| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 447 .. 891 892 893 894 895 .. 2326 .. 3757
07.11.12 11:38
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Auso Fotos si üs mitunger z wichtigschtä a däm Tag! ds blibt äs läbä lang. aui üsi kollegä wo bim fotograph gsparrt ei - si sichs im nachinein gröiig... aber äbä teuer isch kei garant für tür...

ig würdi mir uf au fäu vo beidnä Fotographinnä la ä kompletti Fotoreportage vom nä HZ zeigä... de chasch o bschetzä wies usgseht.

üs isch o ganz wichtig gsi, ds dr fotograph ä ruhigä typ isch wo eifach so im Tagesgeschehen mit louft... und da kenni de o anger.. ä Footgraph wo ar brut fasch hätti d show gstohlä und d gäscht agmacht het und und und

07.11.12 11:40
Nemo 

bi mir müesse sie scho guet sie und de style muen mir gfalle. aber sie machts ja i de fall au nöd nur hobby mässig, wenn sie es studio usw hät! also ich wür mi warschiendli bi dem preis für sie entscheide. usserd du seisch es muen de absoluti hammer werde. weiss hald nöd wie sie das so macht.
mir isch zum biespiel wichtig gsie, dass sie s'zweite sind. das findi super. so chammer eifach viel meh ifange. und bi eus müesse sie uf all fäll au für nacht tauglich sie. das chönd vieli fotografe nöd. da bruchsch hald chli meh usrüstig dezue. vieli säged denn das segi schwierig usw. mir mached hald no sache verusse im dunkle. z.bsp. skylaterne stiege la usw. das möchti denn ebe scho gern uf fotene ha.
eusi händ denn gseit das segi kei problem, sie müessed das eifach vorher wüsse, denn nmed sie alles mit. und sie müessed en ziitliche ablauf ha, dass sie denn chönd 10 minute vorher use und sich irricht mit stativ usw...
aber glaub er: tr isch nöd gleich guet bide fotografe! sie müend vor allem bi HZ eifach mit herzbluet debie sie. und das sind vieli leider nöd..

07.11.12 11:41
Lilly4 

das isch schweirig z säge lus ... muess jede für sich selber luege was eim wichtig isch ... bi eus isch es eso, dass t fötelis au vo einere gmacht werdet wo mier kennet, die macht das au nur hobbymässig, aber t bilder vo ihre gfallet eus meega, sie hät uh en guete stil, es passt für eus und sie verlangt für dä ganz tag nur 200.- (das isch nüd) däfür hämer en prof. videograf, det zahlemer däfür für dä ganz tag 2'200.- ... mit allem drum und dra, eus isch en dvd fascht wichtiger gsi, bzw. schlussentlich werdemer 5 dvd's ha (für eus, eusi eltere und trauzüge) er wird dänn aber au no s album ahand vo dä föteli vo eusere bekannte mache, dänn hät alles 1 unterschrift ich persönlich bin ebe nöd so en foti fan und min gg au nöd wüki mir händ das ganze gepose nöd so gern und bime video isch das eifach agnehmer, aber glich isch dä ganz tag feschtghalte, klar werdemer au no s eint oder ander föteli mache, eifach alles eher dezent ghalte und s album wird dänn au vom prof. gmacht, für eus passts so ... aber chamer au nöd so verallgemeinere, mir sind da eher t selteheit, viel leget grosse wert uf en prof. fotograf!

07.11.12 11:42
Daninici10

nicht registriert

Hey ihr Liebe

Do isch ja viel los hüt. Chum gar nöd no

@schmetterling: hammer schön die frisure

@Budget: uf grund vo de vergangeheit vo mim schatz isch das bi üs gnau so gsi wie bi de lady. etz ischs natürlich besser au will mir ja nur no e mini-hz mached. s tüürste am ganze etz isch d suite für die 2 nächt

07.11.12 11:43
Daninici10

nicht registriert

@Fotos: da isch bi üs au ganz wichtig. mir händ etz eifach e fotografin für 3 std. also au währed de trauig wo ca. 20 min goht. mir werded e richtigs shooting ha i de stadt züri

07.11.12 11:48
Lus

nicht registriert

@sanis
beidi fotografe hei uf dr hp e huufe föteli vo hochzyte. Beidi gfauemer und entspräche öppe däm woni ou gärn hätti. Die tüüreri het eifach es müü meh usgfallneregi föteli, wobi das nid z wichtigsche isch für mi. Im Agebot vor tüürere wär no es Love-story-shooting vor dr Hochzyt mit dinne, das "bruche" mir i däm sinn aber nid (zb für d iladigscharte) u i wett das nid i däm sinn zahle...
na i weises no nid. föteli si scho sehr wichtig, aber weni für fasch ds gliche über 1'200 cha spare.... hmmmm......

