| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 445 .. 887 888 889 890 891 .. 2324 .. 3757
07.11.12 09:34
Nemo 

Re: Bräute 2013

mini eltäre händ au immer gseit dass sie eus öpis dra gänd, aber händ nie gseit wieviel.
sini eltere händ nie en aschin gmacht, bis mir sie denn ganz klar durf aghaue händ. jetzt chömemer vo sine eltere 1000 franke über.
ha denn das mine eltäre gseit und die händ denn gfunde, ja guet, sie heged scho dänkt dass vo dere siete nöd meh chämi, darum deged sie eus unterstütze. händ aber immernoni welä säge wieviel...
also ich finde 1000 scho viel. es isch viel geld. aber bimene betrag vo ca 30000 schients denn grad als wenig....
han denn letschit mal zu mim mami gseit: los, ich wär mega froh, wenn ich ungefähr wüssti, mit was ich rechne chan vo eu. ich spare ja au scho a allne ende i, han keis schöns extra auto gno woni cool gfunde hetti, vieles in de kauft zum spare, de azug vom gg au in de kauft usw...

jetzt hani letsch wuche erfahre dasi vo mine eltere 10'000 franke überchume fürs Hochziit!!!!!!!! han irrsinnig freud gha!! finds meeeeeeeeeeeeega grosszügig!! mis mami hät mir ja scho mis chleid kauft usem erbe vom opi!!! finds mega, han u freud!!

07.11.12 09:37
Nemo 

Re: Bräute 2013

@schmetterling: das stimmt. ich ha au nöd demit grechned, drum hani au so riesig freud!! ich han denkt sie schnänked mir s'chleid und denn isch guet. bim chleid hani immer gsiet, meh als 2000 wetti nöd defür usgä und jetzt sinds hald 2400 worde. aber de opi hät mir immer gseit dass er mir mal mis chleid zahlt und er häts jetzt hald leider nüme gschfft. darum hät s'mami de part überno. findi mega herzig!!

07.11.12 09:42
Nemo 

Re: Bräute 2013

bi eus isches ebe aus o, dass sini elterä nöd so guet da stönd wie mini. und sie händ 4 buebe gha, eine isch scho verhüratet und de nächst isch jetzt min gg. die andere chömed ja denn au no . mini eltere händ nur mich als potenzielli HZ kandidatin. min brüedsch isch schwul, deshalb gits deht keis Hz, also händ sie nur öper...
darum händ mir de eltere vo mim gg au nie gseit,was mir alls vo mine eltere überchömed, suscht händs denn nur es schlechts gwüsse...
wenn sie eus mal würded fröge, denn sägemers natrüli.
han vo mine letere erfahre, dass sie mim brüeder die 10'000 au gänd, aber nur, wenn er öpis gschiets demit macht. suscht chämers ersch als erbe oder so über
er isch hald eine wo absolut nöd mitem geld chan umga. finds aber trotzdem schön, dass sie ihm s'glieche wend gä.

07.11.12 09:48
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Jo klar Nemo do het i au e riessse Freud...
Mini Eltere breichts halt nächscht joohr grad doppelt, will mi schwöschter au hürotet. aber denk au sie werde grosszügig si wie immer.....

Das mit em Kleid verstand ig guet, het dir sicher sehr weh do, dass di Opi s nid cha erlebe.... aber so wies dis Mami glöst het ischs au sehr schön und uf e Art ischs jo denn glich vo ihm..
Ha au so en "bruch" wo ig unbedingt so will.. mis Mutti lebt zwar no aber isch nid so zwäg.. sie het wo ig no chli gsi bi, mir immer s "Chläpper-Münz" i e alte Bierchrueg do und denn ha ig mir drmit immer öbis dörfe chaufe.. wo mir ihres Huus grummt hei isch dä füre cho und propevoll gsi mit Münz... ha en mitgnoh und hiet en sither und will mir drmit öbis chaufe fürs HZ.. (oh man jetzt chömme mir grad träne) ig hoff si cha wenigstens bi dr Trauuig drbi si... (hürote grad vis-à-vis vom Altersheim)

Zuletzt bearbeitet am 07.11.12 09:49

07.11.12 09:50
Mona83 

Re: Bräute 2013

wow nemo 10 000 sind ja mega viel. isch cool. ich find au scho 1000 viel. han a jedem rappä freud. drum sägi, wän sini eltärä 1000 zahled oder au nur 100 dän fangi ah s gäld vo mine eltärä anäh aber nöd vorher. fänds eifach voll unfair. will vom riich/arm sie sind beidi sitä öpä glich. klar machts nüt wän di einä meh und di andärä weniger zaled. aber wet eifach nöd dass alles mini eltärä müänd.

hey wägem video findi das ä guäti idee mit äm kolleg. ich han mer au scho überleit öbi einä söll frögä vo üsnä gäst öb är ächt mit dä camera chan filmä

07.11.12 09:51
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge mädels

ja das stimmt, ich han am afang au s gfühl gha mit 20'000 chömemer dure (dänkste!)

also ich han vo mim schwiegermami s hochziitschleid gschänkt becho und sie werdet eus no t flitterwuche zahle (hani erscht grad letschti erfahre) meeeega lieb, grosszügig ... mini eltere schänket eus eusi ehering und tuube womer flüge lah werdet ich weiss, ihr findet das nöd so toll aber ich find das sooooooooo schön

am mentig hämer no euse videograf buecht, müemer au 2'200 aneblättere ... aber so eine wämer unbedingt! däfür sparemer bi dä fotografin recht, will sie e bekannti vo eus isch ...

