| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 454 .. 905 906 907 908 909 .. 2333 .. 3757
12.11.12 16:18
crazy10 
Re: Bräute 2013

schmetterling;

ja weisch...ich wet eifach en gueti Hindergrundmusig......tanze müend gäst ned..(süscht müend mer au no), smile..:).
Ich finds ebe no schön wenn so en Band am spiele isch....

12.11.12 16:19
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Azug: min gg het unbedingt in zoro wölle. isch zwar echt en türe azug (fast so viel wie mis chleid ohni änderig) aber er chan e au nacher no träge

Datei-Anhänge
IMG_0598.JPG IMG_0598.JPG

Mime-Type: image/pjpeg, 77 kB

12.11.12 16:20
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@crazy: uf dere site findsch no recht viel bands, sänger usw. chasch au nach budget sueche

http://www.bright-entertainment.ch/

12.11.12 16:20
MsJenaya 

Re: Bräute 2013

Mein GG (was heisst das eigentlich?) wird einen Anzug anziehen, den er für die Hochzeit von diesem Sommer gekauft hat, als er Trauzeuge war. Es ist ein Hugo Boss Anzug aus dem PKZ und der steht ihm so gut, dass es schade wäre, wenn er sich noch einen anderen kaufen würde. Der ist wie für ihn gemacht und ich fand schon im Sommer, dass er einfach sensationell darin ausgesehen hat.
Da wollen wir nicht noch extra Geld für einen anderen Anzug ausgeben.

Zuletzt bearbeitet am 20.12.12 15:02

12.11.12 16:38
Lula 

Re: Bräute 2013

@Lus: Das fröit mi für Di / Öich.
I findes total ok, dass Din GG dr Azug nomau wetti trage. U das zGilet u evtl Gravatte chli usgfallener isch isch doch e cooli Idee. I würdi gloub nit mau mit 1‘000.- rächne. Muess mau chli ga rechechiere. I wetti mine ou am liebschte im ne schlichte Azug gseh, am liebschte in Grau oder Brun. Wäri haut mau öbis anders aus schwarz.

@Schmetterling: Chasch de derte frei wähle, oder hesch vorgabe beträffend am Material? Gits da ne CH Homepage?

@Himbeer: Das tönt ja sehr genial bi öich! Mani Dir gönne.

@Mona: Und was wärdes für Ringe? U wenn de mau paar verschideni Exemplar machsch? De hättisch Verglichmüglechkeite.

@Lady: Gugg mau hie http://www.brautschuhe.ch/

@Sanis: Für ire Disco fändis jtzt ou nit so pracktisch. I wettis bi üs eifach, dass me gseht wär zur gladnige Gsellschaft ghört.

@MsJenaya: Wie viu het Din GG (Götter Gatte) füre Azug denn zauht?

12.11.12 16:40
crazy10 
Re: Bräute 2013

Daninici10;

Hey danke vielmals für de Tipp..
gang doch grad mal go güggsle.....

12.11.12 16:43
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@ Daninici mega schöne Azug.. i so eim würd i mi schatz au gseh!! aber glab er will kei glänzige.. hoff eifach kei gmusterete.. so anthrazit würd i toll finde (aber ebe glänzig) oh bi soo gspannt denn uf ihn ig find ebe er gseht hammermässig us im Azug..

@MsJenaya
das passt doch tiptop! Das wo dir a sim Azug spare chsch du für di Usgäh! ha dis Gschichtli mitbecho... find wenn du di nid wohl fühlsch mit dr Entscheidig muesch es anders Kleid chaufe.. dä dag gits nur eimol! Aber dörf di froge, hürotisch zivil und kirche oder nur zivil.. süscht chönnscht jo i dem Lade es Kleid fürs zivile kaufe und ev. no dini TZ eis mit em Geld... denn hetsch wenigschtens öbis drvo!

12.11.12 16:44
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Apropo HZ-Tanz.. Wer vo euch macht alles no e Kurs??? Mi Schatz het mi doch tatsächlich sprochlöos gmacht wo er gseit het mir miesse ein mache! Nehmed dir öbber mit???

12.11.12 16:48
Lula 

Re: Bräute 2013

@Schmetterling: Mir wetti scho lang eine mache, aso ämu ig, u dä hani mir ou mau usghandlet. U das mir fürs Hochzyt unabhängig drvo e äxtra Tanzkurs wärde mache, isch für üs klar gsi.
Wär wettisch mitnäh?`

12.11.12 16:52
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Lula
also ig würd sä über d USA bstelle... has zerscht über ebay.com bstellt aber es git no e HP d Nemo het sä au dört bstellt, glaub si het d adresse im Tread Stuhlhusse postet... bi ebay heisst dr Abieter deco chair cover factory. chasch zwüsche de universale wäle und dä normale, denn Satin und normale stoff.. D Bänder ha ig au bi ebay bstellt bim abieter vlovelife. de het mega tolli sache au grad die passende läufer drzue! Und stoff uf rolle und deko und und und-...

 1 .. 454 .. 905 906 907 908 909 .. 2333 .. 3757
himbeer   langsam   gspannt   Zuletzt   bearbeitet   Problem   schnell   Hochzit   natürlich   Kollegin   einfach   irgendwie   schaffe   eigentlich   natürli   eigentli   vorallem   wirklich   Zeremonie   richtig