| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 439 .. 876 877 878 879 880 .. 2319 .. 3757
30.10.12 10:44
MsJenaya 

Re: Bräute 2013

Mini Top NoGoes sind:

1. Öpper ander usser mir chunt in Weiss!
2. En Gast betrinkt sech masslos und benimmt sech när drnäbe
3. Gäst mit schlächter Luune wo en lätsch schriesse und schlächti Stimmig verbreite
4. Piinlechi Videos vo früecher zeige (vorallem wenn sBrutpaar nüt drvo weiss)
5. En Gast wo sech ned a Dresscode haltet. Mir sind scho a Hochzyte gsi da sind Gäst i de FlipFlop und de churze Hose cho während alli andere schön zwäg gmacht gsi sind.

Grad dr Dresscode isch für üs sehr wichtig. Es sell ou e Chance si sech mol usezputze. Immerhin geit me grad als Frou ja ned jedi Wuche gahne Hochsteckfrisur mache. Und zu mire Nr. 1: wenn öpper in Weiss chunt, cha sie grad wieder hei ga!

30.10.12 10:49
valey 

Re: Bräute 2013

aso lüt wo de ganz obe am obe ometöggeled mueni echt au ned ha...
oder lüt wo omereklamieret das passt eim ned und das ned...

hani au scho a anderne hochzite erläbt

30.10.12 10:51
himbeer 

Re: Bräute 2013

hm ich ha mer das gar nonig so überleit. da mir es flying dinner händ und au eher e party wänd fiire als es bankett hoffi dass so spiili etc. eh kei platz händ. chasch ja nöd guet immer all zämesueche. wenn natürli mehreri gäng häsch bütet sich so darbüütige no eher ah i de essenspause. ich hoff drum dass sich das chli vo selber erledigt. ich fänd e red oder zwei oder au e chlini präsentation no herzig und meistens au lustig, aber es muess jetz au nöd ewig gah. spiili bitte gar kei. ich find die meiste nur peinlich und doof. ich gang au nöd devo us das öper würkli soviel trinkt dass er sich so denäbe benimmt.

ich ha eher angst dass sich mini mueter und tante nöd chönd zämerisse. die händ striit und reded sit 3 jahr nüm mitenand.

30.10.12 10:53
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Valey: da isch e gueit idee mit de tüecher aber du häschs ja uf de hp denn sött ja hoffentlich niemer wiss cho

30.10.12 11:14
valey 

Re: Bräute 2013

ja guet eigendli ned, aber mer weiss ja nie :)

ich has soo doof gfunde am hochzit vo minere tante sie hed recht es schlichts wissed kleid gha
de isch ehri cusine in wiss cho med emene meeega elegante kleid.. fast eleganter als sie
und voll die hochsteckfrisur med perle i de hoor
hesch gar ned gwüsst wer brut isch wenn öpper das ned gwüsst heddi..

30.10.12 11:22
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Eh nöd. da isch ja fies. di mit dim chleid zübertreffe wird aber zum glück fast nöd möglich si

30.10.12 11:27
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Himbeer.. so kandidatä hei mir leider o drbi... aber mir hei ihnä klar gseit we si z gfüäu heigä äs giäng nid de söuä si ehrlich si und daheim blibä.. i ha liäbr öpper nid drbi aus das mir när äs drama hei...

30.10.12 11:47
valey 

Re: Bräute 2013

Nici..
ja isch mega blöd gsi dett
guet ebe mis Kleid isch ja soo uffällig hehehe :D

wegem no go..
was au ned möcht öpper wo do mega freizügig chunt und sich in mittelpunkt stellt.
be mal anere hochzit gsi isch eini med emene miniröckli cho und es buchfreistop und ruggefrei isches au nog si...

30.10.12 12:13
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey: im ernst!? git ja nix wos nöd git. unglaublich wie sich teils lüt ane hochzit aleged. für en normal denkende heisst da doch das mer sich schick macht. also i verstohs jedefalls so

@snet: liebe grüessli zruck

30.10.12 12:29
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah apropos kleid, ich ha am 24. november de termin zum go ussueche, hihi. freu mi scho sooo!

 1 .. 439 .. 876 877 878 879 880 .. 2319 .. 3757
himbeer   Zeremonie   gspannt   Kollegin   schaffe   vorallem   schnell   langsam   bearbeitet   irgendwie   Hochzit   natürlich   richtig   Zuletzt   eigentli   natürli   einfach   Problem   eigentlich   wirklich