| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 443 .. 884 885 886 887 888 .. 2323 .. 3757
06.11.12 11:04
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i bi am 13.00 dete u i dänke, i wirde äue es momentli dete si Wenn bisch de du det?

06.11.12 11:11
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

soooo cool itz fröiä ig mi grad! ig bi uf di 13.00 dert... ig bi diä mit minä beidä fründinnä ir gfolgschaft!... i chumä de hurti übärä cho glüsslä... ds fingi itz grad supi cool ds mir üs so träffä!

Muäsch eis ga luägä si füärä di Marke http://www.morilee.com/bridals/julietta speziell für üs Rubendfrouä... mis Chleid isch itz i vo der marke... freut mi itz würkläch grad... scho numä wüu igs äuä im januar scho wieder nid as ds Brutträff ding schaffä! JUPI

06.11.12 11:18
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sanis
Hihi isch ja de coool
Welch Zufall, zerscht wohnemer nume es Dorf usenand und när träffemer üs no am gliche Tag um die glich zyt im gliche Brutgschäft
I bi de die wo nid grössi 36 treit mit mire tz und mim mami ir gfolgschaft
Danke füre Tipp, i bi die chleider ou scho ga aluege.
Die vo Sincerity+ si ou hammer! Das hie gfaut mer so http://www.sinceritybridal.com/plus_wedding_dress/4519
I bi schön gspannt
Weisch du no grad öb die ou passendi Unterwösch hei? I ha nämlech dr BH vo Evie Bridal ohni Tregerli bstellt gha und er het nid würklech wöue passe! Itze muesi entweder no z Bern umespringe (i ha d befürchtig, i finge eh nüt) oder i luege de grad dete. Isches tragisch wemer am aprobetermin ke bh ohni tregerli het?

06.11.12 11:22
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ächt supi!
ds isch o äs super schöns chleid!

Auso wägäm BH... hmmm i gloub isch scho cool wed scho einä hesch... kei ahnig ob diä ungerwösch bis i settägi grössi hei... i tragä ja F und ha z glück gha das ig scho einä ha.... süsch lüt doch hurti a... di cha dirs das am teli ja sägä...

ig ha minä vor 2 jahr im C & A z thun kouft... für anäs hochzit...

u de hiä fingsch nix? http://www.happy-size.ch/de/damen/damenmode/waesche/
dert chouf ig geng öppä wieder i...

ahh und ig bi de o diä mit dr sexy hutfarbigä bauchweg hosä ;-)

06.11.12 11:26
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sanis
I ga mau bi happy size ga luege. da i es guets g trage hani bi vieune bhs z problem, dass si nid gnue stütze! Drum wär vilicht e corsage ou nid schlächt, da bini wöhler (ha mau eini gha).
Ga vilicht mau z bärn ga luege aber letscht mau woni fürne bh bi gange hets gheisse für mi gäbs nüt!
Soso bauchweghose... das blüiht mir de ou wüu i überlege mir, im summer wede schwitzisch weisi nid öb de strümpf derna länge füre wolf z vertribe

06.11.12 11:32
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ha mir vo Calidä no so wi Radlerhosä bsteut si supi agnähm...

hmmm u de bir Ulla Popken... oder het diä gar kei ungerwösch?
Bonprix het doch itz o dessous bis i grossi grössinä dert hani scho öppis bsteut für d Flittis...

06.11.12 11:34
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

aber wed äs chleid hesch mit schnüärig.. de isch dr BH imfau eh "nur" 2rangig... de cha mä mit dr schnüärig ä super stützi härä bringä ohni das dir d luft wäg blibt...

06.11.12 11:35
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

bhs z finde hani schüsch eigentlech keni problem, eifach die ohni tregerli
Die stütze eifach z weni. I luege itze mau no fürne corsage, die würd ds figürli no grad chli zämeschnüere

06.11.12 11:50
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

muäsch mirs de sägä wed öppis gfungä hesch... füt guäti tipps beträffend ungerwösch bini geng dankbar...

06.11.12 11:59
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ich habe auch ein Kleid von Sincerity+. :) Die sind einfach toll!

Das ist mein Kleid http://www.sinceritybridal.com/plus_wedding_dress/4544

Allerdings werde ich einen weiteren Reifrock tragen, habe noch einen beigen Gürtel mit weisser Rose dran, die Ärmel werden entfernt, statt dessen ich werde so eine Art Tüll-Stola welche am Kleid befestigt ist tragen. Weiss gerade nicht wie ich das genau beschreiben soll. Das Kleid wirkt auf der Homepage ganz anders als es bei mir ausschaut. Als ich's ohne Gürtel anprobierte war's irgendwie langweilig. Aber mit dem Gürtel... Das ist der Hammer!

Ich werde beim Anpassungstermin nach einer Corsage im Brautladen schauen. Da ich hoffe noch ein paar Kilos zu verlieren werde ich erst dann danach schauen.

 1 .. 443 .. 884 885 886 887 888 .. 2323 .. 3757
eigentlich   vorallem   Problem   langsam   Zuletzt   schnell   natürlich   schaffe   natürli   Kollegin   wirklich   himbeer   richtig   einfach   Zeremonie   Hochzit   eigentli   irgendwie   gspannt   bearbeitet