| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 452 .. 902 903 904 905 906 .. 2332 .. 3757
12.11.12 09:07
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling
Gäu, das schiint d Manne richtig azzieh
wow die Ringe si ja wunderschön Sehr speziell!!
I bi zwar nid sooo dr Glitzertyp und drum chunnt bi mir höchschtens 1 Steili dri U ev. wetti düre ring düre no es fiins band us silber oder wissgold... mau luege
so wie etwa das....
http://sollberg-schmuck.ch/ringe

Zuletzt bearbeitet am 12.11.12 09:09

12.11.12 09:24
schmetterling84 

Oh himbeer.. das tönt nachmene super erfolgriche WE! Schön jetzt hesch die sache wo dir uf em Mage glege si au chönne regle... es höckli meh!

@Lus Dä Goldschmied macht denn schöni Ring... so mit em Goldband find igs au mega schön.. Ig bi au no am werweise öb ig nur ei diamant will oder mehreri... Mir würds gfalle mehrer in div. grössene verteilt übere ganz ring(nennt meh glab sternehimmel).. aber weiss nid öb das goht... ha ebe scho ein wo e steischine het und de gseht denn fascht glich us und das find i denn schad (ha en ufe 18. becho). Findshc sicher dr richtig und ebe Damst gfallt jo de Männer ;-) scho ei Knackpunkt weniger...

12.11.12 09:25
Daninici10

nicht registriert

@Lus: das tönt doch scho mal guet. freu mi für eu

@schmetterling: ja das wärs. mue mal luege. bruched chan is ja au nacher no. vo dem her ischs sicher kai schlechti idee

12.11.12 09:38
himbeer 

ja es isch recht erfolgriich gsi das weekend. isch mer aber namal bewusst worde wieviel dasses denn glich no ztue git bis es sowiit isch. pünkt wie location sueche, chleid, ring etc. sind ja no die eifachste. aber die ganze chline sache... wo cha de dj anefahre, ab wenn cha mer uslade, wer macht deko etc etc sind die sache wo mer sich no de chopf wird zerbreche :-)

12.11.12 09:43
Mona83 

morge zämä

mir sind am samstig z konstanz i zwei ringläde gsi. dä ersti isch mer chli zu schlicht gsi, so chli langwilig rigendwiä. mir wetet kei typische ehering sondern öpis chli eifachers. au ich wet höchstens eis steinli.
han mi i dem lade nöd soo wohl gfühlt aber easy. bim zweitä simer so härzlich berate wordä und s uswahlverfahrä isch uu spannend gsi. schlussändli hämmer än ring so zämägstellt wiä är üs gfallt.
insgesammt chämtet beidi ring uf 1000 euro. wän mer dän no d mehrwertstür chöntet abziä dänki isches no än guätä pris.

isch cool, git wieder öpis wo mer abhackä chönd. :-)

jetzt bini no am save the date chärtli am umechriägä. :-( brings eifach nöd so anä wiä ich wet.

12.11.12 10:29
himbeer 

was isch denn s probelm mona?

ich chönnt mi langsam mal ad iladige mache... det gitsau no einiges zum bastle so wies usgseht.

12.11.12 10:39
LadyWolverine 

@Schueh

Doch s git scho es paar. S Problem isch: Sie dörfe nit meh wie 3.5 cm Absatz ha, sie müenn halbwegs gschlosse si, sie sette e breitere Absatz ha und müenn polsteret si.
S git es Paar vo Rainbow. Ha mi Schueh eigentlich bi mim Brutkleidgeschäft welle kaufe, abr die chömme nit usem Quark. Und nur s modell aluege bringt mir nüt. Muess jo luege ob sie mir passe. Und mini Grösse hend sie meist nit do (8 - 8.5).
Ich wott jetzt nomol use zu Vero Sposa, abr die melde sich nit

12.11.12 10:44
Mona83 

@himbeer: hm kei ahnig, bin z sälbstkritisch. :-) gfallt mer niä, hans wele eifach und schlicht gstaltä aber jetzt isches mir zu langwilig und zu banal. :-) aber wird scho irgendwän. :-)

12.11.12 10:49
Sanis

nicht registriert

@Schmetterling
Mir hei ja o Damschascht....
http://www.elements4art.ch/ringe.php

und dert chasch sä o genau so la machä... aber haut individuell nid ab stangä...

am 1. Dezämber het si grad Tag der Offenen Schmide..

12.11.12 10:50
himbeer 

haha mona... ja ich känns problem. mir gfalled au 1000 designs. muesch eifach mal en strich zieh und dich festlegge. mir händ au so gmacht :-)

1 .. 452 .. 902 903 904 905 906 .. 2332 .. 3757
wirklich   schnell   Problem   irgendwie   schaffe   Zeremonie   himbeer   eigentli   bearbeitet   vorallem   Kollegin   natürli   gspannt   einfach   natürlich   richtig   eigentlich   Zuletzt   Hochzit   langsam