Bräute 2013 |
|
1 .. 447 .. 891 892 893 894 895 .. 2326 .. 3757
|
07.11.12 11:38
Sanisnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
Auso Fotos si üs mitunger z wichtigschtä a däm Tag! ds blibt äs läbä lang. aui üsi kollegä wo bim fotograph gsparrt ei - si sichs im nachinein gröiig... aber äbä teuer isch kei garant für tür...
ig würdi mir uf au fäu vo beidnä Fotographinnä la ä kompletti Fotoreportage vom nä HZ zeigä... de chasch o bschetzä wies usgseht.
üs isch o ganz wichtig gsi, ds dr fotograph ä ruhigä typ isch wo eifach so im Tagesgeschehen mit louft... und da kenni de o anger.. ä Footgraph wo ar brut fasch hätti d show gstohlä und d gäscht agmacht het und und und
|
|
|
|
|
07.11.12 11:41
Lilly4
|
das isch schweirig z säge lus ... muess jede für sich selber luege was eim wichtig isch ... bi eus isch es eso, dass t fötelis au vo einere gmacht werdet wo mier kennet, die macht das au nur hobbymässig, aber t bilder vo ihre gfallet eus meega, sie hät uh en guete stil, es passt für eus und sie verlangt für dä ganz tag nur 200.- (das isch nüd) däfür hämer en prof. videograf, det zahlemer däfür für dä ganz tag 2'200.- ... mit allem drum und dra, eus isch en dvd fascht wichtiger gsi, bzw. schlussentlich werdemer 5 dvd's ha (für eus, eusi eltere und trauzüge) er wird dänn aber au no s album ahand vo dä föteli vo eusere bekannte mache, dänn hät alles 1 unterschrift ich persönlich bin ebe nöd so en foti fan und min gg au nöd wüki mir händ das ganze gepose nöd so gern und bime video isch das eifach agnehmer, aber glich isch dä ganz tag feschtghalte, klar werdemer au no s eint oder ander föteli mache, eifach alles eher dezent ghalte und s album wird dänn au vom prof. gmacht, für eus passts so ... aber chamer au nöd so verallgemeinere, mir sind da eher t selteheit, viel leget grosse wert uf en prof. fotograf!
|
|
|
07.11.12 11:42
Daninici10nicht registriert
|
Hey ihr Liebe
Do isch ja viel los hüt. Chum gar nöd no
@schmetterling: hammer schön die frisure
@Budget: uf grund vo de vergangeheit vo mim schatz isch das bi üs gnau so gsi wie bi de lady. etz ischs natürlich besser au will mir ja nur no e mini-hz mached. s tüürste am ganze etz isch d suite für die 2 nächt
|
|
|
07.11.12 11:43
Daninici10nicht registriert
|
@Fotos: da isch bi üs au ganz wichtig. mir händ etz eifach e fotografin für 3 std. also au währed de trauig wo ca. 20 min goht. mir werded e richtigs shooting ha i de stadt züri
|
|
|
07.11.12 11:48
Lusnicht registriert
|
@sanis beidi fotografe hei uf dr hp e huufe föteli vo hochzyte. Beidi gfauemer und entspräche öppe däm woni ou gärn hätti. Die tüüreri het eifach es müü meh usgfallneregi föteli, wobi das nid z wichtigsche isch für mi. Im Agebot vor tüürere wär no es Love-story-shooting vor dr Hochzyt mit dinne, das "bruche" mir i däm sinn aber nid (zb für d iladigscharte) u i wett das nid i däm sinn zahle... na i weises no nid. föteli si scho sehr wichtig, aber weni für fasch ds gliche über 1'200 cha spare.... hmmmm......
|
|
|
|
|
07.11.12 11:53
schmetterling84
|
Also mi Schwoger fötelet.. nid ihre Fotograph... de het jo nid soo e super uftrag erledigt:-)
Zuletzt bearbeitet am 07.11.12 11:53
|
|
|
07.11.12 11:58
Reebee
|
@budget i han mal es excel abgeglade mit some kosteplan und enere gäschtelischte. das isch e gueti sach. was bi eus halt wegfallt sind d'flitterwuche. die sind eus nid so wichtig und mir hetted au gar kei ziit zum mehreri wuche weg ga. denn sponsored eus sini eltere s'abigesse (es wird vo ihrem restaurant glieferet). mini muetter sponsoret eus d'hochziitskutsche (eigetli hemmer die usem budget gschmisse, aber sie träumt vonere kutsche... und da sie das zahlt...) und min vater übernimmt mis brutkleid, wasi e sehr schöni geste finde. somit sind scho di eint oder andere tüüre pünkt usgschalte. im grosse und ganze rechned mir mit so 15.000 - 20.000 CHF. i hoffe, dass mir das schaffed.
@ordner mir hend en ordner für rechnige und so, tüänd jedi quittig uf d'siite damit mer am schluss e uflischtig chönd mache. näbscht dem hani no en art scrapbook, wo ich mini ideä für deko und so drin sammle.
|
|
|
|
1 .. 447 .. 891 892 893 894 895 .. 2326 .. 3757
|