| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 453 .. 903 904 905 906 907 .. 2332 .. 3757
12.11.12 10:54
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja mit denä gstautärischä sachä... da vrliärt mä sich gärn! ig chönnti aubä o ewig...

Ha geshtr für d Candy Bar Säckli bi smartphoto Chläberli gstaltet mit üsäm Foto und so sprüchli... i ha nur 16 chläberli gstaltet und ha irgendwiä fasch 2 stung gha....drfür fingis itz perfekt!

Zuletzt bearbeitet am 12.11.12 11:01

12.11.12 11:05
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi ja es macht ja au spass. und wenn mer ebe nöd erst 2 mönet vorher afangt hät mer au ziit für so sache.

min fründ isch au voll begeistered gsi vo eusne bi etsy bstellte säckli fürs candybuffet. sind würkli super worde. ich mach glaub mal e liste vo sache wo mer no sött bastle und denn chani a dene trüebe winteräbige chli kreativ werde :-)

12.11.12 11:10
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I bi äbä no chli HIn und Här grissä wäg dä Namens Chärtli für am Abä ir Disco... irgendwiä fingis bi fasch 90 Lüt chli übertribä... und dr Vrwantdsachaft kenn nang ja... und d Kollegä kennä sich ungerä nang o... und heft gspräch zwüschä fründä und unglä und so wirds öppä eh nid gä...

mi gg fingt o chli üerflüssig...und nur für di chlini gseuschaft bruchts eh keini di kennä ä nang ja aui sehr gutä...

12.11.12 11:32
Mona83 

Re: Bräute 2013

dankä himbeer, ich weiss ich söts mal guät sie lah. :-)

@sanis: chasch mer sägä was so än ring ungefähr chostet?

12.11.12 11:50
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Mona.... chunt mega uf d Gstautig vom Ring druf a aber so ab 900.- bis obä offä...

12.11.12 11:51
crazy10 
Re: Bräute 2013

Halloo Ihr lieben

Also wir werden am 10.08.2013 heiraten...nur Zivil mit anschliessenden Apéro und dann ab in die Flitterwochen....Was das letztere betrifft sind wir immernoch am diskutieren wohin es gehen soll....Im Moment tendiere ich eher zu einer Rundreise in Kalifornien und mein Zukünftiger möchte wieder auf die Maldediven (waren wir in diesem Jahr schon). Mal schauen auf was wir uns dann einigen.

Kenn vielleicht jemand eine gute, moderne Band region Aargau. Wir haben zwar provisorisch schon eine Band engagiert..sind aber immernoch am werweisen ob es das richtige ist...nicht ganz einfach.

Grüsse
Crazy

12.11.12 13:15
Mona83 

Re: Bräute 2013

@sanis: märci, tönt super. :-) han mer zwar fest vorgnah öpis "klassischers" z chaufä aber irgendwiä gfallt mir diä art vo ring ebä besser... :-)

hallo crazy, herzlich willkommä im forum. :-)
händer scho viel organisiärt für d hochziit?

hui das sind ja gägäsätz, maledivä und kaliforniä. :-) mir wärdet üsi flitterwuchä au in kaliforniä verbringä. :-)

12.11.12 13:23
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hi Crazy
Schön bisch du bi üs...

Band chani leider nid diänä isch gar nid mis Resort... aberi gloubä bisch nid di einzägi argouerin hiäm im Thread...

@Mona... mir hei vo afang a gwüsst ds mir nix ab dr stang wei... öppis individuells passt eifach bessr zu üs und zu üsärä liäbi...

12.11.12 14:06
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I hätt no e Frag....
Mir hei mit üsem TZ e Diskussion gha wägem Azug vom Brütigam. I u mi GG si dr Meinig, dass mi GG e schlichte Azug wetti womer zmingscht d Hose und dr Chittu wider cha alege fürne Alass, ds Gilet und Gravatte oder was de ou immer darf ruhig chli spezieller si.
Üse TZ isch aber dr Meinig, e Azug leg mer genau einisch a und hänk ne när ou eifach zum Adänke i Schaft. Üse TZ seit, mer söu füre Azug vom GG mit eme Betrag von Fr. 1'600.-- rächne!!!! I finde das wahnsinnig viel... hätt ca. mit max. 1000 grächnet!
Wie gseht dir das? Mit wie viel rächnet dir?

12.11.12 14:13
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@ Sanis Merci, sie chunnt ebe am 24/25 a christchindlimärt bi eus und het all Joohr dört e Usstellig... gang denn goh güggsle..ig find d ring mega aber für mi fast bitz z robuscht. und ebe das mit em immer abzieh bim händwäsche, bhalt ebe dr Ring immer a.. weg dem bi ig uf Mokume Gane cho, s Verfahre vo dr Herstellig isch jo glich halt eifach anders Material. Aber dini Ring werde sicher Traumhaft bi scho ganz gspannt.. dä wo mini Bekannti het isch ganz schlicht ohni stei und ohni inne e Schine. Was heit dir?

@Lus hmm hei glaub kei Budget, aber so Azüg si so oder so tüür. Mi Schwoger het für sin 900.- zahlt und es isch ganz e normale schwarze gsi vom WE.

@crazy. willkomme.. band mässig cha dr leider au nid helfe, mir hei e DJ

 1 .. 453 .. 903 904 905 906 907 .. 2332 .. 3757
eigentlich   schnell   Zeremonie   bearbeitet   eigentli   Zuletzt   schaffe   natürlich   gspannt   Hochzit   himbeer   einfach   richtig   Problem   natürli   Kollegin   vorallem   langsam   wirklich   irgendwie