| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 448 .. 893 894 895 896 897 .. 2327 .. 3757
07.11.12 13:34
himbeer 

Re: Bräute 2013

demfall würd ich mir au mal e kompletti reportage zeige lah. und ich find halt dass hochzitsfotografe sicher viel erfahrige mit hochzite händ, so eifach isches ebe glaub nöd. also wenn öpper scho viel hochzite fotografiert hät isch das sicher en grosse vorteil i mine auge. und schlussendlich sinds "nur" 1000 franke. mir isch eifach am wichtigste dass die bilder schön werded und so wie ichs mir vorstelle. schliesslich gits kei möglichkeit zum die eifach wiederhole.

07.11.12 13:35
Nemo 

Re: Bräute 2013

mine isch ja au so super foti begeistered!!! mir händ drum s'shootin guf e halb stund beschränkt. d'fotografe hnde denn scho gseit dass denn das nöd viel föteli gäbi i dere ziit... denn hät min schatz scho freud gha!!
na ja, ich hett hald gern so föteli womer chli chabis druf mached, chli cooli nöd alltäglichi fotene. aber ebe..wird warschindli nüt... ja nu, hauptsach mer händ paar schöni bilder vo eusem fäst! ich finde hald schöne, wenn mer paar schöni bilder hät. bilder und d'ring bliebeder nachem fäst, alles andere isch denn weg...alles für nur ein tag...

07.11.12 13:48
Lilly4 
Re: Bräute 2013

genau schmetterling, ich gsehn das ebe au so (min schatz gseht mich ja erscht i dä chilä ) und drum werdemer vorher scho mal kei fötelis mache, und bim apero wotti au nöd z lang weg si, wot scho mit eusne gäscht astosse, fiire etc. ... drum hämer eus gseit, viellicht es halbs stündli womer allei es paar bilder machet und dänn au grad mit allne familiene + s gruppefoti, dänn wotti aber nüd meh ghöre vo fötelis so spontani klar, aber nöd dass ich immer weg muess oder so ... und ich dänk, en guete videograf chan das gaht so guet feschthalte, det ghörsch au sache, z.b. nur scho i dä chile s JA wort oder au euse gospel womer ha werdet, uf dä fotis ghörsch nüd aber ebe, wie scho paar mal gseit, da gits keis richtig oder falsch, muess jedes päärli für sich usmache was passt und was nöd, was eim wichtig isch etc. ... ich find vorallem die ganze hochziite, uf die unterschiedlichi arte mega interessant, am liebschte würi ab jetzt bi jedere go dri güggsle gah das wärs

daninici, bi eu wirds sicher HAMMER i dä stadt und wenns dänn no schnee hät chans mer richtig guet vorstelle, du mit dim traumchleid sehr schön!! nur no 44 täg, wow !!!! sinder sicher scho uh ufgregt!?!

07.11.12 13:54
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Wenn mir scho bi dä Föteli si... heit dir irgendwelchi Idee wie und was dir weit für die "gstellte" Föteli?? Ig wett mega gärn i Wald und ev. uf es Fabrikgländ.. Bi eus i dr region hets es shcloss aber alli Päärli göh dört goh föteli mache. echt chas nüm gseh!
Und denn no öbis.. het öbber s gliche Problem, dass dr Partner viiiel grösser isch? Ha mir scho überlegt uf es Tabourettli zstoh für d Föteli.. bi eim dörf mehs denn au gseh:-)

Lilly: genau es viedeo wa mäh cha aluege isch doch mega viel wert.. und ebe es paar föteli fürs album und dankeschärtli, dr rest söll spontan entstoh!

07.11.12 14:01
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling84
Mir hei bi üs im Dorf womer wohne es Schloss mit chli eme verwunschene Garte... Dete wetti gärn ga fötele, scho allei wägem Bezug zu üsem Wohnort Aber i chönnt mer zB ou guet e Bluemewise oder ou e Wald vorstelle.
Hihi u das mit em Taburettli findi e luschtegi idee dasmers würdi gseh ufemne Föteli

07.11.12 14:04
himbeer 

Re: Bräute 2013

eusi fotografin hät eus au en park vorschlage, aber ich woll eher nöd so vie klassische bilder. ich ha mal mega lässigi gseh imene parkhuus, und mir gönd sicher id altstadt. ich hett au gern es paar im tram oder so. eifach möglichst nöd zu kitschig :-)

07.11.12 14:06
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

tram u parkhus? Das tönt ja uuu spannend!! Git sicher mega schön fotos!!!
Für üs wärs weniger öppis, mir si ehnder die klassische-foto-type

07.11.12 14:27
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja parkhuus isch nonig sicher, ich ha nur mal super bilder gseh i eim aber eusi da sind nöd so schön. aber vo de architektur her sind die ebe no oft sehr spannend, drum chönnt mer das no vorstelle.

07.11.12 14:30
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I ha scho föteli gseh wo ire stadt gmacht si worde, are muur wo vou graffitti gsi isch... het ou no speziell usgeseh! Ach es git sooo vieu möglechkeite

07.11.12 15:22
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Foto Location... isch bi üs nä rächt offä da mir im Februar hüratä ischs sehr wättr und witterigs abhängig... wes trochnigswättr isch und schnee het de wettä mir z Interlakä im Naturschutzgebiät am See äs paari machä... dert hets no ä Ruinä und Grossi Böim und überhoupt ischs dert sehr schö...

Wes im ungerland kei schnee het gö mir uf grindelwald... der hets uf dr Talabfahrt - fasch z ungerscht so nä schür grad diräkt ar skipischtä und dert chönnt mä bis ufä fahrä mit äm outo... ds fändi ono heiss... so mit skifahrer im hingergrund...

und wes chatzä haglät und horizontal seicht de... tüä mir öppä bim Ziviler (Shcloss iNterlakä) indoor und dert wo mir när gö ga z nacht ässä...

 1 .. 448 .. 893 894 895 896 897 .. 2327 .. 3757
richtig   Zeremonie   eigentlich   wirklich   natürlich   natürli   gspannt   langsam   Zuletzt   eigentli   bearbeitet   Kollegin   einfach   himbeer   schnell   Problem   irgendwie   Hochzit   schaffe   vorallem