| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 439 .. 875 876 877 878 879 .. 2318 .. 3757
30.10.12 07:34
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Nemo:
no öpis ander a alli: isch eigentli jetzt öper in ZH gsie am sunnitg???

@me: ich gang hüt uf konstanz go pöstele... viellicht findi ja au mal wieder was fürs hochziit

wünsch eu ganz en schöne tag!
nemo

Hallo Nemo

Nei es hät am Sunntig nöd stattgfunde, Lueg mal http://www.heiraten.ch/forum/board/perso..._82_11.html#107
Han de nächst versuech id Hand gno und mal en neue Doodle gmacht... Mal luege, es händ sich nanig so viel ihtreit.

Schöns Tägli oi allne.

Grüessli

30.10.12 09:56
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mädels ig ha eis ä Frag...
Was si de so totali NO GOES für öii HZ's...

für üs si das zB. Tubä la flügä.. das fingi geit gar nid, oder so affägi spili, oder d PP Präsentation mit 100 Foliä wo Chinderfotos zeigt wärdä... so 2-3 si ja no härzig aber z viu isch eifach vo mir us unabracht...

Was heit dir so für no goes?

30.10.12 10:09
valey 

Re: Bräute 2013

huhuu Sanis

jaa tube flüge loh findi aso au gar ned so toll
oder so spielis med Auge verbinde und so sache errote oder weis au ned was gfallt mer au überhaupt ned..

30.10.12 10:12
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mini OMa isch am HZ vo Minä Eutärä in Wiis cho - geit o gar nid!... mögti de überhoupt nid vrputzä!

30.10.12 10:15
valey 

Re: Bräute 2013

ui ja ... es döf de joo niemert in wiss cho! has uf eusere HP sogar drufgschribe und tues de scho komuniziere..

au so stockbsoffeni lüt müessti au ned ha...

30.10.12 10:15
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Also für mi wäred das au gnau die NO-Goes. wie au so Baumstamm säge und durch es Herz dureschnide

30.10.12 10:16
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

sonigi wür i gad useschmeisse und wenn öper ganz wiss chunt. . . das find i mega schlimm. i find da isch eigentlich normal das mer da als gast nöd macht

30.10.12 10:23
valey 

Re: Bräute 2013

aso mini tz und ich hend idee gha farbigi foulars medneh, falls öpper in wiss chunnt muess die grad die drübert tue... de ganz obe hihihi

das heddi jez echt ned gern...

oder wenn öpperem s handy lütet i de chile

30.10.12 10:30
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo zämme

meld mi au no gschwind...

Also zum Thema No Goes... Tubefliege stoht bi mir a erster stell.. warum ha ig jos cho paar mol gschriebe.. denn hei mr au uf dr HP klar gschriebe, keini spieli wo eus für längers vom Fest abhalte, kei Transportmittel gschenkt becho.. Will mir chleid isch jo eher chli wuschig und denn muess mi so in es Autozwänge.. Im wietere si mir jo Oldtimer fans und wenn ig shcomol ein ha, will en au fahre und nid nur 5 min umme chauffiert werde.. Mir hei e neue 5er BMW und ig find dä am komfortablischte mit Kleid etc.

was mr eifahc wünsch isch dass alli Lüt in eleganter Chleidig chömme.. das isch mir scho wichtig!

30.10.12 10:33
Lula 

Re: Bräute 2013

Tubene gienge ou so gar nit, has gar nit mit Vögu
Oder piinlechi Spieli jeglicher Art, zviu Fotis (wobi bi mir wird das nit so gfährlich si, mini Muetter bhauet dKinderfotis unter Verschluss u mi Vater het nit viu) Clowns, Lüüt wo dr gnz Obe nume am Natel umedrücke, e Stei risse, oder Theater mache, mega bsoffnigi, Lüüt wo nume am Nörgele si, hmmm Isch cheibe viu wenn i das so gseh...
Ah u Kind am Obe, mir liebe Kind über aues, aber am Fescht, wetti nit müesse Rücksicht näh, u eifach chöne fiire...

 1 .. 439 .. 875 876 877 878 879 .. 2318 .. 3757
vorallem   Kollegin   natürli   Problem   Zuletzt   eigentlich   irgendwie   richtig   bearbeitet   gspannt   Hochzit   eigentli   wirklich   einfach   schnell   natürlich   Zeremonie   himbeer   schaffe   langsam