| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 449 .. 896 897 898 899 900 .. 2329 .. 3757
08.11.12 14:03
Lula 

Re: Bräute 2013

Lus:
Uds hürate isch für mi haut scho e schritt ihm z zeige, das är aues und dr einzig isch für mi und weni scho itze dra dänke dasi mi imene jahr scho frou xxx darf nenne macht mi scho chli stolz


Mega schön gschribe, Lus...

@alle: Das bi üs ja ne Planänderig het gäh, u mir jtzt im 14ni hürote, wirdi i, hoffentlech us verständleche Gründ, dGwundernaselischte nit witerfüehre.
Wär wetti se witerfüehre? Da süsch afe no dr Link
http://www.heiraten.ch/forum/board/personenkreise/braut-braeutigamtalk/gwundernasenliste-braeute-2013-12_216_14.html#130

08.11.12 14:55
MsJenaya 

Re: Bräute 2013

@Lilly4 Ja, es si ou ned eifachi 4.5 Jahr gsi. Mir hei üs i dere Zyt 3 mol trennt u si immer wieder zäme cho. Grundsätzlech isch är e sehr liebe und ifühlsame Maa aber mir hei eifach komplett ned zäme passt. I gloube är isch mit sire neue Fründin richtig glücklech und i mah ihm das mega fest gönne. Wie gseit...grundsätzlech cha sech jedi Frou glücklech schätze wo mit ihm darf zäme si. Är luegt guet zu eim und isch immer für eim da. Aber mängisch passts halt trotzdäm ned. Isch no kompliziert. I gloub we är ned eso ne gueti Seel wär hätte mer ou keni 4.5 Jahr gschafft.

08.11.12 15:04
Lilly4 
Re: Bräute 2013

schön isch aber dass du sowie au er unterdesse dä richtig partner gfunde hät ...

08.11.12 15:29
Lula 

Re: Bräute 2013

Froue, i bi ja gad üse Hochzytsordner am vorbereite... Da rasch mis Register, hani öbis vergässe?

-Übersichten
-Budgetplan
-Karten
-Zivile Trauung 13.03.2014 / Unterlagen
-Kirchliche Trauung 15.03.2014
-Zeitplan kirchliche Trauung
-Aperolocation / Caterer
-Festlocation
-Gästeliste Apero
-Gästeliste geladene Gäste / Sitzordnung
-Fotograf / Fotoplan 15.03.2014
-Kleider / Ringe
-Frisur / Make-Up
-Wunschliste
-Gastgeschenke
-Dekoideen (Kirche, Blumen, Tisch)
-Trauzeugen / Aufgabenverteilung
-Telefonliste (Brautpaar, TZ, Dienstleister, etc.) Alle aufgeführten erhalten diese Liste
-Rechtliches


Merci afe scho mau

08.11.12 15:32
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Lääk mir Lula, du gisch ja schön Gas!!!
We i däm Tempo witermachsch hetsch das Hochzyt ändi Wuche planet
Aber die Lischte isch super, mir faut grad nüt uf wo no fäut.....ussert vilicht dr Transport vom Brutpaar/Gäscht?

08.11.12 15:57
Lula 

Re: Bräute 2013

Hei ja dä Ordner scho lang, u dÜbersichtslischtene hani ou scho es Wili usdruckt. U jtzt geits los...

Das mit am Transport isch ebe so ne Sach. Mir hei zApero am gliche Ort wie dKirche isch. U ds Ässe am Obe närne ca 30 Outominute enfernet. U am Obe wetti mir ja nüme viu Lüüt. Jtzt isch dFrag, fahre AUI Obegäscht mit am Outo i dObiglocation u wärde närne vo derte mit am ne Bus zur Kirche gfahre u umi retour oder löh mir se eifach säuber aus Outokollone lah fahre?!

08.11.12 16:05
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Das Problem heimer ou gha. Mir gö vom ZA witer is Aperorestaurant womer de die andere Gescht träffe und vo dete gömer de no witer is Aberestaurant. Da mir nume ca. 25 lüt si hani gseit, i wott ke bus. Da stimmt für mi dr Ufwand/Nutze und d Chöschte eifach nid! Si wärde somit aui separat fahre (si ja nume ca. 10 outo).

08.11.12 16:08
Lula 

Re: Bräute 2013

Ebe ja, u dFrag isch haut eifach ou, wie gäbigs für dGäscht isch, ämu jtzt gad bi üs. Zumau GG u i, sowie TZ müesste ja de iwie ou es Outo ha, oder mir fahre de quasi aus einzigi Seperat... Isch ja de ou nit logisch... I gloub i lah dä Poschte mau lah si, u bastle drfür de Outoschleifli, oder bstelle...

08.11.12 16:13
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

mir hei es outo wo ds brutpaar wom za zum apero gfahre wird, d trouzüge fahre i ihrem outo, d gescht ou separat. u vom apero us geits brutpaar so wienis chli ha mitbecho mit em schiff quer übere see zum Aberestaurant (drum heimer eis "müesse" ussueche vone bootalegesteu het, d gescht fahre de säuber ume see
Wemer e Gruppe vo 40 Persone u meh wäre würdis klar mache mit eme Bus aber so? S dünkt mi fasch schad fürs gäud U i finde drum die Hochzytsouto Kollone wo huupe eifach dr Hammer
I gloube, die entscheidig wie mit wäm und wohäre fahre chunnt de ganz vo alleini

09.11.12 07:42
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hei Hei
Transport... auso ds isch bi üs o so nä sach... mir fahrä aui säubr... zu Foto shooting und zum ziviler... und vom Ziviler bis Restaurant wärdä mir überrascht...

vom Restaurant id Disco hei mir ä Limo buächät wo di "Jungä" mir u d Gschwüschtäti mit ahang drin platz hei... de lö mir de üser outos bim restaurant la stah.... und gö sä de am Samschtig ga holä... we mir wieder dörfä fahrä

 1 .. 449 .. 896 897 898 899 900 .. 2329 .. 3757
Zeremonie   langsam   Hochzit   Problem   schnell   himbeer   eigentli   Zuletzt   natürli   schaffe   gspannt   einfach   Kollegin   irgendwie   richtig   bearbeitet   natürlich   eigentlich   wirklich   vorallem