| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 441 .. 880 881 882 883 884 .. 2321 .. 3757
05.11.12 09:57
Purple_Rose 

Re: Bräute 2013

@Lula i gsehs jetz wieder
@Mona sooooooo schööööööööööön

05.11.12 10:01
schmetterling84 

GUete Morge Mädels...

Jo schins hets server problem gäh... ha ghofft es chem wieder mit dä Meldige aber si schins verlore... Jetzt miesse mir halt wieder afo mit schriebe...

@Mona
Mega herzigi und schöni Föteli.. gseh super us! und dir zwoi erscht, richtig verliebt!

@sanis
Jo denn muesch dim mami bei mache :-) isch sooo gli März! Bi eus isch au ei sach weg dä Kleider.. hei beschlosse göh alli zämmä denn is Modehuus goh luege (d Kolelgin vom mami het mi ganz herzig am Fritig gfrogt öb si mit eus dörf mitcho, si isch ebe au nid so schlank und legt viel wert uf eusi meinig )

@me
Also mir hei am Fritig euse Bekannte gfrogt weg em Garte.. Zershct het er gemint ig verasch ihn will ig und mi schatz immer witze drüber gmacht hei mir deche bi ihm hürote, dass er gmeint heg es sig en witz... Aber, mir dörfe isch super, zentral glege, d öff. Parkplätz hets au in direkter nöchi und ebe es isch i mim Heimatdorf.. das isch mir wichtig gsi.. Jetzt hoff ig dass es mi Papi schafft, dass mir ev. dörfe d Föteli uf em Gländ mache vo dr Fabrik nebedra.. das wer dr Hammer... hmmm, denn bruchts nume etroche si a eusem Dag udn alles wird perfekt!

05.11.12 10:07
Lula 

@Purple_Rose: Ou die vom Fritig??

05.11.12 10:08
Sanis

nicht registriert

@Mona... so schöni Fötäli! ächt super cool!

i weiss o nid was mit ihrä los osch... si söu eifach nid ziggig tuä... i weiss wis när geit... äs gfaut ihrä eh nid im erschtä ladä öppis und we si itz de nid öppä afat mit luäg de isch de februar und de muäss si eifach de irgendöppis choufä das si öppis het...

05.11.12 10:09
Purple_Rose 

Lula:
@Purple_Rose: Ou die vom Fritig??

nei die gsehni leider au nümm

05.11.12 10:12
Purple_Rose 

schmetterling84:
GUete Morge Mädels...

Jo schins hets server problem gäh... ha ghofft es chem wieder mit dä Meldige aber si schins verlore... Jetzt miesse mir halt wieder afo mit schriebe...

@Mona
Mega herzigi und schöni Föteli.. gseh super us! und dir zwoi erscht, richtig verliebt!

@sanis
Jo denn muesch dim mami bei mache :-) isch sooo gli März! Bi eus isch au ei sach weg dä Kleider.. hei beschlosse göh alli zämmä denn is Modehuus goh luege (d Kolelgin vom mami het mi ganz herzig am Fritig gfrogt öb si mit eus dörf mitcho, si isch ebe au nid so schlank und legt viel wert uf eusi meinig )

@me
Also mir hei am Fritig euse Bekannte gfrogt weg em Garte.. Zershct het er gemint ig verasch ihn will ig und mi schatz immer witze drüber gmacht hei mir deche bi ihm hürote, dass er gmeint heg es sig en witz... Aber, mir dörfe isch super, zentral glege, d öff. Parkplätz hets au in direkter nöchi und ebe es isch i mim Heimatdorf.. das isch mir wichtig gsi.. Jetzt hoff ig dass es mi Papi schafft, dass mir ev. dörfe d Föteli uf em Gländ mache vo dr Fabrik nebedra.. das wer dr Hammer... hmmm, denn bruchts nume etroche si a eusem Dag udn alles wird perfekt!

soooooo schön schmetterling! das freut mi sehr für euch klappet das alles so guet bi euch! und das es troche wird muesch dir glaub kei sorge mache, das wird bestimmt e wunderschöne und unvergässliche tag si

05.11.12 10:14
Lilly4 

hallo mädels ... hoff es gaht eu allne guet!

geschter han ich mich no gfrögt ob mer echt am zivile au en bruutstruss hät
oder nur i dä chile? ich weiss es gar nöd ...

05.11.12 10:27
Daninici10

nicht registriert

@Mona: so schöni Föteli. Sind würklich guet worde

@Schmetterling: das freut mi so für eu das wird sicher traumhaft

@Lilly: also da chamer wenn mer will, aber mer mue nöd. also i han sicher eine. aber mir hürated ja au nur zivil

05.11.12 10:36
Lilly4 

ja genau, wenn mer nur zivil hüratet isch klar, dänn hät mer sicher eine, aber ich weiss ebe nöd gnau wies isch wenn mer zivil UND chirchlich hüratet, aber glaub wird nur eine i dä chilä ha danke uf jedefall für dis feedback daninici ... wie viel täg sinds no bi dier? gaht voll nüm lang! soooo schön !!!!!!!

05.11.12 10:43
Mona83 

dankä eu allnä, han au u freud ade föteli. hüt machi mit dä kollegin zämä d save the date chärtli. :-)

hey dän hani no äs anders problem, min schatz und sin trauzüg sind am samstig wäg azüg go luägä. er hät mer nöd zeiget welä ihm genau gfallt aber dä prospäkt und dä ganzi stil hät mer sowas vo nöd gfallä. är hät dän no än chlinere prospäkt mitbracht mit "normale" azüg und diä händ mer gfallä, är häts aber 0815 gfundä. ah man ich drei schiär durä, ich wet doch än 0815 brütigam und nöd so grusigi schwuli vamipirstyle azüg. wäääk.
was machi jetzt blos?

mini mam hät gfundä wäni dä trauzügin öpis würd sägä dass sie am trauzüg (diä gsehnd sich immer wieder mal) chönt säge dass mir das sorgä macht. hans mim schatz scho gseit aber fühl mi schlächt wäni öpis sägä, schliässli muäs ärs ja wüssä. aber wän är mir so nöd gfallt, hilfeee!!!!!!

1 .. 441 .. 880 881 882 883 884 .. 2321 .. 3757
schaffe   wirklich   richtig   bearbeitet   schnell   himbeer   natürli   Hochzit   gspannt   Zuletzt   Problem   natürlich   Zeremonie   Kollegin   eigentlich   vorallem   irgendwie   einfach   langsam   eigentli