309 .. 3757
22.10.12 07:57
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Nemo: ou ja eui Ring han i gseh. Meegaa schön

@Sanis: Da freut mi für eu. Zum Glück muesch gar nüme so lang warte

@Lula: i ha währed em putze chli drigluegt. Also i finds s Chleid scho sehr schön. Allerdings wür i nie sowas wähle für mi. Chönds ja au nie zahle, isch e Ellie Saab. Die müend halt so "stieri" Chleider alege. Also i find sie het schön usgseh

22.10.12 09:13
Sanis

nicht registriert

@Nemo... öii RIngä si o mega schön!

Du ig müässt ono so zangli und "schüfeli" für z Candy Buffet ha... wo hesch di här?

@valey... isch u schwirig mit dr mängi aber di si doch profi gnuä dass si das öppächöi abschätzä odermeinsch nid? ig ha grundsätzlich immer z gfüäu äs gäbi z wenig und schlussändlich gitzs geng räschtä - das isch o schad.

@Nici...no 123 Täg.... und du muäsch no weniger

22.10.12 09:16
Nemo 

helööö!
ja danke vielmal, mir händ au riiiiiiesig freud dra!! sie sind genau so worde wie mir sie eus gwünscht händ!!!

@offerte: ja säg nüt, eus händs au so wenig druff ta. han au scho zunm schatz gseit, mer gänd eifach 10 persone meh a oder so...denn chunts öpe here... will mit dem was sie vorschlönd, hani s'gfühl isch s'buffet nachere halb strund leer...
ha zwar no mitere kollegin gred wo imene hotel hz organisiert hät jahrelang. sie hät gseit dass bi ihre d'lüt au immer s'gfühl gha händ es segi zwenig...ich glaub mir händ da all chli angst für nüt...
sie hät mini offerte denn aglueged und hät gfunde dass langi scho. aber wenn ich wükli so angst hegi, denn sölli säge sie sölled no chips und nüssli ufstelle.

22.10.12 09:17
Daninici10

nicht registriert

@Sanis: na gnau 60 Täg

@Valey: da wür i echt au dene vertraue. die händ erfahrig und wüssed da besser als mir. weisch es isst ja au nöd jede glich viel und i de regel gits immer chli reste

22.10.12 09:18
Nemo 

@sanis: ich han sie bi ich zapfe de bstellt. isch super gsie!! weiss aber nöd ob sie id schwiez schicked, muesch mal luege...

22.10.12 09:21
schmetterling84 

Hallo zämmä

So meld mi wieder zrugg nach mim wucheend trip....

Valey: also find jetzt d mengi aunid grad viel... Vorallem alles sehr brot lastig... Frog doch öb si no fruchtspiessli mache oder chli öbis speziells... Muesch jo fast dä gäst säge entweder dörfe si es pizzettli näh es schinkegipfeli oder..... aber guet di caterer hei jo eigentlich erfahrig... Ig würd eher chli weniger partybrot neh...

Purplerose: jo ig will sä selbermache... Ig lieb bastle und so... Denk isch nid sooooo e rise arbet. Und dr winter isch lang und seife miesse riefe...

So das wucheend isch hz natürlich nüt glofe.. Aber ha am donnstig chönne mini päckli hole mit dä gläser für d laternli mache für ad bäumli.. Ha grad 2 prototype gmacht. Hei eus au entschiede, do die einti site vom saal alles fenster si, dört ganz viel laternli mit naylonfade ufzhänge anstatt stoff... In verschiedene grössene... Stell mirs soo schön vor!
Dr caterer hei mir au reserviert und hoff schaffs das we zu ihm zgoh! Aber s wichtigschze isch gmacht....

22.10.12 09:22
Daninici10

nicht registriert

hey schmetterling

Und wie isch de Trip gsi?

Ja das tönt mega mit dene Laternli Chans mir au guet vorstelle

22.10.12 09:31
schmetterling84 

@ nici jo isch mega gsi... Heis soo lustig gha und das vw werk usch gewaltig... Und s beste..es het en designer outlett gha, ganz viel lädeli... Uiii d kreditkarte het glieht
Merci...mach denn mol föteli wenn dr baum prototyp bestoht...

@ nemo: mega schöni ring.. Gäll heit sä in de gholt??? Miesse au mol goh luege...

Ig bi betreffend apero bitz gschockt.. Dr eint beck mit däm mega agebot macht uf endi joohr zue us gsundheitliche gründ... Si würde euse apero glich mache aber wer garabtiert mir, dass es sich bis denn nüt veränderet..? Zum glück hei mir eh zwoi aber dr ander macht sooo tolli sache.. Und bi ihm ischs so, zahlsch 12.- und genau für dä betrag bechunnsvh ware...

22.10.12 09:55
Sanis

nicht registriert

@nemo: merci ga de eis ga luägä

@Schemtterling - tönt guät öiä Trip.
Prototyp wei mir sicher aui unbedingt glüslä...

Vou besch...mit öiäm Caterer. Ig würdis gloub o nid riskiärä und ä nöiä suächä. Drückä dir düme dass dr anger o so guät isch

22.10.12 10:01
schmetterling84 

@ sanis
Jo isch ebe so mir hei zwoi beckereie as chunde.. Und bedi si dr hammer... Jetzt hei mir eus entschiede s apero vo bedä loh mache... Jänu jetzt plane mir mol nur mit em einte, mim schatzt passts so eh besser will das dr " besseri chund isch... Aber cha jo immerno nächst joohr noche bstelle die spezielle sache bi ihne! Zum glück hört fä nid wo s esse macht

Cha wolfsburg nur empfehle... Also s werk und d autostadt, d stadt isch jo nur rundvum das umme baut und nid spektakullär!,

1 .. 430 .. 857 858 859 860 861 .. 2309 .. 3757
Problem   gspannt   Zuletzt   bearbeitet   richtig   eigentli   schnell   irgendwie   Hochzit   natürli   schaffe   natürlich   Kollegin   eigentlich   Zeremonie   vorallem   himbeer   langsam   wirklich   einfach