| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 445 .. 888 889 890 891 892 .. 2325 .. 3757
07.11.12 10:00
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@mona.. jo bi mir gsehts halt vom finanzielle verhältnis scho anderscht us... isch sehr krass dr Unterschied... vo dem her.. aber ig will halt au eifach gwüsses selber zahle.... süscht heissts denn wieder : hei jo eh alles d Eltere zahlt (das gfühl hei eh en huufe Lüt, aber egal, isch e anderi gschicht..)

@Lilly nei find tubefliege nid blöd.. ha eifach angst vor denä fiecher...

@nemo jööö ha grad gänsehuut und tränli i dä auge.. find die geste vo dir sehr schön und cha voll mit dir mitfühle.. ig hoff du chasch trotz allem es stückli vo dine Grosseltere drbi ha ar Hz. Jää trags mit stolz und voller erinnerige a di Opi!
Mi Mutti isch scho 95.. vo dem her wers es Gschenk wenn si drbi si cha.. mis andere isch 84. Grosspapis si bedi scho lang gstorbe!

07.11.12 10:01
Nemo 

Re: Bräute 2013

wow lilly, isch ja meeeeeeeeega grosszügig vo beidne siete!!! hammer!!!

@mona: bi eus filmed de brüeder vo minere tz. er wird daum denn eifach as ganze fäst iglade, hät aber d'ufgab vom filme de tag dur. am abig hämmer s'agebot vo eusere djane übercho, dass sie chli degi filme, vor allem euse tanz und wie d'lüt so fästed. für das müemer ihre 200 franke zahle. bedinnig isch eifach, dass sie dörf es video uf ihri homepage tue. wenn sie das nöd dörf, denn chöstets glaub 600. findi no e cooli sach.... und 200.- mached de brate au nüm ffeiss...und denn chan de brüedsch vo de Tz au mitfiere a, abig

07.11.12 10:04
Nemo 

Re: Bräute 2013

@struss. ja, das isch für mi ganz klar gsie, dass sie min struss überchömed. so händ sie au no bitz was vom Hz.
wirdde irgendwo i mim outfit es föteli vo ihne ha. muen mal no luege wo. warschiendli tueni inne am chleid befestige, ganz e shclises. oder ich mach e so es ahängerli an struss, womer chan ufmache und es föteli ine tue... mal luege, aber glaub eher id innesiete vom chleid.

07.11.12 10:07
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

soo ha jetzt grad mi Termin abgmacht fürs Probefrisiere.. ha en afang Dez. ig weiss isch mega frieh aber.... bi bi minerä Coiffeuse gsi vor 3 Wuche goh fränseli schniede.. si isch mi Kollegin (mach aber dr Brutfrisur ndi bi ihre) si het mini Fränseli und chli d Site voll verschnitte.. si si so churz, dass si eifach z berg stöh..c ha nüt mache drmit.. ha gseit ig loh jetzt bis zum HZ niemer meh a mini Hoor usser mis mami (si färbt mir sä immer do si au coiffeuse isch aber hauptsächlich nur gfärbt het im Gschäft und durwelle gmacht.. i dem isch si Top)
Jetzt will ig eifach luege was i mit de Hoor söll mache bis im Juni.. gang denn kurz vorher zu dr anerä Coiffeuse goh d Hoor schön schnide:-)
wenn göht dir und wüssed dir scho was dir weit???

07.11.12 10:19
Lilly4 
Re: Bräute 2013

vo däm hani au scho recht bammel ... drum isch super dass du das scho jetzt machsch schmetterling, dänn wirsch a DIM tag hoffentlich nöd enttüscht si

det wo ich gahn chani erscht ab afangs 2013 termine veribare, aber wird sicher au frühe
gnueg gah, wot mich dänn wohl fühle und vorallem wot ich mich selber no erkenne
bin also MEGA gspannt ... wüsset ihr scho wie ihr eues make-up und t haar wend mache?
ich han no kei ahnig, aber evtl. t haar nur halbzue, offe findis halt scho schöner ...

07.11.12 10:34
Lula 

Re: Bräute 2013

Hoi Mädels

@Daninici: Dr Weddingplaner bstelli mir de öbe nächst Jahr, aber git ja Sache wo eifach zgross si für das, u voraum wetti dä chli für mi ha. Dr Ordner wäri de ou für dÜbersicht für min GG.

@Mona: Ha jtzt gad ähnlich afe vorbereite. Für Prospektli hani es Hängeregister.

@Bow: Mir hei ä Dunkurote. Zimeli zeinzige bewusst rote bi üs deheime. Aber mi GG het zGfüehl gha, dFarb passi am beschte. U jtzt ha ni mir eifach im Internet überau so Übersichte u so acheglade das i so chli e Idee ha...

@Valey: Merci viu mau, dr Budgetplan hätti jtzt gad vergässe!! U das trotz 20 Register...

@Sanis: Tönt aso bis ufs Dessert sehr fein. Wäri de es Buffet kei Option?

@LadyWolverine: Was heit Dir für nes Budget, wenn i frage darf. Wenn i das so liese, tönt das nach mega viu

@Nemo: Das chani Dir no nit säge. Si wüsses no gar nit. Aber mir rächne nit drmit.