07.11.12 09:53
Nemo 

Re: Bräute 2013

das wär mega schön wenn sie wenigstens döte chan debie sie. bi mir sind leider bis uf mini nonna alli gstorbe. mini nonna isch jetzt 93, zwar no recht guet zwäg, aber doch nöd so guet, dass sie chönti no id schwziiz as HZ cho.
ich wür mir d'schue usem chlapper-geld chaufe. das wär doch mega schön!
ja die sache sind nie schön. bin u trurig gsie wo er gsotrbe isch. mis omi isch 3 jahr vorher gstorbe. bi ihre hani aber immer gwüsst dass sie nie debie sie wird weni hürate. aber bim opi hani egenti scho ghofft gha. aber chammer leider nüt mache.
so trägisch aber sis chleid mit stolz a mim Hz. Und wenn denn s'fest verbie isch, gani am nächste tag a sis und am omi ihres gra um lege dehte mit brutstruss hi.
ich wird en wurfstruss ha und min brutstruss chunt denn ufs grab.

07.11.12 09:53
valey 

Re: Bräute 2013

jaa mer send au drübert med de Koste as mer eig. am afang vorgha hend..
aber jaa.. liiht no denne..

und fends echt uuu lieb das eusi eltere no was dezue gänd :)

mer send eus au am überlegge ob mer am obe seled en dj neh (en kolleg vo eus) müesstemer sicher ned vel geh od nüt.
oder es duo engagiere wo öppe 2500 kostet

07.11.12 09:54
valey 

Re: Bräute 2013

jööööööööööööööööööööööööööööö Nemooooooooo
soo herzigi Geste med em Brutstruss

07.11.12 09:57
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

@schmetterling
Ich suech eifach öppis im Büro.. Sachbearbeitung odr au Empfang odr odr odr...

@Eltere

Bi eus isch eifach no es Problem, dass mini Eltere mit ere dütsche Rente (min Papi isch grad in Rente gange, mis Mami isch bis uf 20 Johr immr Huusfrau gsi) nit eso es Gäld ha. Sie würde abr gärn öppis überneh. Dr Vater vo mim GG vrdient sehr guet, abr vo dört isch no nüt cho ussert dass er s Ässe nit wird überneh...
Und wie scho öpper vo euch gseit het (wais grad nit wer, sorry): So lang vo sine Eltere nüt chunnt, wett ich vo mine, wo sich's viel meh müenn abspare, nüt aneh.
Mis Mami het zwar scho mis zivile Chleid kauft (isch mit 100 CHF würklich günschtig gsi) und möcht mir gärn min Schmuck sponsore. Ok, das isch e Sach zwüsche minere Mum und mir und ich lueg jo au, dass es nit ganz eso tüür wird denn.
Abr an die gemeinsame Sache wie Ässe etc. möcht ichs eifach nit. Entweder alli odr keiner.

Mir hend jo de Wunsch geüsseret, dass mir wend kais Huushaltszüg zur Hochzyt gschenkt ha, sondern Gäld (jetzt wichtiger denn je). Jetzt welle sich abr die Eltere vo mim GG (sind jo gschiede) drüber hinweg setze und eus es Geschenk mache, für das sie meh müenn usgeh als sie eus bar würde geh (scho mol e komische asatz für es Gespröch). Jo ebe sie wend eus es Pfanneset (glaub 27teilig und exklusivi Qualität) schenke.. Mit läbeslange Garantie und mer cha drmit Turmchoche und und und... Jetzt hend mir abr scho vil gueti Pfanne vo Thomas und WMF.. Jo, die chönnte mir jo denn vrshoote, het mis Schwiegermami gmeint...
Was würdet dir sagä? S ganze Set het scho e Wert vo öppä 2'000 CHF, abr ich bruuchs nit würklich... Abr es sig jo sooo toll und du hesch jo ewig Garantie und mer cha drmit dies und settigs und und und... Min Schatz finds e gueti Investition.. Abr wer kocht am Schluss? Ich...

Das mit em Filme werde mir au so mache, dass e Bekannte wird filme.. Ha eifach Angscht, dass ich denn enttüscht bi hinterher... :/

 1 .. 445 .. 887 888 889 890 891 .. 2324 .. 3757
schnell   vorallem   richtig   himbeer   Zeremonie   natürlich   eigentli   langsam   irgendwie   schaffe   eigentlich   Kollegin   einfach   Problem   Zuletzt   gspannt   natürli   wirklich   Hochzit   bearbeitet