| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 431 .. 860 861 862 863 864 .. 2311 .. 3757
22.10.12 15:21
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo valey
Also mir werde jo au dr saal i lila liecht tauche... Bi eus machts audr dj. Es git so LED bars( nennne sich glaub so) und die hette au farbwechsel. Falls euche das nid abietet frog mol imenä elektro gschäft oder lueg mol öbs bi euch i dr nöchi so es gschäft git wo audio alage vermietet, meistens hei die au belüchtigs equipment... Oder falls dus wher dezent willsch, git wie elektrischi teelichter u farbigi zum ufstelle oder so farbwechsel lampene....

22.10.12 15:24
valey 

Re: Bräute 2013

ja bi eus im Restaurants hends eifach en grosse Spot wos diversi liechter macht...

es isch eifach de nur fürd tanzflächi
ich möcht überall echli so liechter demet de saal inere schöne Farb isch
so Rosa oder Lila oder Türkis würd mer gfalle..

mues de mal dett froge danke :)

22.10.12 15:57
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Rumbelüchtig: find i mega schön. cool ischs denn na mit so herzli oder so. leider erübrigt sich da etz bi üs

23.10.12 07:54
bergeri 

Re: Bräute 2013

Guata Morga Zämma

Sit langem bin au i wiederamol do dina. Wia gohts eu allna? sinder fliessig in der Planig?

Miar hen schu so viel dass miars recht ruahig agoh lön momentan.

in zwei-drei wucha werden miar d'STD Karta verschicka und denn hemmer wieder as Päusali.

Miar tüan zivil bereits am 14.12.12 hürota do miar im März üsers Poppi kriagen

sus gits bi üs nid viel news, i glaub das langt au für da moment.

grüassli bergeri

23.10.12 07:58
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hey Bergeri

Da isch denn schön. Im März? Gratuliere eu

Mir hürated au no im Dezember, am 21. Aber nöd us some schöne Grund wie ihr.

Liebs Grüessli

Daninici

23.10.12 08:03
bergeri 

Re: Bräute 2013

Hoi Danincini10

Jo Termin hemmer am 23.3.2013. Danka vielmol. Miar freuen üs riesig druf.

Hen iar eifach so, ds zivila Vorzoga?

23.10.12 08:13
nini 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Ladies

Da schlüsse ich mich doch grad dä Bergeri a *handreich*
Au ich han mich scho ewig nüme gmolde...han au chli anders im Chopf gha...mir wärded Ende April (genau en Monet nach dir bergeri, 23.4.2012) vorussichtlich üses Krümeli im Arm ha!

Mir händ s Zilvile uf dä 13.2.13 festgleit! Han nur na kei Ahnig, was ich dänn will alegä!!

Ich fang etz dänn a mit Iladigchärtli baschtle...freu mi druf! S einzig wo mir na fählt isch s Satinband in eierschale Farb...wo einigermasse bezahlbar isch. Händ ihr ä Idee wo ich chönt luege?

Allne ganz es schöns Tägli und ich hoffe, ich därf bi eu au wiiterhin mitschribä, wänn ich nid ganz so oft zum antworte chume!!
Lg, Nini

23.10.12 08:16
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Bergeri: nei scho nöd eifach so. mir hürated etz im chline kreis nur zivil

so schön, gnau e wuche vor mim geburtstag. gohts dir guet? lauft alles normal?

23.10.12 08:19
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@nini: Jööö isch da süess gad nomol eis

Weg em satinband lueg mal uf etsy.com. i ha döt spitzeband bstellt. recht günstig. satinbänder findsch döt i allne farbe und breitene

23.10.12 08:19
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Nini: wegem alegga weiss i au no nid. miar tüan eba zivil nur im chlina rahma, sin ca. 20 Lüt, nur dia engsta verwandta und miar hen gseit miar wen das ganz leger macha, eifach mima z'nacht wia wenns as Familia-Wiahnachtsessa wär. i weiss jetz nonid obi söll leggins und a roti tunika (hani eba schu dahei) oder obi söll mis blaua umstandskleid das muassi no luaga wasi döt macha. aber öppis grosses gits nid, do min GG und TZ au nur in Jeans und Hemd bzw. ama schöna Oberteil chömen.

 1 .. 431 .. 860 861 862 863 864 .. 2311 .. 3757
schaffe   wirklich   eigentli   Zuletzt   Problem   richtig   Kollegin   Hochzit   bearbeitet   Zeremonie   himbeer   langsam   vorallem   eigentlich   natürli   irgendwie   einfach   gspannt   schnell   natürlich