| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 453 .. 904 905 906 907 908 .. 2333 .. 3757
12.11.12 14:29
laluna1712 
Re: Bräute 2013

@Lus: mein GG und ich waren der gleichen Meinung: da schon das Brautkleid nur einmal angezogen werden kann, soll wenigstens sein Anzug danach nicht auch einfach im Schrank hängen. Mein Mann wusste bereits, dass er sich einen Hugo-Boss Anzug kaufen wollte.

Als wir ein paar Tag in Deutschland in den Ferien waren, haben uns Bekannte den Tipp gegeben, nach Metzingen, ein Outlet-Dorf, zu fahren. Dort gab es dann ein riesiges Boss-Outlet mit sicher über 1000 Anzügen. Mein Mann war so begeistert, dass er sich dort gleich 2 Anzüge gekauft hat. Nach Abzug der MWSt. war einer noch bei rund 400.--!!
Dazu gabs dann ein Gilet-Kravatten-Set von Merys in Crème (war übrigens gleich teuer wie der Anzug).

Diese speziellen, glänzenden Hochzeits-Anzüge mögen ja schön aussehen, aber zu meinem Mann hätte sowas überhaupt nicht gepasst. Und ich fand es wirklich schade, so einen Anzug zu kaufen, den er dann nie mehr wieder hätte tragen können.

Wenn du und dein GG gleicher Meinung seid, dann ist ja alles klar. Dann würde ich auf keinen Fall auf den TZ hören, es ist immerhin eure Entscheidung.

12.11.12 14:37
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@lalulna1712
Ja ich und GG sind zum Glück beide der gleichen Meinung. Ich würde es schade finden, einen schönen Anzug nicht mehr anzeiehn zu können!! Und 1600 finde ich sehr teuer!!
Ich muss meinen GG einfach noch ein wenig stärken für den Einkauf mit dem Trauzeugen, denn mein GG lässt sich relativ leicht überreden und der TZ sagt zT ganz klar "das macht mann nicht.punkt". Hoffen wir das beste

12.11.12 15:07
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hello Ladies

Mal en anderi Frag, hend ihr Stuehlhussene im Saal/Restaurant? Ich find es gseht ebe scho super us, weiss aber nöd öb 8.90 CHF pro Husse echli viel fürd Mieti isch, was denket ihr? Chaufe wett i si nöd chan sie ja denn eh niemeh bruche

12.11.12 15:11
Lilly4 
Re: Bräute 2013

also mir werdet stuehlhussene ha, find das eifach schön
und bi eus macht s restaurant selber, weiss gar nöd ob mer öpis
zahle müend !?

12.11.12 15:43
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Lalunna
Dört wett ig au scho lang mol hi... glaub mi schatz wett ebe au en Boss azug oder so öbis ähnlichs... hei eh uf stuttgart welle, denn chönnte mirs verbinde! Wie ischs dört so gsi? Hets tolli Läde?

Stuehlhusse: also mir werde ha, ig chauf sä aber selber, do miete eifach viel türer isch und i denn d hoffnig ha sä spöter chönne z verkaufe oder vermiete... Ig find halt es machts extrem edel und stimmig.. mir werde no lila Satin Bänder drzue chaufe zum grossi Masche mache!

12.11.12 15:45
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha mine hät gseit er leit eifach en strellson azug ah woner scho hät :-)

12.11.12 16:01
crazy10 
Re: Bräute 2013

Sanis
Danke danke....:-)

Nöö, mer händ fängs de Standesamttermin fixiert...Apéro gits ned so es >Peoblem..de macht min Onkel...isch no praktisch..hät en Partyservice....

Kleid weissi scho welles....muess es denn no bstelle...Und min Maa in Spee muess denn no go luege was er für en Anzug will...aber händ ja no Ziit.....

Da mer e keis Fest machet müend mer au ned sooo viel organisiere.....bini also au ned bös. Ich hoffe nur das Wetter isch denn guet...ich ha sooo schiss das es regnet...ich weiss au ned...das würd mich echt am meiste agurke....


schmetterling

Ja en DJ händ mer au überleit...aber ich weiss halt ned öb das ächli wenig isch wenn mer scho e keis Fest machet....irgendwas müend mer ja schono de Gäst biete...

Zuletzt bearbeitet am 12.11.12 16:02

12.11.12 16:04
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hi Emma
Stuäuhussä isch für üs nid so ä thema... da mir ir Disco hüratä ohni stüäu

Anzug: Mi GG het ä mega coolä spezielle eher exklusivä usä gsuächt.. aber dst passt zu ihm... z Gilet und dr Chittu cha är när o guät z jeans oder zum wärchä tragä...är treit viu so speziells züg...

aber i cha ds guät frstah ds z wieder tragä äs arguänt isch..

12.11.12 16:08
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@crazy
jo chunnt halt druf a was füre DJ... Isch halt so wenn du eifach en Apero machsch wettsch denn au dass d Lüt tanze? Süscht gits no soooo viel anderi Unterhaltigskünstler.. wär jo viellicht au öbis!

@sanis
also uf dini HZ Föteli bi ig echt gspannt.. tönt soo speziell.. hoff du teilsch denn es paar mit eus :-)

12.11.12 16:15
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Schmetterling.. ds machi de sicher! bi scho säubr mega gspannät wies de usä chunt

 1 .. 453 .. 904 905 906 907 908 .. 2333 .. 3757
Hochzit   schnell   Kollegin   vorallem   Zuletzt   irgendwie   richtig   schaffe   himbeer   bearbeitet   eigentlich   Problem   natürlich   einfach   langsam   natürli   eigentli   Zeremonie   gspannt   wirklich