| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 442 .. 881 882 883 884 885 .. 2321 .. 3757
05.11.12 11:10
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@ nici und Purple rose
Merci, mir isch au en mega stei ab em herze gheit.. es sich wirklich perfekt dört... nid bsundrigs aber ebe, flachi raseflächi, en Teich, en Rose garte (mit Boge) und so mit buchsbäumli es gärtli...
So jetzt bruch i no dr Teolog oder was au immer..

@Mona Das kenn ig, ha au angst mi schatz chunnt mit öbisem wo mir nid gfallt.. (ha do soo träum gha) Lustigerwis isch am Samstig mim Schatz si TZ bi eus gsi und si hei wieder witze gmacht weg dä Azüg. Ig bi ganz ehlrich gsi und ha ihne gseit was mir gfallt.. Find das nid schlimm, mein gsht jo echt schräg us wenn du so schön im Brutchleid und er nebe dra wie e Clown usgseht!! Ha ihne sogar gseit, dass mir Schwaz udn Antrazit am beste gfallt.. dunkel blau well i aber nid.. und d Krawatte muess i eusne Farbe si.. Wiss und lila.. (Tz muess lila trage :-)) Finds wichtig ehrlich zsi!

05.11.12 11:12
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

ä Frog, wenn göht dir goh Ring ussueche??? Isch öbber vo euch scho gsi bim 123gold in Wädeswil??

05.11.12 11:23
MsJenaya 

Re: Bräute 2013

Hallo Schmetterlinge84, nei dä Lade kenni ned. Mir hend üsi Ringe letst Wuche bestellt. Mir hürote zwar ersch im Summer 2013 mir hei aber scho früeh welle afa sueche will mer en sehr unterschiedleche gschmack hei. Und jetz hei mer tatsächlech im Kurz scho bereits öppis gfunde. Mir sind ganz überrascht gsi.

05.11.12 11:28
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling und Mona: i find da au am beste wenn mer ehrlich sait was eim gfallt und was nöd. i mein eui männer wönd doch au das ihr begeistert sind vo ene und eu nöd müend schäme

mir sind do zäme go de azug ussueche. mim gg isch wichtig gsi das i debi bi und er was ussuecht wo mir au gfallt

@Lilly: sind glaub no 46 täg gar nüme lang

05.11.12 13:32
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Ms Jenaya
jo dr lade kenn ig ha dä Tip minerä Schwöschter gäh und si het d ring dört chauft.. bi ihne hets aber pressiert udn si hei express bstellt.. jetzt nimmts mi eifach wunder wies ordentlich lauft und wie lang mäh muess warte... ha nur denkt viellicht isch grad au öbber dört gsi!

@Nici oh hesch dörfe mitbestimme, isch denn toll.. so passt denn au sicher zu dir...

05.11.12 13:40
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo Zäme

Meld mich au mal wieder.

@ Mona: tolli Föteli, sind Super worde!

@ Ahzug Maa: also ich ha min Schatz au gseit was mir wür ah ihm gfalle und was nöd. Genau s'gliche hät er mir au gseit. Wär ja würkli schad wenn ihr euch denn gar nöd würdet gfalle...

@ Lilly: also ich wird au am Zivile en chline Struss ha, da gits ja keis Richtig oder falsch. Hauptsach es stimmt für dich.

@ Schmetterling: ich möcht Gern d'Ring vom 123gold aber bin bis jetzt nur uf de Homepage gsi und selber nanig verbi gange...

@ me: ich ha gester mit de Ihladige ahgfange, leider bini nöd so wiet Cho, ha nur vier gschafft und es bliebet na paar. Naja, ha ja nachli Ziit, im Januar möchtemers denn abschicke. Git halt scho na z'tue das selber bastle.

Grüessli

05.11.12 13:57
Reebee 

Re: Bräute 2013

@mona
wow, geniali fotene :) wer isch d'fotografin?

@schmetterling
mir hend eigetli das letschte WE welle zum juwelier, aber leider isch er im moment gad a diverse hochziitsmessene. also wirds vorussichtlich mitti/endi november werde.

@lucylu
luschtig, i han au gescht agfange mit de iladige für de obig. etz sind mini ganze finger verschnitte vom papier :(

05.11.12 14:02
Mona83 

Re: Bräute 2013

@all: ja han mim schatz au scho gseit was mir gfallt und was nöd, aber gwüsses isch für mich sälbverständlich gsi. das mer aständig chunt und mit ärä cravatte und au sicher kein frack (min schatz isch sust scho gross und dünn) und ebä schwarz oder anthrazit. aber irgendwiä muäsi jetzt no mega is detail und sägä nöd so blödi chnöpf vorne dra etc... isch müäsam. ich meinä är hät gwüsst das mer ä amihochziit händ und jetzt macht er eis uf maffia. ja was jetzt? grrr

@rebee: das isch nt photography gsi muäsch mal uf d homepage, sie hät än super style. isch eifach rächt tür aber das ischs mer wärt. :-)

05.11.12 14:25
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hi Mona

Si macht ächt mega cooli Fotos!

05.11.12 16:09
valey 

Re: Bräute 2013

Hallo Mädels

mäld mi au no kurz
isch echli vel los gsi hüt..

Mona mega herzigi Föteliiis :D jöööö so herzig sender

azug,
ich weiss dass min Schatz en schöne Schlichte azug well nüt verruckts :) beni beruhigt hehe..

Lilly,
und bisch a de mäss gsi am Samstig? was gfunde?
ha no nätti Dame gseh wo d Dekos und Floristik mached echt schönn... hehe

 1 .. 442 .. 881 882 883 884 885 .. 2321 .. 3757
Zuletzt   bearbeitet   schnell   natürlich   gspannt   einfach   wirklich   Problem   richtig   Hochzit   langsam   schaffe   himbeer   eigentlich   eigentli   irgendwie   Zeremonie   vorallem   Kollegin   natürli