| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 438 .. 873 874 875 876 877 .. 2317 .. 3757
29.10.12 13:52
Bow 

Re: Bräute 2013

Ui LadyWolverine, was für en Sche****. Goht das überhaupt eifach so?!
Als was schaffsch denn, und wo?

29.10.12 14:01
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ou das tuet mer leid lady das isch echt grad mega ungünschtig ! so en seich !!!!! hoff es chund glich alles guet! viel glück ...

öpis anders mädels:
lohnt es sich a sone hochziitsmess z gah?? isch öpert scho mal gsi? das wuchenend wär in zug eini und bin mer am überlegge obi det hi söll, min gg hät scho mal sies ok gäh

29.10.12 14:04
himbeer 

Re: Bräute 2013

ab donnerstag nur noch 50%? geht das überhaupt? bist du denn in der probezeit oder so? sehr seltsam.

@lilly: mir gönd wahrschinli das weekend ad big love in wollerau, aber det gahts ja in erster linie um ring. ich ha aber vor im januar ad mess in züri zgah. mir händ zwar die meiste dienstleister scho (eigentlich alll) aber vilicht gits ja nochli inspiration.

29.10.12 14:07
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ebe drum frög ich mich obs überhaupt öpis bringt det hi z gah, will mir händ eigentlich au s meischte scho, wär nur zum güggsle, obs viellicht glich no sache hät wo hilfriich chöntet si !? womer uf neui ideä chund ... hmmmm!?!?! viellicht isch ja scho öpert gsi und chan eus da en tipp gäh bzw. a oder abrate dävo

29.10.12 14:09
valey 

Re: Bräute 2013

Hey Lilly

aso i be in ZH gsi im Januar und ha echt paar cooli sache gseh gha...
und ich gohne am Samstig uf Zug.. ha ebe scho gluegt wases alles so hed und tönt sehr interessant..
finds au no cool hed amigs ebe au no so Unterhaltig sache und Deko sache usw..

wenn gohsch gseht me sich ja velecht ;) hehe

29.10.12 14:12
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich denk drum mir gönd im januar uf züri au zum chli in stimmig cho und so. und mir wohned mega näch a de mess in züri, denn isches au nöd so en ufwand. jetz ad big love gönd mer nur will de schwerpunkt ring isch und die händ mer ebe nonig.

29.10.12 14:13
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Bi Assistentin vo dr Gschäftsfüehrig gsi. Nüm in dr Probezyt. Im April wärens 2 Johr gsi. Sichr goht das eifach eso. Müenn jo numä d Kündigungsfrist ihalte.
Die 50%, bzw. 0% ab Januar isch es Agebot vo ihne, wils e 'schwierigi & schmerzhafti' Entscheidig gsi wäri (jo isch klar...) Bechumm abr 100% Lohnusglich bis 31.01.13.
S git so vil was jetzt anders wird si.. mir hend au e Dogsitter für euseri Hündin wo mir jo denn au nüm würde bruche, abr ich wett ihre nit künde, wil sie jo au ufs Geld agwiese isch. Abr wenni numä no 50% schaff bruchts sie jo nüm...
Und wenn ich nüt neues find, muess ich min Stall und mis Ross abtue. Und und und...
Ha grad e Wand vorm Grind :'(

29.10.12 14:14
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I bereus mega das mir nie an e mess sind hetted im januar a die in st. galle chöne aber irgendwie hämers verpasst und da mir ja eh scho praktisch alles händ lohnt sichs wohl nüme würklich zum go

29.10.12 14:18
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Liebe LadyWolverine

Das duet mir mega leid.... vorallem wenns so us em nüt chunnt.. aber so wie du verzellsch hesch jo en guete Job gha, du findsch sicher öbis neus.. Und mach dir jetzt nid zgross Sorge weg dr Zuekunft.. au wenn du ufe 1. Feb. nid grad öbis findisch, stohsch denn jo nid mittellos do.. schaffsch jo gnueg lang scho in CH, dass du aspruch uf Arbetslose hesch..
und ebe, gueti Lüt finde immer e neui Stell.. und hesch jo au zyt zum sueche.
Gniess es doch es bitz mol reduzierter zschaffe, Lohnibuessi hesch jo keini...
Druck dir ganz fest d Duume dass du wieder öbis findisch!

29.10.12 14:19
Lilly4 
Re: Bräute 2013

oke super ! also ich glaub mir gönd am wuchenend nach zug, wots au mal gseh ha hehe genau valey, viellicht gsehmer eus det no und im januar isch no eini z züri? hmmmm !?!

 1 .. 438 .. 873 874 875 876 877 .. 2317 .. 3757
irgendwie   schaffe   Hochzit   schnell   natürli   eigentli   richtig   natürlich   bearbeitet   gspannt   Zeremonie   eigentlich   Problem   wirklich   einfach   Kollegin   langsam   Zuletzt   himbeer   vorallem