| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 433 .. 863 864 865 866 867 .. 2312 .. 3757
23.10.12 13:44
bergeri 

Re: Bräute 2013

@valey: hen iar d'Flittis schu buacht oder wenn buachen iar dia?

also iar machen jo drei mönet vorher das ehevorbereitigsverfahra. das heisst abem 25.2.13 chön iar eu döt amelda. denn git si eu a bestätigung und mit dära chasch du di bim passbüro amelda zum dr neu pass/ID macha, das wirsch denn aber erst an dr zivila hochzit übercho vum standesamt. und i denka iar buachen jo nid erst denn d'Flittis drum würi mit da alta data in d'flittis und das nocher beaträga. usser du wetsch wia i. denn no alli buachiga in dena 3 täg uf dia neua dokument abändera. was i zwor nid wür an dinera stell, wells miar in däna drei täg eifach z'stressig wär. i han natürlich jetz no as halbs johr zit

23.10.12 14:15
valey 

Re: Bräute 2013

Jaa mer hedded jez de welle go bueche. Han eig scho welle medem neue name id flittis :) fend das no schön :) chani echt dene bim bueche ned scho de neu name ahgeh? Chani sicher od? De chönti grad nach em zivile de pass afordere :)

23.10.12 14:21
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich machs glaub au so valey. will d buechigsunterlage abändere isch glaub au nöd so eifach. ha mal ghört das choschtet denn?

ich denk es wär am eifachste wenn mer eifach mitem alte name id ferie gönd und d päss erst nachher beaträged... aber ich würd au gern mitem neue name reise i de flittis :-) schint ja aber scho machtbar z sii.

23.10.12 14:24
valey 

Re: Bräute 2013

Jaa ebe i gohne mal next week od so is reisebüro geb ehm eifach de neu name scho ah :)) goht sicher

23.10.12 14:35
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich dörf denn eifach nöd vergesse de neu pass früeh gnueg z bstelle, haha. am beste also au s ehevorbereitigsverfahre grad früeh gnueg mache... ah das gaht ja no ewig.

23.10.12 14:58
bergeri 

Re: Bräute 2013

@valey: normalerwis muasch jo bim buacha a Passnummera oder ID Nummera ageh, und z'Problem isch, wenn du eifach dr Neu Nama agisch, dass dr nama nid mim Pass über i stimmt. Drum isch das au bi miar nid ganga. Und bi üs isches z.b. so dass dr neu Pass nid innerhalb vu 3 Täg chasch go macha loh und au grad kriagsch. i han mi letscht wucha agmeldet und chan am fritig verbi goh.

23.10.12 15:00
himbeer 

Re: Bräute 2013

hm? ich ha bim bueche im reisebüro d passnummere no nie müesse ageh.. nur wenn im internet selber buechsch...

23.10.12 15:08
elea 

Re: Bräute 2013

So vell i weiss musch d Passnommere em Reisebüro ned müsse age. Emo i has nonie müsse mache. Ond de neu Pass chonsch jo au grad am zivile öber (wend ne em vorhinein beatreischt). muesch ebe eifach bim reisebüro de name so ageh wie er nachetene em pass stoht!

23.10.12 15:12
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Auso ig ha mi diesbeträffend oscho informiert.

Äs isch grundsätlzich müglich, dass mä dr nöi pass bir zivil trouig überreicht überchunt. da müäss mä bim ziviler so nä speziellä atrag steuä...

d problematik isch ev nid mau dr pass... je nach däm wie schnäu ma nach dr hochzit id flittis flüg längts äbä nid zum kreditkartä la neu machä und je nachdäm wo das mä de isch wär so nä chartä schono guät...

23.10.12 15:15
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja das mit de kreditkarte etc. ha mer au scho überleit, aber susch hät ja min fründ au no eini. also ich ha bis jetz au no nie müesse en uswiis zeige bim zahle mit kreditkarte. und en pin hät sie ja au no. irgendwie würdi halt würkli gern mitem neue pass id ferie, au wenns chli ufwändiger isch :-)

 1 .. 433 .. 863 864 865 866 867 .. 2312 .. 3757
eigentlich   schnell   einfach   natürli   eigentli   gspannt   richtig   Zeremonie   natürlich   Problem   Kollegin   irgendwie   schaffe   wirklich   Hochzit   vorallem   Zuletzt   langsam   himbeer   bearbeitet