Bräute 2013 |
|
1 .. 445 .. 888 889 890 891 892 .. 2325 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
|
07.11.12 10:40
Sanisnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
Auso mir hei 15'000.- budgetiert und chömä drmit guät dürä!... äs muäss ja nid ä 400.- Stutz türä Bluämästrus si... und o we mä viu säubrbaschlät isch ds tür... di baschtli assesoirs si zum teil sogar sehr tür. mir hei grad ei abä usägfungä ds üsi gmachtä Fotochärtli günschtiger si gsi aus di Baschtlätä Chrätli vo kollegä...
d Gläser für z Candy buffet hani itz scho fasch aui - us dr Brocki...12 Gläser für insgsamt 20.-... und und und
Ig ha mis chleid vo minä eutärä über cho - ds isch ihrä bitrag gsi. aber ig hätti niä drmit grächtnät... und mi ächt ecxtrem drübr gfröit. dür ds gäud woni dert gsparrt ha chöi mir ä längeri rundreis machä...
I fröiä mi ungloublich uf üsäs hochzit - und bi mittlerwilä o richtig im fiäbr... aber schlussändlich ischs 1 Tag = 1 Party und ig wett üsi beziähig nid meh finanziell belaschtä aus notwendig...klar chamä geng meh und besser aber äs isch äs Fescht und drfür irgendwiä 30'000 wäri für üs beidi niä i frag cho. z Türschtä am Hochzit isch üsä Fotograph... schlussändlich sis ja die Bilder und d Erinnärigä wo blibä... und namenschärtli, und gaschgschänk und und und si schlussändlich "nur" details..
ig chas nid so nachä vouziä we lüt für nä Party odr äs HZ ä Kreditufnähmä und sich belaschtä "nur" ds si für x tusägi vo frankä chöi bluämä deko bsteuä oder di brilianbesetzti ungerwösch chöi tragä oder so
Mir si scho a HZs gsi wo 3 mau so tür si gsi wie üsäs... und äs isch nid äs cools fescht gsi... mir si eis ara HZ gsi irä schür mit Fescht bänk und ganz ruschtigkau... und bis här isch das fasch z beschtä Fesht gsi... äs hangät a dä lüt und nid ar deko oder am mega türä ässä oder am 100.- Wy oder so...
|
|
|
|
|
|
1 .. 445 .. 888 889 890 891 892 .. 2325 .. 3757
|