Bräute 2013 |
|
1 .. 452 .. 901 902 903 904 905 .. 2331 .. 3757
|
|
|
12.11.12 08:15
Daninici10nicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@schmetterling: manne sind glaub allg. bi so sache viel entspannter als mir fraue. häsch ihm gsait das er in e fachgschäft söll weg em azug? isch doch viel eifacher.
no en höchere. eigentlich passt de wo i ha aber wenn mir dusse föteled wärs vielicht scho besser wenns chleid nöd ganz so am bode isch. also entweder eifach en 14 cm pumps, schwarz mit so silbrige niete am absatz oder evtl stiefelette weg de chälti damit i nöd dauernd us de schueh userutsch
|
|
|
12.11.12 08:17
Lusnicht registriert
|
@schmetterling84 Phuuu i cha dir nachefüehle was ds Verhalte vo GG ageit. I gloube fasch, dass isch e "angehendi-GG-Chrankheit"!!! Mine isch genau so, jaaaa ke Stress u no nüt müesse entscheide! I ha ou scho mängs böses Machtwort müesse rede und i gloube, langsam aber sicher hets gfruchtet. Am Wucheändi hani e HP mit uuu schöne Trouring gseh. Mines Erachtens pressiere die no grad nid (hürate im August) aber mi GG isch so Füür u Flamme gsi, dasermi hüt morge gfragt het, wenn mer de ändlech!!! die Ringe gönge ga luege I gloube, ou di GG chunnt de plötzlech no id Gäng, reg di aso nid zuuu fescht uf! Plötzlech pakts ou ihn und de macht er fürschi. U nimm Troscht dra, dass gloub jedi agehendi Brut mit ihrem GG i däm Zämehang chli z kämpfe het
Zuletzt bearbeitet am 12.11.12 08:24
|
|
|
12.11.12 08:24
Lusnicht registriert
|
ah übrigens, am Wucheändi heimers ändlech ar Schwigermueter gseit dasmer hürate... äääändlech Itze isches "offiziell" u ändlech dörfes ou aui andere wüsse
|
|
|
|
|
|
12.11.12 08:41
Lusnicht registriert
|
D Schwigermueter het überraschend guet reagiert (mir hei ja so angscht vor dr reaktion gha). Klar isch d frag cho öbi schwanger sig (aus ob das dr einzig Grund fürne Hürat wär) und öbmer würkelch meh Stüre wöue zahle. Aber aus i auem ischsi scho glücklech und het emu scho gfragt, wasmeris wünschi D Sanis vom Forum hie het uu schöni Ringe us Damaszenerstahl zeigt. Die heimer uf Ahieb ou gfaue, si eifach sehr speziell u schön! I ha de mau chli ds Internet dürforschet und in Thun eine gseh, wo ou so Ringe macht, eifach sehr schlicht. Da mi GG uf aues steit wo us däm Damaststahl isch (Chuchimässer ahoi ) und er brueflech vieu mit Metallverarbeitig z tüe het (er isch Mech) hei ihm die vo Afang a u gfaue. Mir wei itze de zmingscht mau ga luege
|
|
|
|
|
|
1 .. 452 .. 901 902 903 904 905 .. 2331 .. 3757
|