| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 438 .. 874 875 876 877 878 .. 2318 .. 3757
29.10.12 14:31
Lula 

Re: Bräute 2013

@LadyWolverine: Ach Du Scheisse!!! Tuesch mir gad mega leid, i weiss wies Dir geit. Isch de öbis passiert, oder wieso de jtzt plötzlich? Isch doch mega quer?!
U wäge Dire Dogsitterin, meinsch nit, si wird verstah, dass Dir jtzt ou gad für öich müesst luege?


@Lilly4: I würdi gah, mir si afangs Jahr ar MariNatal in Bern gsi, u mir wärde im Februar, wenns klappt umi gah, isch ächt mau cool...

29.10.12 14:34
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Lilly: im januar sind immer die 2 gröschte messe in züri und st. galle

29.10.12 14:36
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja das chunnt scho guet mitem job. eifach positiv igstellt blibe! tönt zwar kitschig, aber wenn irgendwo e tür zuegaht, gaht au wieder eini uf.

29.10.12 14:38
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Lady: mim schatz isch vor 4 mönet au kündt worde. etz het er de besser. also er verdient viel meh und het etz nach 3 mönet scho d position als chefmonteur.
du häsch ja en guete job gha und du findsch sicher wieder eine. druck dir jedefalls ganz fest dume

29.10.12 14:39
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Lilly: da wär die in züri

http://www.olma-messen.ch/index.php?id=88

29.10.12 14:46
Lilly4 
Re: Bräute 2013

danke für eui feedbacks also ich gahn glaub das wuchenend uf zug und im januar z züri no go luege bin uh gspannt!! brichte eu dänn nachem wuchenend wies in zug gsi isch ...

29.10.12 15:56
Bow 

Re: Bräute 2013

I weiss es isch eifach gseit LadyWolverine: aber mach di jetzt nid verruckt wege dem.
I bi au erst grad i sonere Situation gsi, und es isch würklich so: irgendwo goht wieder es Türli uf. Nid grad jetzt, aber es chunt scho alles guet. sWichtigste isch, dass du mit dine Liebste redisch und si zu dir halte und di unterstütze. De Rest chunt denn vo allei

30.10.12 07:06
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Merci euch allne für eure liebe Wort!
Statt Hochzytsdeko muess ich halt jetzt Bewerbige baschtle.. Vilicht hani jo Glück und s chunnt alles besser als es bislang gsi isch. *hoff*

Eusi Dogsittere bhalte mir. Wenigsch solang ich no s volle Gehalt becho.
Numä wil ich d Kündigung übercho ha, wott ich ihre nit au ihri finanzielli Grundlage neh.
Usserdem wenn ich denn doch öppis find und mir brüchte sie wiedr, het sie denn villicht öppis neus.
Sicher würd sie's vrstoh, abr so lang es no geht, lönn mirs so lo sii.

Wenn ich min Schriibtisch und mini Schränk im Büro alueg bruch ich bald es Umzugsunternehme Ha allein i mim chline Schrank knapp 100 Bücher stoh, woni nonig glese ha...

30.10.12 07:10
Nemo 

Re: Bräute 2013

hey lady!
han jetzt grad nahgläse vo gester... das isch ja voll mies. tuet mer mega leid!! aber muesch s'positive gseh. du muesch jetzt weniger schaffe für s'glieche geld und häsch mit dene 50% die ziit wot bruchsch zum dich go vorstelle usw.. mit dienere position wot gha häsch findsch sicher wieder schnell öpis.

das isch genau de grund wieso ich de lüt, wenn sie mit dumme spüch vo wäge früe dar uswww chömed, säge dass mer mie weiss was dezwüsched chunt. und wasi organisiert han, das hani.

ich wünsche dir die chraft wo du bruchsch zum dich schnell fange, damit denn ganz gschwind hinter dini bewerbige chasch ga.

30.10.12 07:12
Nemo 

Re: Bräute 2013

no öpis ander a alli: isch eigentli jetzt öper in ZH gsie am sunnitg???

@me: ich gang hüt uf konstanz go pöstele... viellicht findi ja au mal wieder was fürs hochziit

wünsch eu ganz en schöne tag!
nemo

 1 .. 438 .. 874 875 876 877 878 .. 2318 .. 3757
Hochzit   eigentli   wirklich   Zeremonie   schaffe   himbeer   vorallem   natürlich   irgendwie   Kollegin   schnell   richtig   Problem   Zuletzt   natürli   langsam   eigentlich   bearbeitet   gspannt   einfach