| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 444 .. 886 887 888 889 890 .. 2324 .. 3757
07.11.12 07:55
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Auso ig has da wie BOW... ig ha äs Notizbuäch - wo auso wieder isch fürä cho! - woni eifach aus itragä...nach Thema... Zersch so chleider sachä und de z Ziviler züg und und und und...

und im hingärä Teil schribi wi näs Tagebuäch... so 2-3 Sätz mit Datum we öppis HZ spezifischis isch gangä...

07.11.12 08:12
Sanis

nicht registriert

Mir hei geschtr abä no z Menu usägläsä....

was hautät dir drvo

Gemischter Salat an Hausdresseing
------------------
Lauchcremsuppe
------------------
Rosa gebratenes Roastbeef an Bärner Sauce, Kartoffelgratin und Gemüsebouquet
-----------------
Duett von weissem und dunklem Schokoladenmousse mit zweierlei Früchten

Ig persönlich hätti liäbr äs Panna Cotta gha aber mini Familiä und mi GG stö so uf Mousse ds das mis erschtä ehelichä igeständniss isch...

07.11.12 08:22
Mona83 

mmh sanis da chumi grad hunger über. :-)
mir müänd jetzt dän au mal s menue genau definiärä. wird aber au öpä i dem bereich sie wiä dis. so vo dä art här.
eifach mir nämet äs dessertbüffet.

07.11.12 08:39
Nemo 

morgä zäme!!
ich mache mini notize i mim weddingplaner. rechnige usw hani eifach imene ordner abgleid, de rest isch alles i mim planer...

händers guet mädels??

07.11.12 08:41
Nemo 

@sanis: mmmmhhh, tönt lecker!! bi eus gits au salat, denn tomatecrèmesuppe und denn au s'roastbeef! yammi!!

07.11.12 08:48
LadyWolverine 

Oh Sanis do bechunnt mer jo grad Hunger!

So Mädels, ich mäld mich mol wiedr retour...
Inzwüsche isch klar, dassi us wirtschaftliche Gründ (*lachweg*) kündet worde bi und mi stell au nit noche besetzt wird... S Verhältnis zum Gschäft isch abr i Ordnig und sie helfe mir au bi dr Stellesuechi und bim Bewerbungscoaching. Immrhin...

Back to Wedding:
Ich ha gescht mol e Überschlag vo de Chöschtene gmacht und bi fascht i Ohnmacht gheit...
Elai d Verpflegig am Polterobe (mir fiire de schwiizer Polterobe (in Dütschland isch das 'Junggesellenabschied') normal, abr mache e echte dütsche Polterobe so mit Porzellan zerwerfe etc. in Dütschland), am Apéro und zobe sind zämme öppä 11'000 CHF...
Denn no d Bekleidig, d Ring, d Deko etc... Also mit 20'000 müenn mir rächne... Schöne seich Vor allem wenn eim d Arbeitslosigkeit evtl. ins Huus stoht...
Jetzt müenn mir luege dass mir Abstriche chönne mache...
Ich bastle jo scho alles sälbsch, abr mir bruche jo gliich Blueme z. B. und min Schatz bruucht noch sin Azug, ich bruch no s Züg für unters Chleid und Schueh und es paar Accessoires...
Also DJ isch gstriche, dr Comedian isch gstriche und ich hätt so gärn e Film vo dr kirchliche Trauuig gha (e Bekannter wo fürs Fernseh filmt hätt eus e Agebot gmacht mit 3 Kameras, inkl. Schnitt etc. für 400 Stut).. au gstriche... (O-Ton GG: Luegt mer jo eh nie mehr a)...

07.11.12 09:18
Nemo 

hey lady!
aber das tönt doch scho mal supi!! wenns sie di unterstütze isch das ja super, de findsch sicher schnell was!!
ou neiii, ja das isch kakke. es isch echt tüür so es hochziit. han au schnell müese merke dass mir mit 20000 gar nirgends here chömed.... aber ebe, es isch hald so.
aber du findsch sicher wieder en job und suscht häsch ja no d'arbetslose wo ja jetzt au immer izahlt häsch.
und es gaht ja no es wieli, da chönd ihr sicher no bitz spare...

@all: wie gsehts eigentli bi eu us, chömed ihr vode eltere und schwiegereltere öpis über ad HZ chöste??

07.11.12 09:25
Mona83 

hey nemo alles klar?

wäg de köste, ja da bini au hindeusägheit woni ghört han was so äs hochziit chostet. zerst händ mir dänkt 10000 langet guät. aber händ jetzt au müäsä merkä dass mer über 20000 chömet. ich bin scho immer chli am luägä wo mer chönd sparä, was mer teilwis au glungä isch. ich muäs au nöd grad alles a mim hochziit ha, zb. turtä seit mir nüt, diadem au nöd und alles so sachä. däfür gibi für d fotografin äs vermögä us aber das isches mir wärt.

mini eltärä händ scho mehrmals akündet dass sie üs öpis wänd gäh, min däd hät scho dä ganz apero welä zahlä. han aber gseit solang vo mim schatz sinärä family nöd ein rappä chunt wetis nöd anäh. fänds eifach unfair. aber dänkä vo sinä eltärä chunt scho no öpis, händ bis jetzt eifach no nöd dra dänkt nimi ah.

wiä isches bi eu so?

07.11.12 09:31
valey 

Also bi eus zahled mini Eltere und mini Schwiegereltere au öppis dra :D

findi mega lieb

07.11.12 09:33
schmetterling84 

Guete Morge zämmä

@lady wolverine
hmm, isch scho blöd wenn si ein us wirtschaftliche Gründ chünde.. hets denn keini Vorzeiche gäh? Aber denk du wirdsch sicher öbis finde, suechsch denn öbis bestimmts oder eifach Büro?
Und das mit dr HZ, tuet mr leid, aber du hesch recht es isch eifach alles sehr tüür sobalds um d Hz goht.. Und wäg em Film, frog doch ein o dä Gäscht wo ä Kamera het öb er/sie cha filme, denn hesch wenigsten öbis, au wenn halt ndi in top Qualität!

@ Nemo
Also mini Eltere werde eus sicher öbis ad Hz gäh... und minerä schwöschter hei si d Ring (het bis jetzt nur zivil ghürote) zur Hälfti zahlt (die anderi d Schwiegereltere), das mache sie denn au bi eus... Vo minä Schwiegereltere erwart ig nüt, si stöh nid soo guet do finanziell vo dem her will i au nid, dass sie eus öbis gebe.. Mache jo no es Fest z Bosnie und denk dört werde sie sich eher beteilige.. Aber ig rechne mit nüt, oder plan öbis i, süscht ha ig denn immer s gfühl dä sonderwunsch oder das cha ig nid näh wills mini eltere zahle.. has so au mit em Kleid gha, viel Eltere zahle das dä Töchtere.. Ha mine gseit ig well das nid, süscht lueg ig immer ufe Pris und das will i nid!
Generell find igs schön wenn d Eltere öbis zahle aber mäh söll nid drmit rechne!

1 .. 444 .. 886 887 888 889 890 .. 2324 .. 3757
vorallem   eigentli   himbeer   Kollegin   Hochzit   Problem   schnell   eigentlich   irgendwie   richtig   gspannt   langsam   Zeremonie   natürli   Zuletzt   wirklich   schaffe   natürlich   bearbeitet   einfach