@zahlendi Eutere / Groseltere: Wie isch das eigentli; wenn dEltere e Teil oder ganzi Pöschte übernäh, inwiefern hei si es Mitspracherecht?

07.11.12 10:39
Nemo 

Re: Bräute 2013

also ich hetti mini frisur eigentli vonere fründin gmacht becho, aber wo sie s'bild gseh hät, was ich gern möchti, hät sie grad kriese gschobe und gseit dass sie das nie anebringt!!!
ja guet, zum glück hani all mini schwule fründe ud under dene häts natürli au es paar hörlidiebe
jetzt gangi am 14.11 grad zum kolleg go haarschniede und meche mache und denn tüemer das wägem HZ grad bespreche. ichhan ihm mis biild vode traumfrisur mal gschickt und er finds wunderschön und wür mir das gern mache! juhuuuuu!! jetzt müemer denn nur mal luege, wie mer das am beste mached. mir händ ja es hotelzimmer in lenzburg. drum möcht ich eigentli scho e nacht vorher dehte schlafe un dass er mir denn d'haar dehte wür mache. will mini fründin wo mir s'make up macht chunt au deht here...
mal lugeg.... das teuni denn alles mit ihm bespreche a dem tag.
*freu*
das isch no mis frisürli woni wot

Datei-Anhänge
2012-11-02 18.48.48.png 2012-11-02 18.48.48.png (15x)

Mime-Type: image/png, 161 kB

07.11.12 10:40
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Auso mir hei 15'000.- budgetiert und chömä drmit guät dürä!... äs muäss ja nid ä 400.- Stutz türä Bluämästrus si... und o we mä viu säubrbaschlät isch ds tür... di baschtli assesoirs si zum teil sogar sehr tür. mir hei grad ei abä usägfungä ds üsi gmachtä Fotochärtli günschtiger si gsi aus di Baschtlätä Chrätli vo kollegä...

d Gläser für z Candy buffet hani itz scho fasch aui - us dr Brocki...12 Gläser für insgsamt 20.-... und und und

Ig ha mis chleid vo minä eutärä über cho - ds isch ihrä bitrag gsi. aber ig hätti niä drmit grächtnät... und mi ächt ecxtrem drübr gfröit. dür ds gäud woni dert gsparrt ha chöi mir ä längeri rundreis machä...

I fröiä mi ungloublich uf üsäs hochzit - und bi mittlerwilä o richtig im fiäbr... aber schlussändlich ischs 1 Tag = 1 Party und ig wett üsi beziähig nid meh finanziell belaschtä aus notwendig...klar chamä geng meh und besser aber äs isch äs Fescht und drfür irgendwiä 30'000 wäri für üs beidi niä i frag cho. z Türschtä am Hochzit isch üsä Fotograph... schlussändlich sis ja die Bilder und d Erinnärigä wo blibä... und namenschärtli, und gaschgschänk und und und si schlussändlich "nur" details..

ig chas nid so nachä vouziä we lüt für nä Party odr äs HZ ä Kreditufnähmä und sich belaschtä "nur" ds si für x tusägi vo frankä chöi bluämä deko bsteuä oder di brilianbesetzti ungerwösch chöi tragä oder so

Mir si scho a HZs gsi wo 3 mau so tür si gsi wie üsäs... und äs isch nid äs cools fescht gsi... mir si eis ara HZ gsi irä schür mit Fescht bänk und ganz ruschtigkau... und bis här isch das fasch z beschtä Fesht gsi... äs hangät a dä lüt und nid ar deko oder am mega türä ässä oder am 100.- Wy oder so...

07.11.12 10:44
Lula 

Re: Bräute 2013

@sanis: Juhui!!! Öbert i üsere Priisklass! Üses Ziel wäri 15'000- max 20'000 wobi 15'000 i mine Ouge würdi länge! Hesch Du scho ne Budgetübersicht gmacht, aso für wele Poste Du wieviu wetisch usgäh?

07.11.12 10:44
Nemo 

Re: Bräute 2013

@lula: mini eltere gänd eus ja en rechte batze as HZ. sie händ aber ganz klar gseit, dass mir über das geld chönd verfüege wie mir wnd. sie tüend eus überhaupt nöd drschwätze. suscht hettis eh nöd welä!!! sie tüend au nöd über gäst entscheide oder irgend so was. sie händ zersch mal jetzt es halbs jahr zueglueged und gwarted, ob ihres töchterli das geld au selber chan zämespare. nachdm ich jetzt i 8 mönet 18'000 franke zämegspart han, händ sie de bewies gha, dasis au ohni sie schaffe. drum händ sie mir ersch jetzt gseit, wieviel mir überchömed. finds mega cool, jetzt tueni zwar immerno luege wasi mitem geld chaufe, beziehigswies luege immer wonis am günstigste überchume, aber ich han de druck nüme uf mir...da bini scho no froh!

 1 .. 445 .. 888 889 890 891 892 .. 2325 .. 3757
einfach   natürlich   gspannt   natürli   eigentlich   schnell   Zeremonie   Kollegin   Zuletzt   himbeer   schaffe   Hochzit   vorallem   Problem   bearbeitet   langsam   eigentli   richtig   irgendwie   wirklich