| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 440 .. 878 879 880 881 882 .. 2320 .. 3757
30.10.12 14:08
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich würd au es backup organisiere. vilicht chasch bi dinere andere visagistin ja au 24 stund vorher absäge falls es dinere schwägerin glich würd gah.

30.10.12 14:12
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja ig chönnti scho absägä aber aus kontroll freak wetti ja sicher äs probeschminkä... und 2 probeschminkä isch de glich chli tür...und unnötig...

30.10.12 14:23
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah ja das isch natürli en punkt. häsch kein alass vorher wo di eh häsch welle schminke lah? denn lohnt sich die zuesätzlich usgab wenigstens.

30.10.12 14:55
Lula 

Re: Bräute 2013

Uh ja stimmt, Lüüt wo so absolut quer agleit sige, sigis mit wiise/beige Kleider oder Lüüt wo sech i Mittupunkt dränge...
Aber dIdee mit de farbige Tüecher tönt guet.

zProblem mit kriegende Gäscht steit bi üs ou no a. Wirde mrs aber äuä eifach mache, u ei Teil "nume" as Apero izlade, u ei Teil viellech gar nit, geit haut um mini Familie, aber denn bruchi so gar kei Ghetto

31.10.12 08:43
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Guten Morgen zusammen

Wünsch euch einen schönen Tag!

LG

31.10.12 08:55
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Das isch härzig! Merci

Ig wünschä o aunä ä schönä und erfougrichä Tag

31.10.12 09:21
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Merci da wünsch i dir und allne andere au

Wie gohts dir Lady? Häsch de Schock bitz überwunde?

31.10.12 09:37
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Mir gohts immr no nit eso guet, merci fürd Nochfrog Daninici.
Dr Jobmärt isch chli karg momentan und denn chani kais französisch... S isch no schwer e Stell in mim Bereich z finde, wo mer das nit muess chönne... -.-
Abr ich gib d Hoffnig nit uf. Und wenn ich bis Endi Januar nüt gfunde ha, denn muess ich halt go stempfle und suech mir e Nebenjob bis ich öppis ha...
Ich hoff numä, dassi vor dr Hochzyt öppis find...

Und wie gohts dir?
Und de andere Ladies?

31.10.12 09:58
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Du findsch sicher öpis und du häsch ja erst agfange mit sueche. I denk a di und wünsch dir ganz viel Glück debi.

Mir gohts nöd schlecht. Morn isch firtig bi üs und mir mached d Brugg. Am Fritig gömer uf Arosa. Leider gohts nöd vorher will min GG nöd frei het. Aber immerhin 2 Täg chli erhole und mit de Hünd go laufe

31.10.12 13:35
Mime 

Re: Bräute 2013

Hey Lüüt
Mäude mi ou mou wieder... bi geng so am schaffe, ha gar kei energie, hie no feschtmitzschribe, aber läse tueni scho chli
mir hei ungerdesse d festlocation uf sicher, mega cool...
denn isch geschter mini TZ hie gsi und jtz hettmi äääändlech mou öpper i MIM chleid gseh... u si isch ou baff gsi, wie guet dassmer geit und steit... (i ha jo das aus secondhand kouft, quasi s erschte und einzige chleid woni jeee aprobiert ha
isch eh mega cool gsi, nume mir 2 geschter nomi... heimer grad über zimlech vüu gredet, wo mi GG und dr TZ jo einlech nid unbedingt müesse wüsse z.b. ungerwösch...
denn none frog: e termin für probefrisur und make-up hani ou, ca 6 wuche vorem hochziit... isch das nid bau chli churz??? was isch, wennsmer nid passt???
machets guet...

 1 .. 440 .. 878 879 880 881 882 .. 2320 .. 3757
eigentli   einfach   richtig   natürlich   natürli   himbeer   langsam   wirklich   Problem   eigentlich   bearbeitet   Kollegin   schaffe   irgendwie   Zeremonie   gspannt   vorallem   Zuletzt   Hochzit   schnell