07.11.12 11:50
valey 

Ja Fotograf und Videograf send für mich au eis vom wichtigste das blibt denn emmer :)
euse macht grad foto und video :)

Niciii..
be der gohts echt nümm soo lang :)
cool wegem Shooting i de Stadt züri.. schnee wär sicher au schönn denn hehe mit dim schöne Kleid
scho news weg em Tiffany? :D

07.11.12 11:50
schmetterling84 

@Nici Merci...

Fottograph: Bi eus isch ähnlich wie bi dr Lilly, klar wei mir tolli föteli aber mir si au nid so Föteli Type und ig will dä dag eifach chönne gniesse und ndi die ganz zyt goh fötele und dört hi stoh und so.... Bi eus machts e Kollegin wo professionel fötelet udn vorallem bearbeitet.. Nur will sich ein Fotograph nennt mues ers nid si, klar s wichtigste isch s Equipment aber au s Aug muess er ha. Mir hei au meh Föteli während em Fest und nid nur Paarföteli und so gstellti... aber das isch eifach so will mir so si.. Ig fänds klar au mega es super shooting z mache aber bi eus isch das z wenig spektakulär

Bi dir Nici isch das natürlich dr Hammer.. es git sooo tolli Plätz z Züri wo chasch Föteli mache, und bi dir nimmts jo denn kei Zyt weg vom eigentliche Fest.. Uf die bi ig mega gspannt

Klar die wo vorher Föteli mache hei das Problem denn au nid.. has eifach gseh vbim zivile vo minerä schwöschter.. die isch nie zum Apero cho will dr Fotograph die ganz zyt gruefe het und schlussendlich hockt jetz ihre Maa sit wuche a de Föteli am bearbeite und si hei uf ganz viele Föteli schatte im Gsicht.. Er fötelet eus bim Zivile er isch dr hammer, aber ebe ha nid welle as er au am HZ muess fötele..

07.11.12 11:53
schmetterling84 

Also mi Schwoger fötelet.. nid ihre Fotograph... de het jo nid soo e super uftrag erledigt:-)

Zuletzt bearbeitet am 07.11.12 11:53

07.11.12 11:58
Reebee 

@budget
i han mal es excel abgeglade mit some kosteplan und enere gäschtelischte. das isch e gueti sach.
was bi eus halt wegfallt sind d'flitterwuche. die sind eus nid so wichtig und mir hetted au gar kei ziit zum mehreri wuche weg ga. denn sponsored eus sini eltere s'abigesse (es wird vo ihrem restaurant glieferet). mini muetter sponsoret eus d'hochziitskutsche (eigetli hemmer die usem budget gschmisse, aber sie träumt vonere kutsche... und da sie das zahlt...) und min vater übernimmt mis brutkleid, wasi e sehr schöni geste finde. somit sind scho di eint oder andere tüüre pünkt usgschalte.
im grosse und ganze rechned mir mit so 15.000 - 20.000 CHF. i hoffe, dass mir das schaffed.

@ordner
mir hend en ordner für rechnige und so, tüänd jedi quittig uf d'siite damit mer am schluss e uflischtig chönd mache. näbscht dem hani no en art scrapbook, wo ich mini ideä für deko und so drin sammle.

1 .. 447 .. 891 892 893 894 895 .. 2326 .. 3757
wirklich   himbeer   Zuletzt   irgendwie   Kollegin   richtig   schaffe   eigentli   eigentlich   schnell   langsam   Hochzit   gspannt   Zeremonie   einfach   natürli   bearbeitet   natürlich   Problem   vorallem