| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 450 .. 898 899 900 901 902 .. 2330 .. 3757
09.11.12 11:01
valey 

Re: Bräute 2013

Hey Lady

cool weg de Autoschleife... tuesch die demfal all selber bastle??

:D

ich be ned esoo mega bastelbegabt :(

09.11.12 11:02
Lula 

Re: Bräute 2013

FringillaVigo:
@Lula: Vilich wär no es Regischter fürd Flitterwuche e Idee? Odr allgemein "Danach", gibt denn jo au no allerlei ztüe. Und evtl no es "Sonstiges", wed zB no irgend e spezielli Idee hesch, wo niene suscht passt oder wo keis eigets Regischter magsch mache, irgend Moneybox, Torte, Liederlischtene, Gäschtebuech-Variante, Menu, Notfallkörbli, Tanzkurs-Abieter oder so halt



hmmm... I gloub i muess mir es 25er Register ga koufe...
Si aber super Ideene, merci viu mau!!!

09.11.12 11:03
Lula 

Re: Bräute 2013

@sanis: ah ok, de isch ja easy.

@Nussbaum: Härzlechi Gratulation!!

@LadyWolverine: Din Thread? Muess mau ga sueche...

09.11.12 11:04
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

@valey

jo ich mach alles sälbsch. Numä mini 2 Bluemesträuss, d Herren-Anstecker und die Brautjungfere-Sträuss nit ^^

Muess ändlich mol luege, dass ich d Polterobig und Apéro Iladige afo schribe...

09.11.12 11:12
FringillaVigo 

Re: Bräute 2013

Lula:
hmmm... I gloub i muess mir es 25er Register ga koufe...
Ja, gäu, gibt soo vil Sache! Ha mir au es Buech gmacht (isch chlei weniger praktisch als e Ordner, wil keni Site chasch drzue due bzw wäg näh, aber je nu) und dert hani zT mehreri Sache zämegfasst (zB Braut = Idee und Abieter für Kleider, Accessoires, Frisur, Make Up) und anderi derfür widr chli usnang gno (zB Deko und Blumen separat, obwohl Blueme jo eigentlich zur Deko ghöre). usserdäm hani die erschti Hälfti für chrütz und quer Idee zsammle und die zwoiti mit öpe de gliche unterteilige aber chürzer für die definitive Sache. Ja, ig mags kompliziert Aber es fingt sicher jede e anderi Theme-Ufteilig besser

09.11.12 11:19
valey 

Re: Bräute 2013

ahh soo cool Lady..
wär au gern so begabt hehe...
ha nur echli medgholfe mini Iladige Bastle mini Tante hed met mer bastlet..
und Money Box macht sie mer au..

bi mer würds total schief go.. hehe

09.11.12 11:48
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich freu mi au ufs bastle, aber da fangi nonig jetz ah, ich no viel zfrüeh.

09.11.12 11:48
Lula 

Re: Bräute 2013

@FringillaVigo: Es muess ja für Di stimme, u we Dus gärn kompliziert hesch...
I findes haut gäbig, wenn me Sache ustusche, nöiis drzue tue, etc. Passe jtzt mis Register mit Dine Vorschläg aa, u de guggeni uf wie viu das i chume. U de holi mir morn gad rasch grössers... Mi GG gumpet mir gloubs a Gurgle...

09.11.12 12:00
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Bi dr Moneybox bini am vrzwifle... Ha uf Ebay e so e tolle Vogelkäfig gseh gha. Meeega...
Und denn hani dr Auktionsschluss vrpasst, wil ich mis Natel nit ghört ha und das Teil isch für numä 8 € vrkauft worde... Hätt echt chönne brüele... :(

09.11.12 12:32
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hoi Zäme

@ Nussbaum: herzlichi Gratulation zur Schwangerschaft!

@ Bastle: ich bin au vieles am selber bastle, ha aber au scho ahgfange will es brucht ja sooooo viel Ziit. Ha erst vier Ihladige gschafft zum mache und denn hani au nöd immer Ziit aber es macht Spass.

@ me: ICH GAH MORN GO BRUUTCHLEIDER LUEGE!!! Freui mich sehr und bin Mega nervös und gspanne wie sich das ahfühlt.

Grüessli

 1 .. 450 .. 898 899 900 901 902 .. 2330 .. 3757
wirklich   natürlich   natürli   Problem   einfach   Zeremonie   irgendwie   bearbeitet   eigentlich   schnell   gspannt   vorallem   Hochzit   eigentli   Zuletzt   Kollegin   himbeer   schaffe   langsam   richtig